fallback

Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan

Британци противопоставиха двете коли в драг надпревара (Видео)

Audi S3 Sedan и Subaru WRX STI не са типичните конкуренти на пазара, но в същото време имат доста общи черти. Британското издание AutoExpress противопостави двата автомобила, за да открие предимствата и недостатъците им. Що се касае до разликите, те са очевадни. Японската рали икона е проектирана, за да бъде расов спортист, докато горещата версия на новото А3 Sedan трябва да предложи както спортна тръпка, така и висок комфорт. Както изглежда въпросните задачи са изпълнени. От AutoExpress посочват, че Subaru WRX STI има изключително стабилно поведение на пътя, спортна возия и изкушаващ звук във високи обороти. От своя страна Audi S3 Sedan предлага отлична динамика, луксозен салон и адаптивно шаси, което поема по-добре нервностите по пътя. "Subaru WRX STI е точно това, което очаквате - бърз, спортен и брутален. Audi S3 Sedan също не изневерява на традициите на марката. Той е добре балансиран и се управлява изключително лесно с висока скорост", казват британците. Прилики между двата автомобила също не липсват. Както S3 Sedan, така и WRX STI предлагат мощност от 300 к.с. Японската кола има малко по-висок въртящ момент, който обаче се постига чак при 4000 об/мин. При Audi нютонметрите са 380, но са налични още при 1800 об/мин. Освен това WRX STI е с почти 100 кг. по-тежък. Разлика, разбира се, има и в цената. Във Великобритания Subaru WRX STI се предлага срещу 28 995 лири, докато при S3 Sedan цените започват от 33 245 лири.  За съжаление AutoExpress не са направили сравнителен тест на писта, като са ограничили съревнованието единствено с драг състезание. То започва след шестата минута на видеото.

fallback
  • #33
    бъчваря ( преди 10 години )
    Лично аз обаче бих избрал Субару. И BRZ и WRX STI. Причините са прозаични, но все тая.
  • #32
    бъчваря ( преди 10 години )
    Защо се правят грешни заключения тук, не знам. Немските коли били правени за магистрали. Глупости. Немците в сравнение с останалия свят, държат най-много на доброто управление и доброто поведение по пътища със завои. Искат и мощност, за да карат с висока скорост комфортно. Тоест, тихо и залепнали за пътя. Японците са на другия полюс. Кеичи Тсучия, създателя на дрифта, е тяхната икона. Затова и съществува Тойота GT86 и Subaru BRZ. Но това няма нищо общо с бързината.
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Клип с рекламна цел,скалъпен от някой рижав дилър на ауди.Ако го питаш къде е ауди в световните ралита - и той не може да ти каже
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    това е един пример за спортист с изискани маниери ,докато при японеца остава грозния и непреветлив вид с голяма дъска за гладене отзад тип "бегачка от столипиново"
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    Audi е очевадният избор, причините ги е изброил журналиста. В пъти е за предпочитане като всекидневен автомобил пред Subaru.
  • #28
    ? ( преди 10 години )
    Някой вярва ли още на подобни сравнения от типа"квартална гонка"
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    Безсмислено сравнение. Който търси комфорт - и А3 върши отлична работа, защо да се набурва за S3? Който търси директно спортно усещане - STI смазва Аудито.
  • #26
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега се загледах в тубата има поне 10 теста на двете коли в единия от тях е включен и Голф7 . На всякъде тестващите са единодушни че Аудито е колата, по-бърза, по-комфортна,удобна, бие във всичко.
  • #25
    speedart ( преди 10 години )
    ха ха ха Кико , това ли измисли накрая...ако ти помага да преглътнеш по-лесно новината си фантазирай наволя..
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    еееее все пак ще вземеш Ауди защото е по спортен
fallback
Последни