fallback

Голям не само на размери

Изпробвахме европейската кола на годината във версия комби - Peugeot 308 SW

Тагове: peugeot 308 peugeot 308 sw
fallback
  • #83
    Пламен ( преди 9 години )
    Градското ми е в Бургас - пълно е в момента с кореняк столичани от Ямбол, Сливен и горно нанадолнище и постоянно е 1-2-3 скорост. Не знам защо я плюете марката не е Мерцедес ама нека се разберем всяка жаба да си знае гьола! До преди 3 години карах 205 чист дизел 1987г. е тя гореше 1 шепа на 100. Километража бе спрял на 380 000 а ми беше студентската кола и през седмица ходеше Бургас - Варна. С 20 лв нафта стигах от град до град и имах да карам още ден два до лампа. По-нова кола = по-счупена кола
  • #82
    Пламен ( преди 9 години )
    Четох, четох и се изумявам. Нова кола в България е меко казано НЕ рентабилно по ред причини и не само заради цената като себестойност. Работя в чужбина, но парите си ги харча тук в България и взимам нека кажа пари една идея по-висока от средната заплата в ЕС и не ми говорете, че всеки германец зима по 3500 евро... Както и да е карам Пежо 307 1.4 HDI - не върви ама и не гори с климатик градско извън града над 5.5/100 не мога да го кача каквото и да правя. Извън града карам 90 - 120.
  • #81
    Анонимен ( преди 9 години )
    И ние много обичаме лондончани от източен лондон в квартира по 8-10 човека в квартал пълен с поляци и индийци. Лондончнин се става като си купиш имот в Лондон .През другото време си временно пребиваващ бял роб от мразената източна европа.Лека вечер
  • #80
    Лондончанина ( преди 9 години )
    Ах как ги обичам такива като теб с А4 дето си мислят, че карат и все ми се пречкат в бързата лента, нищо има и други ленти :) Българина освен злоба и завист друго май не проявява, това забелязах след последното ми гостуване в БГ. Анонимния автор на тракащата баничарка - ОПРАВИ си окачването и тогава ми говори - моя партнер *** БГ дупки, окопи, прегради, off-road маршрути от 5 години без да му е сменено дори и носач, вози супер меко и без тракания, не си подаржате колите после плюете марката...
  • #79
    Бай Ганю Балканский ( преди 9 години )
    Карам ново Ауди А4 2л дизел. Може да е много икономично, под 5 на сто с 4 човека и багаж. Обаче предпочитам да го карам с 200 и тогава ми харчи 9.5. От Бургас до София изпреварвам около 20 такива пеженца.Може би са евтини, но като излезеш от магазина на магистралата истината става друга.
  • #78
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вместо да ти вземам хилядарката от баща ти, пробвай да шътнеш френския *** на някой балък, и си купи истински автомобил. Не ми благодари за разумния съвет.
  • #77
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Който не вярва за разхода да сложи хилядарка и го качвам в колата и тръгваме и ако му стиска да загуби, нека си остави координати!!!! 1.6 110 коня въобще не е спъната, както се пише по-долу, явно не можете да карате дизели от ново поколение - шофьорлъкът не е само газ до ламарината и квото стане нали???? За мен най-проблемната кола е Фиат и Москвич, а най-безпроблемната ....... колкото и да ви е чудно е Трабант!!! В този форум някои са го виждали само на картинка!!!
  • #76
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде е Субару-фенчето? Предполагам, че от 2-3 дни реве и не спира. В последния АутоБилд има статия за продължителния тест на едно субару. Заглавието е "Субару- планина от проблеми". Нещо подонмо пишеше и под статията за Пежо 308 преди две години.
  • #75
    Анонимен ( преди 9 години )
    Както е написал някой по-долу, важното е да си вярват френските фенчета. Истината обаче, е нещо различно.
  • #74
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички реват от дюните и ГНП на БОШ само като ги сложат на Пежо и изкарват най малко 1/2 млн. км. Хахахаха ей ся ще ви повярвам пИжо фенове. Пък за миришенето на нафтова нямам думи просто. То бива бива лъжи но тези са върха. Имали сме служебни коли във фирмата на ПСА и мога да ви кажа че нито са здрави, нито са икономични. Долу горе имат визия, удобни са и возят добре. Всичко останало е много зле. Погледнете по тестовете колко харчат и стига сте си измисля и.
fallback
Последни