fallback

Голям не само на размери

Изпробвахме европейската кола на годината във версия комби - Peugeot 308 SW

Тагове: peugeot 308 peugeot 308 sw
fallback
  • #53
    Анонимен ( преди 9 години )
    Момче, имах предвид, че тогава нямаше от къде да получиш информация. Ти тогава от къде черпеше инфо да те питам? Бил ли си роден изобщо? Говоря за преди 2000 г. Като си нямал от къде да се информираш си купил всички модели коли и си разбрал всяка колко струва от собствен опит ли? Говоря по принцип, но изказването ти е много тъпо. Замисли се малко! Човек, ако е малко умен, може да пресее инфото в нета и да прецени кое е читаво и кое не. Когато нямаш инфо е невъзможно да купиш всички коли
  • #52
    Ммммм, да... ( преди 9 години )
    "Преди да навлезе масово интернета" Момче, преди да навлезе масово интернета- целият СВЯТ беше тотално различен! Някога хората си купуваха и ползваха един продукт и САМИ проверяваха ПРЕДИМСВА и НЕДОСТАТЪЦИ!!! Сега не е така. Сега хората само четат "рецензия" или "впечатления" за нещо си и после или го ВЪЗХВАЛЯВАТ или го ОПЛЮВАТ... И то при факта, че никога не са го виждали или докосвали... Коментара е принципен и няма нищо общо със статията!
  • #51
    Анонимен ( преди 9 години )
    продължение:негов колега имаше същото Пежо, но с 1,6 ХДИ мотора. Уж много по-икономично, но не би. Ходиха 2-те семейства на море и караха заедно. Оказа се, че разхода им е почти един и същ. Друг е въпроса, че на брат ми 2,0 ХДИ върви доста повече от анемичния 1,6. Така, че някой ако си мисли, че като си вземе 1,6 ще е на голяма далавера. Нищо подобно. Хем много гори, хем не върви. Проблемите с турботата не са лъжа. Има ги масово. За другите кусури да не продължавам, че ще стане много дълго...
  • #50
    Анонимен ( преди 9 години )
    Някой тук се опитват да ни убедят, че триците са брашно. Извинявайте, но по всички класации за качество и надеждност на дъното са френските и италиански коли. Преди да навлезе масово интернета, за да видя как са нещата съм имал коли и от двете държави. Бяха евтини и хората се лъжехме, но после проблеми и само проблеми. Брат ми си купи нопво 307 преди време и не спря да го прави. Още гаранционно беше. Пък за разхода да не говорим. Уж икономични, а под 6/100 не падаше. 2.0 ХДИ мотора имаше.
  • #49
    Само по принцип... ( преди 9 години )
    "Аз на германците им вярвам." Добре, продължавай да им вярваш!!! " Маслената магистрала в блока, която влиза в турбото, била прекалено близо до изходния колектор." Това си го прочети най-малко 100 пъти!!! (нали ти си го писал!!!)Госпожице, изходният колектор, е свързан с главата на двигателя, която се намира НАД блока на мотора и е уплътнена с ГАРНИТУРА! Това колко "близко" ти се струва до маслопровода ДОЛУ в блока на мотора? На другите коли турбото да не би да е в багажника...
  • #48
    Ех шкумба! ( преди 9 години )
    Даже от 7ца и ес класа е по-просторно....и от майбах....бе това май е най-просторнта кола и не гледайте там какво пишат тез от бмв. Няма 3ки ,5ци, пежото е символ на простор и премиум.
  • #47
    v-1 ( преди 9 години )
    Карал сам хеч бек версията, и мога да кажа, че наистина в купето материалите са на доста високо ниво, материала на централната конзола е от мека пластамаса. Единственатото нещо, което не ми хареса е позицията на волана и до някъде, че всичко се управлява от тъч скриин конзолата, но това е въпорс на вкус!Също 1.6 дизеловия двигател ми се видя малко тромав. И само между другото, повечето мнения са от хора, които най-вероятно даже не са я виждали на живо тази кола! Ама това не ме учудва.... :)
  • #46
    ss ( преди 9 години )
    явно не си се возил или карал такова пежо, аз съм 190 см и зад мене седят 3ма човека без проблем, ама как да обясниш на професора с данните за широчината, като има и дължина в схемата, и да просторно е sw, даже по просторно от бмв 5ца, което е по-широко, и е90ка и е39ка, които са по широки, ама кат седнеш вътре не е като да гледаш данните !
  • #45
    до Старшина ( преди 9 години )
    Ами понеже си писал, че 307 било просторно. Е, няма как да е просторно с тази ширина. Или ти от Фиат Уно "скачаш" на 307. Ясно, чукам на дърво да не изпадам като теб!
  • #44
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пичове, махнете си розовите очила. Прочетете за слабостите на дизеловите 307 и 308. Според германците, проблемите с бързо износващите се турбини на пежата бил конструктивен гаф. Маслената магистрала в блока, която влиза в турбото, била прекалено близо до изходния колектор. От там се нагрявала и маслото се спичало там и постепенно запушвало масловода. И пишеше, че от Пежо знаят за проблема, но все още не вземат мерки. Ставаше въпрос за 1.6 , 2.0 и 2.2 HDi. Аз на германците им вярвам.
fallback
Последни