IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Passat ще бори C-Class, 3-Series и A4

Моделът ще бъде показан утре, стартира от 26 000 евро

Новият Passat ще бори C-Class, 3-Series и A4

Нови детайли за изцяло новото поколение Volkswagen Passat, разкри агенция Ройтерс. Моделът, чиято онлайн премиера ще се състои утре, ще се изкачи с едно стъпало по-нагоре в гамата на Volkswagen, за да конкурира по-успешно на пазара предложенията на Mercedes-Benz, BMW и Audi.
Новият Passat се изправя срещу C-Class, 3-Series и A4
Единствената към момента официална снимка на модела

Passat е изключително важен за производителя, тъй като е вторият най-продаван модел след Golf. Именно затова инженерите и дизайнерите са отделили много време в разработката на новото поколение на модела.

Новият автомобил ще бъде по-голям, по-луксозен, по-икономичен, по-модерен и малко по-скъп, за да може да се конкурира по-успешно на пазара с премиум модели като Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4, сочи информацията.

Целта на Volkswagen е да навлезе с Passat в сегмента на луксозните коли, където продажбите непрекъснато вървят нагоре. При настоящата генерация на модела, която излезе още през 2005 година, а през 2010 премина през мащабен фейслифт, резултатите не са така добри. В Германия, например, където Passat винаги е бил силен играч, реализациите са намалели с цели 24% през миналата година до 72 048 продажби. За сравнение, през 2008 година продажбите са били 94 523.
Новият Passat се изправя срещу C-Class, 3-Series и A4
Уредите на новия Passat ще бъдат дигитални

Както вече стана ясно, новият Passat ще се предлага с богата гама двигатели, отговарящи на стандарта Евро6. Дизеловите предложения ще бъдат 1.6-литров TDI двигател със 120 к.с. и 2.0-литров TDI, който ще се предлага в три версии - със 150, със 190 или с 240 к.с. Бензиновите двигатели ще бъдат представени от 1.4-литровия TSI във версии със 125 и 150 к.с., както и от по-големите четирицилиндрови агрегати с обем 1.8 и 2.0 литра. Първият генерира 180 к.с., а второто предложение ще бъде налично с 220 или 280 к.с. Очаква се и хибридна plug-in версия на модела.

Следващият Passat ще се изгражда на напълно нова платформа, за изработването на която са използвани алуминий и стомана с висока якост. Благодарение на това моделът ще бъде с около 85 кг. по-лек от настоящия Passat. Дължината на каросерията ще достига 4767 мм.

Що се отнася до оборудването, автомобилът ще предлага електронни приборни панели, проекционен дисплей, масажиращи седалки, допълнителна развлекателна система за возещите се отзад пътници, система за автоматично паркиране и др.

Премиерата на новото поколение Passat е насрочена за изложението в Париж през октомври. Продажбите ще бъдат факт месец по-късно, като според Ройтерс цените на модела ще стартират от около 26 000 евро. При предложенията на Mercedes-Benz и BMW цените започват от съответно 29 350 и 33 558 евро.

Очаквайте утре всички подробности около следващото поколение Volkswagen Passat.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen passat
0 от 500
  • #6
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Das Scheise ( преди 10 години )
    Така, като гледам, тук има само един *** и това си точно ти Das ***!Дай си кристалната топка за познаване на поправка и смени китайския боб който е хванал гъгрица с нов, че нещо никак не можеш да познаваш кой къде е ходил и кой какви възможности има! Колкото до Пасатора, то мога да ти кажа моето детенце, че от модела Б4 всичко до сега е *** над ***. Б4 беше последния добър Пасатор. И това ти го казва човек, който е карал няколко, а не дървен философ, като теб.
  • #5
    12 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само като погледна инструментите ми става ястно че новия пасат отново ще е краля в сегмента през следващите 3-4 години. Такива инструменти ще има при конглокенцията след 4-5 години, винаги изостават... Затова краля е краля, а останалите цял век се опитват да го настигнат!
  • #4
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Неук ( преди 10 години )
    Неук съм, и затова си позволих волността да посетя страницата на конглокентите на пасат. Първо как се цели в ц-класата, а е дълъг почти до милиметър колкото е -класата.Спрямо Ауди е ясно защо не сравнявам платформата. Как се цели в тези автомобили като цена, като най-скъпият му модел е по-евтин от конглокентните такива с повече от 30%. Какво точно съревнование е това? Или той е нещо неземно при това евтино, или има нещо гнило в Германия, но не по Шекспир, а наистина.
  • #3
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Проблема на тая марка е, че базовите им модели са по-зле и от дачиа. Неможе да се бориш за някакъв измислен премиум клас на Ц-класа, 3ката и А4 и да слагаш в пасата пластмаса от тоалетна чиния, карирани седалки с плат от рециклирани тенти, двигатели пълни с дефекти и да искаш да се купува. То и немците вече отстъпват от традиционно народната за тях марка, камоли другите пазари. Ама просто немогат толкова години да си оптимизират разходите явно... не е ясно каква е причината да правят дараци.
  • #2
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пич, карай си новия внос четвърта употреба и не давай мнение за нещо, което даже не си видял
  • #1
    8 rate up comment 19 rate down comment
    нововнос ( преди 10 години )
    Ковчег,а не кола!