fallback

Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan

Британци противопоставиха двете коли в драг надпревара (Видео)

Audi S3 Sedan и Subaru WRX STI не са типичните конкуренти на пазара, но в същото време имат доста общи черти. Британското издание AutoExpress противопостави двата автомобила, за да открие предимствата и недостатъците им. Що се касае до разликите, те са очевадни. Японската рали икона е проектирана, за да бъде расов спортист, докато горещата версия на новото А3 Sedan трябва да предложи както спортна тръпка, така и висок комфорт. Както изглежда въпросните задачи са изпълнени. От AutoExpress посочват, че Subaru WRX STI има изключително стабилно поведение на пътя, спортна возия и изкушаващ звук във високи обороти. От своя страна Audi S3 Sedan предлага отлична динамика, луксозен салон и адаптивно шаси, което поема по-добре нервностите по пътя. "Subaru WRX STI е точно това, което очаквате - бърз, спортен и брутален. Audi S3 Sedan също не изневерява на традициите на марката. Той е добре балансиран и се управлява изключително лесно с висока скорост", казват британците. Прилики между двата автомобила също не липсват. Както S3 Sedan, така и WRX STI предлагат мощност от 300 к.с. Японската кола има малко по-висок въртящ момент, който обаче се постига чак при 4000 об/мин. При Audi нютонметрите са 380, но са налични още при 1800 об/мин. Освен това WRX STI е с почти 100 кг. по-тежък. Разлика, разбира се, има и в цената. Във Великобритания Subaru WRX STI се предлага срещу 28 995 лири, докато при S3 Sedan цените започват от 33 245 лири.  За съжаление AutoExpress не са направили сравнителен тест на писта, като са ограничили съревнованието единствено с драг състезание. То започва след шестата минута на видеото.

fallback
  • #73
    6A13TT ( преди 10 години )
    "интересното при качественото субаро е че като затвориш предният капак от нормална за другите коли дистанция , пука предните фарове"номинирам за виц на деня
  • #72
    speedart ( преди 10 години )
    Иначе впечатленията ми за аутбека е че е най-неудачния автомобил който съм карал , спъната пръчка с изключително висок разход и скъпи части...трябва да те стяга много главата да си го купиш
  • #71
    speedart ( преди 10 години )
    Баджанака ми има пасат 6 , купи го 2008 г.и от тогава го кара в БГ. все още нищо не тропа , но виж служебните им коли са Субару аутбек и Форд Мондео , интересното при качественото субаро е че като затвориш предният капак от нормална за другите коли дистанция , пука предните фарове...колите ги взеха чисто нови...
  • #70
    Кико ( преди 10 години )
    До WickedSixD: аз си спомням още статията в АутоБилд за сравнението между 3те 4х4 комбита Аутбек, Олроуд и Олтрак. Накрая заключението бе точно както си го написал.Иначе Олтрак много ми харесва като визия. Още не бяха продали броевете на Аутобилда със тестдрайва,а Золфелнер - шефът на ЕВН си купи такъв и на паркинга пред кооперацията успях да го огледам няколко пъти добре. Въпреки всичко за офроуд комби Аутбека си е номер 1.
  • #69
    Кико ( преди 10 години )
    До 6A13TT: Бряяяя, много добро филмче!
  • #68
    Анонимен ( преди 10 години )
    а на списанията започващи с "трактор" няма да са предвидими ха ха ха
  • #67
    Анонимен ( преди 10 години )
    хаха само няколко чупки като тия в началото на клипа от о-в Ман и двойния *** ще е в храстите :)))
  • #66
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    В тестовете на всички списания, започващи с "ауто" в глоксив, победителят е лесно предвидим.
  • #65
    6A13TT ( преди 10 години )
    Ще оставя ей това нещо тук пък фенчетата на немските легени си цирикайте колкото искате, и вярвайте на британския клон на AB:
  • #64
    Анонимен ( преди 10 години )
    ми то във всичките тестове на вагенския Авто билд (смрад) печелят само германски варели и то все заради по-голям "комфорт", "престиж" и "място в багажника". А тва че варела е вечния пациент и гълта една туба с масло до морето няма значение.
fallback
Последни