fallback

Новата Mazda3 MPS ще получи 4х4

Хот-хечът на японците ще разполага с над 300 к.с.

Още един горещ хечбек ще премине от предно предаване към система за задвижване на четирите колела. Това е новата Mazda3 MPS, която ще се появи на пазара през втората половина на 2016 г., съобщава изданието Automotive News.Според информацията моделът ще разчита на 2.5-литров мотор, чиято мощност ще превиши 300 к.с. По този начин новата Mazda3 MPS ще може да се конкурира със Subaru WRX STI и да заеме мястото на пазара на Mitsubishi Lancer Evolution, който предстои да бъде спрян от производство. Сред конкурентите на модела ще бъде и Focus RS, който също ще получи система 4х4.Както и останалите нови модели на японския производител, и MPS3 ще ползва технологията Skyactiv. В основата на хот-хеча ще бъде новото поколение на Mazda3, но не в настоящия му вариант (на снимката), а фейслифтът, който ще трябва да претърпи в края на следващата година.През 2018 г. японският производител ще пусне следващото поколение на своята "тройка", като то ще бъде изградено на напълно нова платформа. За 2016 г. пък е предвиден фейслифт на Mazda6.Снимка: Mazda

Тагове: mazda3 mazda3 mps
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, но го каза с подобаваща доза ирония.
  • #25
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Колко трябва да ти е акъла че да пишеш такива глупости, ще ме разбиеш от смях. Кларксън сигурно не знае че го е казал. Хахаха.
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    И Кларксон казва "да сложим тракшън на 4х4" и сам си отговаря "ако и сложим тракшън, защо ни е 4х4 с клиренс от 16 см?". Въпросът беше риторъчен.
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    И Джерами Клакрсон се присмя на тези т.нар. хот хечове в сегмент С. Клиренса им бил нисък и не ставали за офроуд. само за асфалт. Там пък рядко ти трябвало 4х4, логично било да си мислиш, че помага през зимата. И демострира как обикновено 4х4 не може да тръгне по заледен път, върти двете леви гуми и колата завъртя. На обратния полюс. Банален Голф с предно предаване и с тракшън контрол тръгна без да се замисли. После на наклон от 18 градуса 4х4 отново не успя, докато голфарата тръгна без проблем.
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не само този, аз не намирам нито един от новите епизоди на 5-th gear в YouTube.
  • #21
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Този епизод не го намирам в youtube. Дайте линк или сте си го измислили.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    От 5-th Gear бяха скрили емблемите, но маай беше точно Mitsubishi Evo срещу 1-ва серияя на БМВ. На старта до 100 митсубишиту дръпна с 0.8 сек, но БМВ-то беше с 12 коня по-малко все пак. Обаче в завите и ускорението след тях бавареца направо го разплака. Казаха, че 4х4 утежнявало колата в теста със 126 кг., разпределяло тежеста между осите неравномерно и вдигало центъра на тежеста. На лосовия тест най-ясно се видяя минуса на 4ь4 на кола в малкия клас спрямо задното предаване.Разликата беше смазюа
  • #19
    до долния смешник ( преди 9 години )
    аре изчезни бе *** - *** разбира повече от коли от тебе щото поне са я возили напред назад по магистралата
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Съгласен съм, че 4х4 в този клас е безмислено. Не само 5-th gear го доказват. Сори, селянчета. Това е реалността.
  • #17
    Груди ГрудеФ ( преди 9 години )
    Прилича на новия УАЗ
fallback
Последни