IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW окупира Green Mobility Trophy 2014

Компанията грабна призовете в шест от общо седем категории на конкурса

BMW окупира Green Mobility Trophy 2014

BMW окупира Green Mobility Trophy 2014
Колаж: Automedia.bg

BMW буквално окупира тазгодишното издание на Green Mobility Trophy. Германският производител грабна призовете в шест от общо седем категории на конкурса, организиран автомобилното списание Auto Zeitung.

Конкурсът, чието жури са читателите на Auto Zeitung, излъчи новия суб-бранд BMW i за победител в общо три категории. BMW 320d EfficientDynamics Edition и бензиновите двигатели с 4 цилиндъра на марката грабнаха още две отличия. Призът "Най-екологична марка" също отиде в актива на BMW.

Изцяло електрическият петместен BMW i3 печели в две категории - "Най-добър електрически автомобил" и "Най-добър автомобил с олекотена конструкция", като получава най-голям дял от гласовете в цялото състезание.

Спортният plug-in хибрид BMW i8 също се класира на първо място. След като в миналогодишното издание на класацията зае трета позиция, тази година - само няколко седмици след въвеждането си на пазара, BMW i8 е обявен за "Най-добър хибриден автомобил" с 20.9 % от гласовете.

BMW постига победи в две категории и с конвенционалните си задвижващи агрегати. Моделът 320d EfficientDynamics Edition печели титлата "Най-добър икономичен дизел", успявайки да защити своята титла от миналата година. Четирицилиндровите бензинови двигатели от портфолиото на BMW пък получават отличието "Най-добър двигател с намален обем".

Категорична е победата на BMW и в гласуването за "Най-екологична марка". С 22.6% от гласовете германците печелят този приз за шести път.

Победител в единствената категория, която не е окупирана от BMW, е Volkswagen. Моделът Golf 1.4 TSI грабна отличието "Най-ефективен бензинов двигател".

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Maglev ( преди 11 години )
    Даже съм го и карал! А това за наполовина заредената батерия, виж сега дилетант, това не ти е китайския фенер с батерии тошиба от хранителните стоки! Както днешните съвременни LED фенери дават макс лумени до момента на изгасването, така и тази кола има управление, което се грижи ускорението да не се променя от степента на заряд. Е от такива разбирачи главата ми се надува да слушам глупости!!!
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На какви светлинни години е тая пластмасова сапунерка?? Ти виждал ли си го наживо как стои до другите коли това недоразумение? 0-60 за 3 секунди.. ха-ха, ама на прясно заредена батерия. Като падне заряда наполовина, с толкова пада и ускорението.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Maglev ( преди 11 години )
    Абе ей! БМВ I3 e на светлинни години от това, на което викате коли. Карбон, истинско шаси, батерия и тежест в пода, 60 за 3 сек...http://youtu.be/mQVO0Vaigb0?t=14s
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Тузик ( преди 11 години )
    Нисан Лийф е по-добрият електромобил за половин цена. i3 е недоразумение и скоро продажбите му ще го докажат.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    do anonimen ( преди 11 години )
    mislq che ne si prochel specifikaciqta dobre! Electric range (mean customer value) in km 160* idealen variant 190. Sam kaza po malyk po lek,w taz kola edinstweno bateriite tejat, qwno ne sa s edin i systi kapacitet. I3 e naprawena izkluchitelno za gradska kola. Tesla te podmamwa za dylgi rastoqniq no dali e taka...do tesla ne sym se dokoswal no do i3 weche da. Namiram koncepciqta za dosta dobre obmislena.
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Именно нямат много общо и ако ги съпоставим, всичко в директно сравнение е в ущърб на Тесла. i3 е по-малко, по-леко, с по-малка динамика но с три пъти по-къс пробег. Би трябвало да е поне да е с два пъти по-дълъг. i3 с робег 130км. е просто едно скъпо градско предложение, без много смисъл от икономията, като се има предвид цената. Дори смятам, че не е толкова насочено към екологията, колкото да кажат, че и те предлагат ел.автомобил в гамата си от модели. Виж i8 вече е друга бира.
  • #3
    2 rate up comment 4 rate down comment
    do anonimen ( преди 11 години )
    srawnqwash tesla s bmw i3, nqmat mn obsto dwete koli... koq druga kompaniq e razrabotila izcqlo now el. avtomobil? ili systata kola no s el. dwigatel
  • #2
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Конглокса е немски и гласуват само немци. Нормално е да си изберат тая комична грозотия ,те други електрическа кола нямат.
  • #1
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не виждам какво толкова се прехласват по BMW i3, късно излезе на пазара и не предлага нищо повече като автономност от останалите модели на пазара, които от години се предлагат. Даже сравнен с Тесла е направо посредствен модел.