fallback

Голям не само на размери

Изпробвахме европейската кола на годината във версия комби - Peugeot 308 SW

Тагове: peugeot 308 peugeot 308 sw
fallback
  • #73
    Анонимен ( преди 9 години )
    френски ***, какво повече да кажа.
  • #72
    Hdi ( преди 9 години )
    2.0 Hdi 136 к.с. гори яко 6,5-7 извънградско 8.5-10 градско, върви много яко 340 Nm пали си гумите и не е много проблемен. Старите 2.0 hdi 90 и 110 к.с. горят по-малко 4.5-5.5 извънградско и вървят по-малко изобщо не са проблемни. 1.6 hdi 90 и 110 к.с. мирише нафтата 4-5 извънградско обаче е спънат и е супер проблемен. 1.4 Hdi направо връща нафта 3.5-4/100. И да се стараеш повече от 5/100 не можеш да го накараш да гори. Умрял е напълно обаче е безпроблемен.
  • #71
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Оказа се, че колата не иска да работи с тях и ....... сложих си стария! Това е!!!
  • #70
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Прочетох някои неща и ще ви кажа следното: Имам 307, 1,6 дизел 109 кончета, комби! За разхода - при средна скорост 55 км. сьм стигал до 3,3 на борд компютър - мисля че има 0,400 грама разлика в +.При здраво каране по магистралата реални - 5/100. Градското е около 6.5 - 7/100. Данните са с климатик. На 185 000 смених съединител, като демферният маховик можеше да изкара още 20-30 000. За сега съм доволен, но дано да караме все така без големи проблеми! А, дава грешка на дебитомера, но смених два..
  • #69
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да дерзаят франсетата, имат още много хляб да изядат докато стигнат япончетата и германците. А френските фенчета какво се вълнуват не знам, любимите им немци са назад с няколко обиколки и още тракат с дизелчета. Отговори +4 Положителни: 7 Отрицателни: 3
  • #68
    Анонимен ( преди 9 години )
    Имам Partner 2.0 дизел 90 или 92 коня, не го знам точно, от 2002 г. Прави среден разход около 6/100, напълно реален. Много багаж съм пренесъл с него, но честно казано до там му свършват качествата. Вози като каруца и блъска като дъска по дупките. *** са близко разположени и трудни за натискане. Съединителя е с жило, голяма трагедия. На 171 000 км. и скоро ще му е третата смяна. Моторът не е ремонтиран, но от смяна до смяна отиват 1-1.5 литра масло. Турбото е на път. Това е истината.
  • #67
    Анонимен ( преди 9 години )
    Важното е ти да си повярваш. Истината няма значение за теб.
  • #66
    Лондончанина ( преди 9 години )
    Интересно, в семейството има още един лъв Partner 2,0 hdi 92 hp, още по-интересното градски разход от 4,7 как Ви звучи? Нереално нали, по-скоро гадно но айде преглътнете го, върши си работата баничарката , мирише нафтата и не се интересува къде се намира сервиза. Поздрави
  • #65
    Ss ( преди 9 години )
    Спора е безмислен явно, едно си баба знае, едно си бае, spritmonitor и брат ти ше си ги преместя в другия крачол, сигурно всички писали в темата са се наговорили и лъжат, ай със здраве ще си карам разпадащото се на 300к, тясно, лакомо пежо
  • #64
    Анонимен ( преди 9 години )
    За Лондон не знам, но в София Пежо 307 2.0 ХДИ 136 к.с. харчи лятото 8/100, а зимата 9/100. Това е нормално каране без настъпване. С повечко настъпване и първи по светофарите отива на 10/100. Приказките за това колко много били икономични, как само миришели нафтата и други подобни само на маса. Там можете да пуснете приказките как турбото било вечно, как маховика не се сменя или ако се смени струва, колкото мешана скара с 3 бири или пък дюзите как не се скапват никога. Абе най-малко 500 000 км.
fallback
Последни