fallback

Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan

Британци противопоставиха двете коли в драг надпревара (Видео)

Audi S3 Sedan и Subaru WRX STI не са типичните конкуренти на пазара, но в същото време имат доста общи черти. Британското издание AutoExpress противопостави двата автомобила, за да открие предимствата и недостатъците им. Що се касае до разликите, те са очевадни. Японската рали икона е проектирана, за да бъде расов спортист, докато горещата версия на новото А3 Sedan трябва да предложи както спортна тръпка, така и висок комфорт. Както изглежда въпросните задачи са изпълнени. От AutoExpress посочват, че Subaru WRX STI има изключително стабилно поведение на пътя, спортна возия и изкушаващ звук във високи обороти. От своя страна Audi S3 Sedan предлага отлична динамика, луксозен салон и адаптивно шаси, което поема по-добре нервностите по пътя. "Subaru WRX STI е точно това, което очаквате - бърз, спортен и брутален. Audi S3 Sedan също не изневерява на традициите на марката. Той е добре балансиран и се управлява изключително лесно с висока скорост", казват британците. Прилики между двата автомобила също не липсват. Както S3 Sedan, така и WRX STI предлагат мощност от 300 к.с. Японската кола има малко по-висок въртящ момент, който обаче се постига чак при 4000 об/мин. При Audi нютонметрите са 380, но са налични още при 1800 об/мин. Освен това WRX STI е с почти 100 кг. по-тежък. Разлика, разбира се, има и в цената. Във Великобритания Subaru WRX STI се предлага срещу 28 995 лири, докато при S3 Sedan цените започват от 33 245 лири.  За съжаление AutoExpress не са направили сравнителен тест на писта, като са ограничили съревнованието единствено с драг състезание. То започва след шестата минута на видеото.

fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не бе той чул някъде, че колите с предно и 4х4 има леко недозавиване, само че не разбрал че и двете коли тука са 4х4. тоест и двете биха имали същия проблем. Ако изобщо това е проблем, защото недозавиване може да се получи само при неопитен шофьор, също така при автомобили със задно при неопитен шофьор се получава презавиване. Аз мога да му кажа само едно, ако можеш да караш дори кола само с предно можеш да биеш кола с по-големи коне, отличен баланс и задно предаване. Справки Нюрбургринг, сравни времената на Сеата и Реното с предно предаване, спрямо времената на култови големи бегачки със задно и 100-200к.с. отгоре. Но с времена по слаби от тези на реното и сеата.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** , какво значи недозавиване , да видя някъде АУДИТОизвън асфалта ?
  • #11
    speedart ( преди 10 години )
    Малко гадничко , караш STI-SPORT-IMPORT и една лимузина те мачка по-светофарите...
  • #10
    A3 ( преди 10 години )
    Towa Subaru e tolkova grozno,4e mai trqbwa dizainera da si naprawi harakiri NA MOMENTA!
  • #9
    RRE ( преди 10 години )
    Ako tova darvaro parkira pred planeta ili tequila.100 procenta sobstvenika 6te go nameri prepikano i vdignato ot payak da ne grozi gledkata.Tova stava samo za 4algotekite v studentski grad
  • #8
    speedart ( преди 10 години )
    Естествено Аудито си свърши работата както се очакваше , дотук с теорията че японките вървяли повече и с половината мощност спрямо другите...
  • #7
    RRE ( преди 10 години )
    Iaponcite otdavna si priznavat,4e ne se boriat s germanskite avto giganti,a samo s ujno koteicite i Da4ia.Samo na6te orizari jiveeiat s lavrite ot 80 te godini
  • #6
    идеал петроф ( преди 10 години )
    ми със 100 кг по тежък а изостава с едва 0,4 секунди което е НИЩО
  • #5
    RRE ( преди 10 години )
    Ne pak, ne otnovooo.nNiama krai stradanieto na bednite toyotodjii.Orizarskata sportna ikona-muhhahahaahahhahahhaaah,sma4kana ot luksozen sedan s turbonci
  • #4
    KKK ( преди 10 години )
    Взимам субарото, махам пернишкия спойлер и съм аз. Всичките коли на Ауди (без р8) притежават един фундаментален недостатък- тежка предница и нежелание да завиват... Да не говорим за ФВ ДНКто...
fallback
Последни