fallback

Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan

Британци противопоставиха двете коли в драг надпревара (Видео)

Audi S3 Sedan и Subaru WRX STI не са типичните конкуренти на пазара, но в същото време имат доста общи черти. Британското издание AutoExpress противопостави двата автомобила, за да открие предимствата и недостатъците им. Що се касае до разликите, те са очевадни. Японската рали икона е проектирана, за да бъде расов спортист, докато горещата версия на новото А3 Sedan трябва да предложи както спортна тръпка, така и висок комфорт. Както изглежда въпросните задачи са изпълнени. От AutoExpress посочват, че Subaru WRX STI има изключително стабилно поведение на пътя, спортна возия и изкушаващ звук във високи обороти. От своя страна Audi S3 Sedan предлага отлична динамика, луксозен салон и адаптивно шаси, което поема по-добре нервностите по пътя. "Subaru WRX STI е точно това, което очаквате - бърз, спортен и брутален. Audi S3 Sedan също не изневерява на традициите на марката. Той е добре балансиран и се управлява изключително лесно с висока скорост", казват британците. Прилики между двата автомобила също не липсват. Както S3 Sedan, така и WRX STI предлагат мощност от 300 к.с. Японската кола има малко по-висок въртящ момент, който обаче се постига чак при 4000 об/мин. При Audi нютонметрите са 380, но са налични още при 1800 об/мин. Освен това WRX STI е с почти 100 кг. по-тежък. Разлика, разбира се, има и в цената. Във Великобритания Subaru WRX STI се предлага срещу 28 995 лири, докато при S3 Sedan цените започват от 33 245 лири.  За съжаление AutoExpress не са направили сравнителен тест на писта, като са ограничили съревнованието единствено с драг състезание. То започва след шестата минута на видеото.

fallback
  • #53
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ссссссссссмяяяяяяяях дарлинг е тази статия,супер спортна икона Субару сравняват с допотопен немски *** създаден за *** и бедни селянчета.*** за пореден път доказаха че са номер 1 във вицовете.
  • #52
    Кико ( преди 10 години )
    *** е, че 90 % от коментарите по статията са включени в галактическата битка между японските и германски автопроизводители.Относно WRC от поне 15 години няма конглокенция между поне 3 или 4 фирми. Мине не мине и някоя марка решава и хвърля много пари. Взима най-добрите пилоти и естествено печели. Същото е като при избора за ВАН НА ГОДИНАТА.Субару, доколкото си спомням се отказа поради променените изсквания при двигателите. Сега разработиха 1.6 турбо боксер и дано се върнат.
  • #51
    Кико ( преди 10 години )
    До speedart:- "Кико какво значи спортна кола"освен всичко, което си изредил и си напълно прав истинската спортна кола е СПАРТАНСКА т.е. груба, шумна и сравнително друсаща, за да може да имаш по-директна представа за пътя. Германските машини не, че са лоши, но са синтетични. Със спортната кола след 100 км. по нормални пътища ще си сравнително уморен. Как да ти го кажа по друг начин. Повози се на едно Мини Купър ЕС и ще ме разбереш. Последното също го слагам като еталон за спортен автомобил.
  • #50
    Анонимен ( преди 10 години )
    Световния рекорд по дефекти го държи Тойота, стотици милиони бараки с марка Тойота задръстиха сервизите, Не се есщам за друга марка, на която да и затворят заводите в САЩ, да и спрът моделите, Да и палят заводите, както стана в Китай и да обръщат Тойотите по-таван където ги видят.Не знам друга марка освен Тойота, която да я осъдят милиони нейни клиенти. Не съм чул друга компания да е осъдена за милиарди долари, за това че укривала дефектите на скапаната си продукция, не съм чул друга марка освен тойота, на която като чукнеш птиче на пътя, то да минава през бронята на колата като пирон в кисело мляко. Смятай какви евтини пластмаси ползват японците, После що задръстили сервизите. С евтина пластмаса и дефектна стока премиум не се става, за това и Мерцедес бие по продажби Лексус в Япония, За това Ауди само в Европа продава повече отколкото Лексус в цял свят.
  • #49
    iaroslav stanchev ( преди 10 години )
    Баси,най-слабото от всички S модели на Ауди преби като куче най-коравото от всички модели на Субару.Що така бе разбирачи.Субаруто не можа да дръпне щото от неговата страна имаше лед,така ли? Пък гадното Ауди беше от сухата страна.Ся пак ли ще слушаме оправдания от всякакъв сорт.Чакам да ми обясните как така се получи един вагон преднина за Аудито.Ще е интересно да ви чета простотиите,хахахахахахах
  • #48
    Анонимен ( преди 10 години )
    ти гледай да не ти се пръсне главата на ТДИ-то че тогава ще видиш за какво иде реч! Все пак мяуди са първи в класацията за дефектни двигатели - 1 на 27 гърми още първата година! Даже световен рекорд поставиха по въпроса вурстовете!
  • #47
    speedart ( преди 10 години )
    Лелееее леко ще ти се пръснат циреите от зор...вземи преглътни па па говори
  • #46
    Анонимен ( преди 10 години )
    бъчваря - натиснах ти минус е за тая глупост дет си плеснал "Немците в сравнение с останалия свят, държат най-много на доброто управление"?!?!?!И малките деца в днешно време знаят, че мяуди са недозавиващи толупи - точно те ли са ти идеала за управление?!?!?!
  • #45
    Анонимен ( преди 10 години )
    лелееее - тръгнало вагенското фенче да ми сравнява грозен, недозавиващ строшен още в магазина германски миризлив варел мяуди със спортната икона СУБАРУ?!?!?!?! Че и 30 коментара изписало да хвали мизерния вагенски толуп. Нали тоя германски *** още на първия завой остава в огладалото и повече няма да го види тва субару!?!? Аман от *** германски нагласени тестове в най-тъпия клозетен вестни автобилд дето най-тъпия сайт *** публикува всеки ден!
  • #44
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бъчварю честити, изречението от твоя пост "Немците в сравнение с останалия свят" прочетох,и нататъка не..
fallback
Последни