IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Двойна победа за Volkswagen и на рали „Полша“

Шампионът Ожие записа 5-и успех във WRC за сезона

Двойна победа за Volkswagen и на рали „Полша“

Пилотите на Volkswagen Motorsport Себастиан Ожие (Фр) и Андреас Микелсен (Нор) спечелиха съответно първото и второто място в 7-ия кръг от световния рали-шампионат (WRC) – рали „Полша“.
Двойна победа за Volkswagen и на рали „Полша“
За шампиона от миналия сезон Ожие това бе 5-а победа, след като изпревари с минута и седем секунди своя съотборник. Така немският тим записа четвърти дубъл в настоящия шампионат. Трети в Полша финишира Тиери Нювил, състезаващ се за отбора на Hyundai.

Зад волана на своето Polo R Ожие бе най-бърз в 18 от общо 24-те скоростни отсечки. С 4 етапни победи се отчете и Микелсен. По време на самото състезание организаторите бяха принудени да отменят 7-ия и 8-ия етапи, които трябваше да се проведат на територията на Литва. Причината – лошото състояние на пътищата, по които трябваше да карат пилотите.

Успехът на Ожие му позволи да спечели общо 28 т. и да натрупа аванс от 50 т. пред другия си съотборник и най-сериозен конкурент за титлата до момента Яри Мати Латвала (Фин), който финишира пети. Четвърти завърши Мико Хирвонен (Фин) с Ford Fiesta. В шестицата влезе и вторият пилот на Hyundai – Юхо Ханинен (Фин).

В генералното класиране Ожие има 166 т., пред Латвала – 116, Микелсен – 83, Мадс Остберг (Нор, Citroen) – 66, Хирвонен – 52, Нювил – 46, и др. Тимът на Volkswagen Motorsport е убедителен лидер при марките с 262 т., следван от Citroen – 115, и др.

Следващото състезание е рали „Финландия“ (31 юли – 3 август).

Снимка: WRC

Тагове: WRC
0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    6A13TT ( преди 11 години )
    Смехурко само ти ядеш боя по тиквата от баба ти на село :) Ще ми сравнява смешка от S2000 със японски WRC автомобил :))) Смени дилъра че лошо ти се отразва евтината дрога ;)
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А и Ив Мантон доста добре си разбира от работата. Както виждате ситроен млатят в ВТЦЦ.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изгонването от ситроен не е вина само един край както са виновни от ситроен така и от страната на ожие има конфлик. Просто трябваше да изчака една година да е втори пилот след батко Льоб. Точно за това е велик Льоб и е отдаден на ситроен благодарение на тях сега 9 кратен световен пампион и продължава да ги подкрепя. Всеки си има избор, но Ожие няма да бъде велик като Льоб малко си е ***. Ако не беше школата на ситроен и форд и рали академия пежо голяма чат от добрите пилоти ще карат частни коли
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    Не мога да разбера,защо японските фенове коментират ВРЦ?Там японски коли отдавна няма.Както и във Формула 1.Както и в Дакар вече няма.А там където участват японски коли,ядат бой на поразия от който ги хване.Коментирайте си "яките" Сивици и Тойоти дето ги привикват всеки месец в сервизите,заради липса на дефекти и не се занимавайте с ралита и моторни състезания.В този бранш японците отдавна са сдали багажа.
  • #5
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До първия коментар. ( преди 11 години )
    Кой се е продал за пари бе фантазьорче. Че те Ситроен изгониха Ожие. И то без да му е изтекъл договора. Направо му посочиха вратата. Но както се казва, когато една врата се затваря, друга се отваря. След като Ожие остана без работа от Фолксваген му предложиха да се състезава за тях и той прие, къде се е продал Ожие? Искара го едва ли не предател. Ситроен го предадоха. И предполагам и да днес се радва, че го изгониха от Ситроен, защото сега е шампион с ФВ. Както се казва: Всяко зло, за добро
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    както гледам ( преди 11 години )
    всички наградени двигатели с изключение на този от Маранело, са правени от немските инженери:във Волфсбург,Мюнхен,Щутгарт,Инголщат или Кьолн.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    за двигателите ( преди 11 години )
    двигател на годината-награда-конглоксИ двигател на годината е...26 Юни, 2014 11:10 21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 18066И двигател на годината е... ШРИФТ ПЕЧАТГеоргиКасабовЖури от 82-*** автомобилни журналисти от 34 страни определи победителите в конглокса "Международен двигател на годината" (International Engine of the Year). Надпреварата се организира от UKIP Media & Events Automotive Magazines от 1999-а и се присъжда за "лични впечатления от шофирането и технически параметри като икономичност, шум, рафинираност на работата, мощност и управляемост".Абсолютен победител за 2014 г. е 1.0-литровият двигател EcoBoost на Ford. Агрегатът се монтира на моделите Fiesta, Focus, B-Max, C-Max, Grand C-Max, EcoSport и Tourneo Connect и печели приза за трета поредна година.Трицилиндровият EcoBoost е събрал 351 точки, с които изпреварва 4.5-литровия V8 на Ferrari (281 т.), класиран на второ място, и 1.4-литровия TSI на Volkswagen, който се подрежда трети.EcoBoost печели наградата и в най-ниския клас по кубатура (до 1.0 литър). Двигател на годината с обем от 1.0 до 1.4 литра е TSI на VW, а победител в категорията от 1.4 до 1.8 литра е 1.6-литровият турбомотор на BMW и Peugeot/Citroen.Наградата при по-големите двигатели с обем 1.8-2.0 литра се присъжда на Mercedes AMG, а за най-добър мотор с кубатура между 2.0 и 2.5 литра е определен агрегатът с мощност 310 к.с. на Audi.BMW триумфира при двигателите с обем от 2.5 до 3.0 литра с новия си битурбомотор, а 3.8-литровия агрегат на McLaren малко озадачаващо печели в категорията от 3.0 до 3.5 литра. За най-добър сред големите момчета с обем над 4.0 литра е определен V-осмакът на Ferrari, на който журито присъжда първо място и сред спортните двигатели.В "зелената" категория логично печели електромоторът на Tesla, а 2.0-литровият агрегат на Mercedes AMG е "Най-добрият нов двигател на 2014 година".
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 11 години )
    какво искаше да кажеш?
  • #1
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тия трябва да го позлатят тоя Ожие... Тва момче им носи повече победи от когато и да било в историята на VW. Ама и той се продаде за пара на VW вместо да продължи хегемонията на Ситроен след Льоб.