fallback

Кои са най-продаваните марки автомобили в България

Статистиката на МВР дава информация както за новите, така и за старите автомобили

Общо 127 338 автомобила са регистрирани в България за първото полугодие на 2014 година, като едва около 12% от тях - 16 295 броя, са нови автомобили, сочи официалната статистика на МВР за автомобилния парк.Снимка: РойтерсНай-продаваната марка в България за този период е VW - общо 14 490 регистрации. От тях обаче едва 1091 броя са нови автомобили. По този показател лидер продължава да бъде Dacia с 1618 регистрирани нови коли. На второ място по регистрация на стари и нови автомобили е марката Opel. За първите шест месеца на годината в България са регистрирани общо 10 943 нейни модели. Следват Mercedes (10 277 регистрации), Renault (8274), BMW (7183) Ford (7171), Audi (6766), Peugeot (6760), Citroen (4025) и Toyota (4009), които оформят топ 10 на най-продаваните марки автомобили на нашия пазар. В класацията за продажбите на нови автомобили след румънската марка Dacia се нарежда Renault. За първите шест месеца на годината френската марка е реализирала 1298 нови автомобила в България. С 1091 регистрации на трето място се нарежда марката VW, която води със само 3 продажби пред четвъртата в класирането Skoda. Марката Ford е заема пето място с 989 продажби, следвана от Peugeot с 843, Toyota с 835, Kia със 731, Citroen с 485 и Nissan с 442. Границата от 400 продажби за първото полугодие преминават още Opel (439), BMW (425) и Mercedes (401). Марката Great Wall, която има завод в България, е реализирала 362 автомобила, като 334 от тях са нови. Статистиката е официална, предоставена от МВР. Тя отразява регистрираните в България нови и стари автомобили за периода 01.01. - 30.06.2014 г. Статистиката за пазара е нововъведение, след като досега нямаше никакви публични данни както за продажбите на нови автомобили, така и за състоянието на автопарка у нас.

Тагове:
fallback
  • #15
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    до долния - няма смисъл да коментирам повече, при такива нагли лъжи от твоя страна!
  • #14
    До Дифорс Валвматико ( преди 10 години )
    Значи пишеш точно без да сипроверил. Кю7 можеш да отвориш сайта на Ауди база 3.0 дизел с 204к.с. автоматик е 94540лв. без ДДС с ДДС в евро е 58000 евро. Ауди Кю7 4,2 ТДИ с 326к.с. е 128333лв., без ДДС. Незнам твоя клиент какво те е лъгал, ама ако беше проверил, щеше да знаеш. За 160 бона вероятно е с абсолютно всички екстри, Както ти е удобно така го смятай . БМВ Х5 дизел 218к.с. автоматик 87 916,67лв. без ДДС, това са цените в момента в страниците на БГ дилърите. Тойота Ленд Крузър 3.0D-4D (190 HP) (Дизел) 5-степенна автоматична кутия 106900лв. без ДДС. Това е за късата беза с две врати! Ако е дълга база с 5 врати вече цената е 124900лв. без ДДС Тосет и Цената на Ланд Крузър със 190к.с. е колкото цената на Кю7 с 326к.с.!?! Другия път проверявай а не си представяй кое колко струва и колко се обезценява. А най-евтиния Ланд крузър, гола къса база с 2 врати и ръчна трансмисия е 82000лв. без ДДС. Като сравняваш модели сравнявай еднакви. При Х5 и Кю7 няма без 5 врати и без автоматик.
  • #13
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    Никога не пиша нищо без да го проверя. Ленд Крузер 2007 базов бе с цена 80 000 лв, сега в мобиле се продава на цени от 25000 нагоре, за Ауди Кю7 с всички екстри 2007 мой клиент е платил 160 000 лв, а сега го продадохме за 25000 лв. Мерцедес МЛ от 2007 г стартират с цени от 23000 лв, при цени на нов от 105 000 лв, БМВ Х5 от 2007 г цени от 25000 лв, при нов за подобно оборудване 105 000 лв.
  • #12
    Triforce ( преди 10 години )
    12% нови автомобили? На тази криза? Че то направо супер!
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    немските коли винаги са държали цена на вторичния пазаряпонските дизели пък винаги са се обязценявали съществено горе-долу колкото френските (за мое съжаление като фен на френските коли)
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Въпроса не е в това кой каква заплата взема а в това че работещия човек не изкарва, обаче за смета на това има маса други хора които изкарват на гърба на други хора пари и по не по много честни начини за което държавата не се стара е да го спре това нещо. И като цяло тук хората предпочитата 15 годишно ауди пред да речем 5 годишно пежо
  • #9
    До Дифорс Валвматико ( преди 10 години )
    БМВ Х5 дизел 218к.с. автоматик 87 916,67лв. без ДДС , Тойота Ленд Крузър 3.0D-4D (190 HP) (Дизел) 5-степенна автоматична кутия 106900лв. без ДДС, доста по-скъпа е Тойотата а? Като втора ръка Х5 държи едно 10000лв. по-високи цени средно. Я сега пак смятай кое колко се обезценява.
  • #8
    До Дифорс Валвматико ( преди 10 години )
    Абе в мобилето като гледам цените на Ланд крузърите по 20-30000лв. изобщо не виждам да държат цена и са на-половина по евтини от Х5,Кю7 и МЛ., пък цената му като нов в Toйота Балканс е по-скъпа от цената на изброените немски джипове. В смисъл при еднакви двигатели с автоматична трансмисия Ланд Крузъра е доста по-скъп, излиза че Тойота се обезценява в пъти повече от немските премиум джипки. Така, че другия път като пишеш глупости проверявай нещата.
  • #7
    д-р Хаус ( преди 10 години )
    То ,ако погледнеш ,в Албания 80%от колите са им Мерцедеси ,поне в началото беше така,е не е ясно ,колко от тях са читави и колко крадени,друг е въпроса ,че до 1990 г.нямяхя право да имат частни автомобили,имаха само държавни,много от албанците идваха ,да взимат кижки в Бг,беше голям майтап.....
  • #6
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    Цените на Ауди, Мерцедес и БМВ втора ръка в някой случаи са по-ниски в сравнение с Тойота. Освен това е нормално някой да иска да се почувства по-специален и да си купи премиум автомобил на 5 години за 20-30% от първоначалната цена или 10 год. за 10%. За справка сравнете цените и оборудванията на Ленд Крузер, МЛ, Кю7 и Х5 например от 2007 г. Тойотата държи цени около 30% и нагоре от първоначалната, а немските премиуми от 15% нагоре. И това не е случайно, касае се за здравина.
fallback
Последни