fallback

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.

Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.Снимки: Volkswagen  

Тагове: volkswagen polo gti
fallback
  • #38
    RRE ( преди 10 години )
    Anonimnia seliak se pisal kato Petrova,pyk daje 6tial da kupuva skodka passat.
  • #37
    Петров ( преди 10 години )
    Утре си купувам чисто нов Пасат от Порше Запад, а вие си карайте Маздите и Тойотките, които винаги ще дишат прахта на Фолксваген - марката за народа!
  • #36
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хааахахахаха седалките са като социалистически диван холна гарнитура от соца хахахахаааааааааааа не няма такава селска марка
  • #35
    Анонимен ( преди 10 години )
    По-пенсионерска марка от ВАГените няма. Само вижте седалките и ще ви стане ясно. То да бяха само те пък то всичко лъха на вехтория.
  • #34
    RRE ( преди 10 години )
    Muhahahahahah kariranite sedalki tip stol4eta za kamping sa izklu4itelno sme6ni i staromodni,interiora e v stil 80-te godini. Muhahahahah niama takava staromodna kola kato folksvagen4e fabia.
  • #33
    субарист ( преди 10 години )
    Така като гледам ще има доста разочаровани голфаджии.Дъртата ми импреза ще ги къса,като вагини.В общи линии изоставането е 20години.Даже мисля да и сваля джантите,халогените и 1.6 лепенка да и потърся аман от дет,като видят ВРХ и айде 265 коня.
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    във WRC автомобилите са еднакви, там 1 са пилотите им и те затова изчакаха Льоб да се махне, за да си правят реклама. Но заради никаквото развитие на автомобилите, повечето сериозни марки не си правят труда да участват даже. VW са 1 в дефектите и лъжите - ФАКТ!
  • #31
    trb ( преди 10 години )
    WRC - ФАКТ ;)
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГончик, я ни светни в какво VW са номер едно в света! Наистина ти се моля, защото каквото и да търся за тях не намирам в нещо да са 1 освен в лъжите, измамите, подкупите, ниското качество и т.н.
  • #29
    Херо ( преди 10 години )
    И само да си довърша предния коментар за германското слабоумно фенче, знаеш ли дете наивно, ако на германските спортисти, като М3, 5, Ауди РС, Мерц АМГ, ако им се сложат двигатели с по 300 к.с, какви кофчези ще бъдат? Те няма да могат до отлепят от старта, камо ло да говорим за някакви спортни постижения! Ако не са двигателите им с по 450-500 к.с, не 250 а и 200 няма да вдигнат!
fallback
Последни