IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридното BMW X5 излезе на светло

Това са първите снимки на серийния xDrive40e

Хибридното BMW X5 излезе на светло

Хибридният всъдеход X5, който германската компания BMW ще въведе на пазара по-късно тази година, бе заснет за първи път в сериен вид. Автомобилът е попаднал пред обектива на фотограф на изданието Auto.ifeng, като не е прикрит с камуфлаж.
Хибридното BMW X5 излезе на светло
Серийната версия на BMW xDrive40e, както се твърди, че ще се нарича модификацията, е почти аналогична с обновената концепция X5 eDrive, която германският производител показа на автосалона в Ню Йорк. Продуктовият модел има различна предна броня, най-вероятно с цел по-добра аеродинамика, както и допълнителен извод за зареждане на батериите, позициониран в предния ляв калник.

Що се отнася до задвижването, то най-вероятно ще бъде аналогично с онова, което демонстрира концепцията. Става дума за хибридна система, която се състои от 2.0-литров TwinPower Turbo бензинов двигател с мощност 245 к.с. и електромотор, доставящ още 95 к.с.

Батериите на модела, които се зареждат в електрическата мрежа, съхраняват енергия за преход от около 30 км, като в този режим BMW xDrive40e може да развива максимални 120 км/час. Разходът на гориво в смесен режим е само 3.8 л/100 км, твърдят производителите.
Хибридното BMW X5 излезе на светло
BMW xDrive40e ще бъде представен пред публика по-късно тази година, най-вероятно на автосалона в Париж. Продажбите трябва да стартират непосредствено след това.

Снимки: Auto.ifeng

0 от 500
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изглежда,като 1-ца надута с компресор.Нормалната версия изглежда по-добре.Тези 3,8/100 какво са и как са ги постигнали?Работа на място или пуснат по нанадолнище?Дори да предположим,че са заредили батерията и са изминали 30 км. на ток,пак не се вързва и няма как да стане.Има една приказка,че конете искат зоб.245 коня не са малко,а и като вземем предвид лошата аеродинамика+високото тегло,реален разход под 8-9/100 е само добро пожелание.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И една конструктивна забележка: Фаровете за мъгла, там където са сложени, са всичко друго, но не и фарове за мъгла. Идеята на фара за мъгла е да е максимално ниско, за да осветява под мъглата, доколкото е възможно. Фар за мъгла на метър височина е забавно, но не и ефективно.
  • #4
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе тия модели се правят, за да се каже, че и това предлагаме. Реално ще продължават да си печелят от бензиновите и дизелови коли. Хибридния клас все още не буди доверие у много купувачи. Всеки сам за себеси може да се запита, когато си е купувал автомобил и се е ровил в обявите в нета какви автомобили е гледал? Вероятно най-много е зяпал дизели, по-малко бензинови и вероятно изобщо не е погледнал хибрид.
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поредната икономична кола, дето струва 150 000 :) Доста икономии трябва да прави човек, за да си купи икономична кола на тия години :)
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    to ( преди 11 години )
    onzi den kato hodih da im update-na software za testwane na el.koli s novite iziskwaniq, w garaja na bmw doide edno takowa, imaha problemi che pri indukciono zarejdane wratite ne mojeha da se otkluchat...
  • #1
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не виждам смисъл в цялата работа!