IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето я новата суперкола на Mercedes

Дългоочакваният AMG GT бе показан в пълния си блясък

Ето я новата суперкола на Mercedes

Една от очакваните с огромно нетърпение премиери вече е факт – Mercedes показа своята нова суперкола AMG GT, която заменя SLS AMG и ще се конкурира с автомобили от категорията на Porsche 911.
Ето я новата суперкола на Mercedes
Машината е изцяло разработена от спортното подразделение на германския производител и ще се предлага под неговата марка - AMG GmbH. Моделът е построен на алуминиево шаси и има независимо окачване с двойни носачи отпред и отзад, както и напълно нов агрегат, достъпен в два варианта на мощност.

Суперколата ще се предлага с 4.0-литров туин-турбо V8 двигател, развиващ 462 к.с. и 600 Нм при 1600-5000 об/мин. в базовата си версия. По-мощната модификация на AMG GT ще получи добавка S към името си и ще развива 510 к.с. и 650 Нм, достъпни в диапазона 1750-4750 об/мин.

Моторът е с директно впръскване на горивото, има сух картер, алуминиев блок на цилиндрите, ковани бутала и интеркулер с течно охлаждане.

Двигателят на AMG се сглобява на ръка от само един инженер. Трансмисията е 7-степенна с два съединителя, като е монтирана по системата transaxle – разположена е в задната част на автомобила. Тя предава мощността към задната ос.

Теглото на базовата версия на суперколата е 1540 кг, а на модификацията S - 1570 кг. Разпределението между двете оси е в съотношение 47:53 в полза на задната.

Стандартния вариант на AMG GT ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.0 секунди, а при топ версия – за 3.8 секунди. Максималната скорост съответно е 304 и 310 км/ч, като е ограничена по електронен път. За сравнение купето Porsche 911 Carrers S (400 к.с.) с роботизирана скоростна кутия ускорява за 4.3 секунди, а версията Turbo (520 к.с.) – за 3.4 секунди.

Освен това суперколата на Mercedes е оборудвана с активна изпускателна система, чийто звук се променя в зависимост от избрания режим на работа на двигателя. Купето разполага още с адаптивно окачване, система за стабилизация с 3 режима и диференциал с електронно управление за S-модификацията.

В оборудването на Mercedes-AMG GT са включени още главни светлини със светодиоди, камера за заден ход, система за предупреждение при опасност от челен удар, система за следене на мъртвите зони и за разпознаване на знаците, както и система за предупреждение при опасност от напускане на платното.

Продажбите на новия Mercedes-AMG GT ще бъдат факт в началото на следващата година.

Снимки: Mercedes

Тагове: mercedes-benz amg gt
0 от 500
  • #16
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Има нещо ретро в дизайна много добре е съчетано с нещо съвременно, и някак стилна и същевременно брутална
  • #15
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Предната версия имаше неочаквано слаби продажби заради отвратирелния си външен вид. С наследника не са се справили кой знае колко по-добре.
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    Колата изглежда страхотно, просто не ми изглежда като идеен наследник на марката, тази задница е като на еволюирало Porsche 928
  • #13
    13 rate up comment 1 rate down comment
    EmoXide ( преди 10 години )
    подвеждащо е това да се нарече супер-автомобил.То е3 просто едно изящно и удобно GT купе!Мисля, че от Mercedes и AMG са се справили чудесно с тази задача. А впоследствие ще си пуснат и радикалните шосейни версии на вече състезателните модификации. Там теглото и "екстрите" ща бъдат редуцирани и що може да става дума за суперавтомобил. Примерно в Black Edition едва ли ще бъде с мощност под 600к.с и 720Nm
  • #12
    16 rate up comment 7 rate down comment
    разбирател ( преди 10 години )
    Ускорението не е всичко си мисля. Могли са прибавят система 4х4, като при Ауди R8 и ето ти още 0.5 секунди надолу, примерно. задното предаване е именно това, което е насочено към удоволствието от шофирането и с елемент на търсена нестабилност на задната ос за екстремно управление от който го може - такава е философията на БМВ. Виждате, че отделните производители следват различни философии при спортните си модели. Освен това, от МБ са направили кола за еждневие с много системи за сигурност.
  • #11
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Ипо ( преди 10 години )
    Хубаво Порше са направили.
  • #10
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дали тоя инженер не си разбира от работата!Октоберфест наближава, дано да не е любител на бирата,че да *** нещо...
  • #9
    14 rate up comment 15 rate down comment
    СуперКола ( преди 10 години )
    Щом наричате и голф R400 суперкола, съгласих се с вас! Никой не е казал, че не върви, просто СУПЕРкола би следвало да се наричат коли със свръх възможности, като Нисан GTR, Veyron и подобни, а не коли, които са бързи колкото един спортен голф...
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То магаре направо бе :D
  • #7
    27 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Викаш ако не ускорява под 3 секунди, не е никаква кола, няк'ва буца е.