fallback

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.

Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.Снимки: Volkswagen  

Тагове: volkswagen polo gti
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Субаруто от последната стаатия е точно в класа на голф
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Първо ти се осведоми, в кой клас е Субару ВРХ СТИ, и после го сравнявай с това Поло, то дори не е и Гоуф! Дори ако визираш Импреса ВРХ СТИ която беше хеч, беше преди две поколения на СТИ, пак е доста по-голяма и тежка от това Поло.Айде бягай поне да хванеш един час в училище днес, току виж си научил нещо полезно!
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами по-добре ти се осведоми, бе невеж ***. Субаруто е в класа на голфа. Разликата в теглото не трябва да е повече от 100-на килограма. Ако е повече, значи дръгливата оризарка е правена по технологии от началото на 90-те години,което си е самата истина. И отново смяяях, смяяях, смяяях,... левак! Фолксваген са с около 20 години пред Субару.
  • #15
    До Простия Анонимен ( преди 10 години )
    98% от колите вдигат макс около 250км пък били те и 500к.с. има си причина за това а за Субару СТИ плащаш повече защото ускорява за 4,7 а не за 6,7. Ако тия 6,7 те устрояват си купуваш полото и точка по въпроса то е ясно. Аз също не бих дал 90 бона за за Субару СТИ, ако пуснат тоя мотор 1,8 192 кс. на следващата шкода фабия и е около 35 бона бих си го взел. Наистина сегашния мотор 1.4 с 2 турбини а и автоматик на всичко от горе не е удачен за подръжка кое ли неможе да се развали.
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оня с големия смЕх, ти чувал ли си за съотношение на мощност и маса на автомобила, и как това влияе на динамиката и максималната скорост? Къде си тръгнал да сравняваш тоя двуместен хеч, задните подобия не седлачици не ги броя, с седан като СТИ? Това е като да сравнчваш твоя коефициент на интелигентност с този на полужива овца, което би било много по-близо въпреки всичко!
  • #13
    Нев ( преди 10 години )
    Ти си за смях Вагончо! Погледни колко тежи ВРХ СТИ и колко теьи тази тененкиена кутия! Освен това, при Субаруто не се преследва максимално висока скорост, а стабилност и динамика и невероятно сцепление на пътя! Последните на теб не са ти познати много!
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Голем смех, брато! Това Поло със 192 коня вдига 235 км/ч, а онова дръгливо Субару с 300 к.с. вдига "умопомрачителните" 255 км/ч. Смяяях, смяяях,..... Оризарката си е оризарка.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    hahahahaah който е дал 50 000 лева за дърварски леген наречен Роло!?! да ходи да се застреля незабавно!!! Ама едва ли ще се наложи щото още не се е родил българина дето е чак па толко прос :):)
  • #10
    до до RRE ( преди 10 години )
    Тцъ, Полото е един клас отгоре, голямо е като Голф 4, страшно изпипано е, Клиото е евтинджос почти като Дачия.
  • #9
    до RRE ( преди 10 години )
    Броил си 56 000 лв. за поло? Нали знаеш, че с това хич не е хубаво да се хвалиш ххахаАХ. как може изобщо някой да плати толкова пари за коруба с карирани седалки и диоди - ужас. Фиеста ST, Фиат 500 Абарт, Рено Клио РС - все по-евтини и по-добри автомобили.
fallback
Последни