fallback

Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan

Британци противопоставиха двете коли в драг надпревара (Видео)

Audi S3 Sedan и Subaru WRX STI не са типичните конкуренти на пазара, но в същото време имат доста общи черти. Британското издание AutoExpress противопостави двата автомобила, за да открие предимствата и недостатъците им. Що се касае до разликите, те са очевадни. Японската рали икона е проектирана, за да бъде расов спортист, докато горещата версия на новото А3 Sedan трябва да предложи както спортна тръпка, така и висок комфорт. Както изглежда въпросните задачи са изпълнени. От AutoExpress посочват, че Subaru WRX STI има изключително стабилно поведение на пътя, спортна возия и изкушаващ звук във високи обороти. От своя страна Audi S3 Sedan предлага отлична динамика, луксозен салон и адаптивно шаси, което поема по-добре нервностите по пътя. "Subaru WRX STI е точно това, което очаквате - бърз, спортен и брутален. Audi S3 Sedan също не изневерява на традициите на марката. Той е добре балансиран и се управлява изключително лесно с висока скорост", казват британците. Прилики между двата автомобила също не липсват. Както S3 Sedan, така и WRX STI предлагат мощност от 300 к.с. Японската кола има малко по-висок въртящ момент, който обаче се постига чак при 4000 об/мин. При Audi нютонметрите са 380, но са налични още при 1800 об/мин. Освен това WRX STI е с почти 100 кг. по-тежък. Разлика, разбира се, има и в цената. Във Великобритания Subaru WRX STI се предлага срещу 28 995 лири, докато при S3 Sedan цените започват от 33 245 лири.  За съжаление AutoExpress не са направили сравнителен тест на писта, като са ограничили съревнованието единствено с драг състезание. То започва след шестата минута на видеото.

fallback
  • #23
    Кико ( преди 10 години )
    Що не се учудвам? Клипче на Ауто Експрес, дето май е филиала на Ауто Билд в Англия.По-тендециозни клипове и коментари не може да има. Както при сравнението между Аутбек, Олроуд и Олтрак. Аутбека най-добри офроуд възможности имал, но теста печели Олтрак, защото бил най-комфортен и системите му били модерни.Бла-бла-бла!
  • #22
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Еми не, ВАГонетко, не търся комфортен седан, търся спортен. Комфортния - като се пенсионирам.
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    Споко Дошо това не е Тойота на 80К км. с три смени на скоростна кутия, 10 литра разход на масло на 1000км. и през ден в сервиза в поредната сервизна акция. Това е Ауди а и двете коли не си ги и помирисал отвътре а този, който ги е тествал е написал: цитирам: Audi има далеч по-добър салон, ускорява по-добре на права линия и като цяло е по-добрата кола за всекидневно ползване. Да, той е по-скъп, но ако търсите бърз, комфортен и стилен седан, S3 Sedan е колата за вас". В превод за теб. Аудито е по-скъпата кола, но си заслужава да дадеш повече пари за нея спрямо по-малко за Субаруто.
  • #20
    Котоошу ( преди 10 години )
    Да Субарото е уникално , но по грознотия , от него е по-грозен само Фиат Мултипла.
  • #19
    speedart ( преди 10 години )
    Аудито е с ръчни скорости за твое съжаление..
  • #18
    speedart ( преди 10 години )
    Тоя "расовия спортист" същият ли който бръмчи ама не върви...да не се окаже че и на писта пада , че много съмнително как Аутоекспрес не са ги пробвали , явно ще е прекалено за феновете на субаро...
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    За драга - Субаруто е с ръчни, Алдтито с полуавтоматик с двоен съединител. Оттам идва цялата разлика. Алдито бие да драг, Субаруто бие на тръпка и удоволствие.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Едното е икона, другото двоен *** на платформа на ФВ Кади. На писта Субито ще размаже Алдито с имитацията на 4х4 Халдекс.. А след 80000 км АЛдите ще става само за скрап, докато расовия спортист тъкмо ще е разработен.
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    къде си дошо??? мислиш каква глупост да напишеш ли
  • #14
    speedart ( преди 10 години )
    Не стига че Аудито е по-леко , ами и е по-добре шумоизолирано...това е качество и технологии...
fallback
Последни