fallback

Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan

Британци противопоставиха двете коли в драг надпревара (Видео)

Audi S3 Sedan и Subaru WRX STI не са типичните конкуренти на пазара, но в същото време имат доста общи черти. Британското издание AutoExpress противопостави двата автомобила, за да открие предимствата и недостатъците им. Що се касае до разликите, те са очевадни. Японската рали икона е проектирана, за да бъде расов спортист, докато горещата версия на новото А3 Sedan трябва да предложи както спортна тръпка, така и висок комфорт. Както изглежда въпросните задачи са изпълнени. От AutoExpress посочват, че Subaru WRX STI има изключително стабилно поведение на пътя, спортна возия и изкушаващ звук във високи обороти. От своя страна Audi S3 Sedan предлага отлична динамика, луксозен салон и адаптивно шаси, което поема по-добре нервностите по пътя. "Subaru WRX STI е точно това, което очаквате - бърз, спортен и брутален. Audi S3 Sedan също не изневерява на традициите на марката. Той е добре балансиран и се управлява изключително лесно с висока скорост", казват британците. Прилики между двата автомобила също не липсват. Както S3 Sedan, така и WRX STI предлагат мощност от 300 к.с. Японската кола има малко по-висок въртящ момент, който обаче се постига чак при 4000 об/мин. При Audi нютонметрите са 380, но са налични още при 1800 об/мин. Освен това WRX STI е с почти 100 кг. по-тежък. Разлика, разбира се, има и в цената. Във Великобритания Subaru WRX STI се предлага срещу 28 995 лири, докато при S3 Sedan цените започват от 33 245 лири.  За съжаление AutoExpress не са направили сравнителен тест на писта, като са ограничили съревнованието единствено с драг състезание. То започва след шестата минута на видеото.

fallback
  • #83
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега някой хора и представа си нямат какво говорят.Първо, като си нямате представа от двете коли, четете какво са ти написали хората, които са ги тествали в заключението и ако ви се струва, че тази статия е поръчкова чукнете в тубата Subaru WRX STI vs. Audi S3 и гледайте над 10 теста от различни автопредавания и журнали и във всичките Аудито е признато за по-добрия автомобил. И докато се почесвате по-главите, си припомняйте че това е Audi S3 и че това Субару ще изглежда направо трагично ако го тестват с Audi RS3. Там Ластика ще е толкова голям, че шофьора на Субаруто ще си е помислил, че е спрял. Освен това, ако ще ходиш със Субару надалеч, трябва да си носиш няколко тубички с масло.
  • #82
    Анонимен ( преди 10 години )
    къде са тия "над 10 теста" бе? давай линкове не ръси глупости. Баба ти е туба с масло - това че някакви хамериканоси са завели иск не значи че са доказали нещо и са спечелили...ама трябва малко акъла да си размърдаш разбииш ли
  • #81
    speedart ( преди 10 години )
    Бъчвар , лично аз те уважавам , и съм съгласен че Форда е майстор на завоите , но да погледнем фактите и да разбереш за какво ти говоря...Ауди rs3 340 коня и 8:20 на Нордшлайфе , Форд фокус 305 коня и 8:26 на пистата , толкова за недозавиващото Ауди...
  • #80
    зокс ( преди 10 години )
    Традиционно Субару показва какъв прехвален мъртвец е. Само хора, които са го карали знаят за какво говоря. Евтин, харчещ и невървежен. Това е тази японска фирмичка.
  • #79
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега някой хора и представа си нямат какво говорят.Първо, като си нямате представа от двете коли, четете какво са ти написали хората, които са ги тествали в заключението и ако ви се струва, че тази статия е поръчкова чукнете в тубата Subaru WRX STI vs. Audi S3 и гледайте над 10 теста от различни автопредавания и журнали и във всичките Аудито е признато за по-добрия автомобил. И докато се почесвате по-главите, си припомняйте че това е Audi S3 и че това Субару ще изглежда направо трагично ако го тестват с Audi RS3. Там Ластика ще е толкова голям, че шофьора на Субаруто ще си е помислил, че е спрял. Освен това, ако ще ходиш със Субару надалеч, трябва да си носиш няколко тубички с масло.
  • #78
    iaroslav stanchev ( преди 10 години )
    Много се отклонихте от темата нещо.Не се правете на приятно разсеяни,джапан фенове,ами вземете да обясните как така по-слабото S3 раздаде биноклите на "рали иконата" WRX STI?Щото ако съм аз с ВРХ и някой с такова Ауди ми направи 2 вагона преднина за 400 метра,директно го изключвам от скорост и го пускам по първия баир надолу Субаруто.
  • #77
    бъчваря ( преди 10 години )
    А анонимния, дето ми дава минусчета, разбрах. Все пак това е моето мнение, защото карам Фиеста, а навсякъде Форд е даван за пример като управление. И преди с хидравликата бе така и сега с електричеството. Ауди не се слави сред германците като колата с добро управление и държане на пистата. Напротив, доста често губи въпреки двойното предаване. Германците критикуват и електроусилвателя им, както и бързо износващите се *** при натискане на газта. Всичко това благодарение на електрониката.
  • #76
    бъчваря ( преди 10 години )
    @Speedart, точно в завоите си личи коя кола е спортна и коя не. Напоследък напук на твоето мнение, се появиха множество тестове, при които супремощни коли, понякога дори и със 155 к.с. повече, изостват на пистата. Визирам примерно Jaguar F-type, който го бият като тъпан на пистата и по-слабо със 155 коня Порше и Курвет със същата мощност. КУРвета дори дърпа с 3 секунди и половина. Ако питаш мен какво бих избрал...ами може би Ягуара или Шевролета. Секундите не са всичко.
  • #75
    WickedSixD ( преди 10 години )
    Субару Аутбек за служебна кола, ти сериозно ли? Не го вярвам това с фаровете.. Ауди да си оправят DSG-то, защото не е важно да въвеждаш само "нови технологии", които вместо да те улесняват ти създават повече проблеми...
  • #74
    speedart ( преди 10 години )
    дилърът на субару е в горубляне , ако искаш другият път ела...да се посмееем
fallback
Последни