IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda обяви сервизна акция за над 2 милиона коли по света

Изтеглянето е заради проблем с въздушните възглавници

Honda обяви сервизна акция за над 2 милиона коли по света

Японската автомобилна компания Honda Motor обяви днес, че изтегля над 2 милиона превозни средства в световен мащаб, предава Франс прес, цитирана от БТА. Причина за мащабното изтегляне е проблем с въздушните възглавници.
Honda обяви сервизна акция за над 2 милиона коли по света
Информацията сочи, че е възможен проблем с предната пасажерска въздушна възглавница. Нейният механизъм за надуване може да има производствен дефект, който да доведе до наранявания при катастрофа и дори пожар.

Според изданието ChannelNewsAsia засегнати са общо 2,03 млн. автомобила Honda, произведени през периода 2000 - 2005 година. Общо 13 различни модела ще бъдат привикани в сервизите, като сред тях са Jazz и Accord.

В началото на месеца подобен проблем вече накара конкурентната компания Toyota да привика в сервизите 2,27 милиона коли, припомня АФП. Според Bloomberg в колите на двете японски компании са използвани въздушни възглавници на базираната в Токио компания Takata. Със същите разполагат автомобили и на други японски производители, което предполага още сервизни акции.

Снимка: Ройтерс

0 от 500
  • #11
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво казва собственика на Тойота на бензиностанцията? Масло до горе и още 3-4 туби за изпът, че отивам на море а до там са 400км.
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    .! ( преди 10 години )
    брей - това дошовица ли е на линка? *** тя съвсем на лъжица заприличала))))
  • #9
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 10 години )
    То щото пък на европейските много им дреме за хората! Имаше там един случай с Рено със загинали хора,дето дори и осъден представителя няма намерение да плаща, оправдавайки се с това, че фирмата-майка не се интересувала!Разбира това става в БГ!Само огромни глоби ги кара тия печалбари да се поправят от време на време, но това важи главно са САЩ, но не и за еврогейския съюз!
  • #8
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пич ако знаеш колко дефекти има в немските коли, ама никой не пищи ? Примерно дефектната кормилна рейка на ВАГ е причинила десетки катастрофи, ама да си чул за сервизна акция ? НЕ сменят оживелите рейката на 30 000 км и тва е. А ако не им дремеше нямаше да правят такава акция сеш се ? Щото за толкова стари автомобили, нокой неможе да ги накара да правят каквото и да било.
  • #7
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Бади ( преди 10 години )
    Любителите на немските трошки се присмели хърбел на щърбел да попитам кога някой от немските концерни ще се погрижи за собствениците на толкова стари автомобили (2000-2005), а не е като да няма открити дефекти и проблеми при немците не ли колата чисто нова до 3 години да вървят на майната си клиентите. Жалко само, че подобни инициативи 100% не важат за нашите измекярски представителства и никой няма да извърши ремонт за без пари.
  • #6
    10 rate up comment 8 rate down comment
    ! ( преди 10 години )
    не е "някой" ами японската фирма Таката! а най-лошото е,че както показа варненския случай на човека наранен от същата въздушна възглавница, на японските представители хич не им дреме за хората! само заплахата от многомилионни и дори милиардни глоби ги кара да правят тези показни акции!
  • #5
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    някой доставчик на тия въздушни възглавници се е осрал сериозно. А само японците правят сервизни акции за автомобили от преди 10-15 години. Немците неискат да сервизират автомобилите си в гаранция, камоли такива на по 15 години. Това е достатъчно показателно за грижата за клиентите и безхаберието на немците
  • #4
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    казват се харакири-възглавници! май имаше там и една тойота, чиято възглавница беше разпрала крака на возещия се вътре
  • #3
    7 rate up comment 10 rate down comment
    до Дошо ( преди 10 години )
    Тия поне бяха по-читави,ама по принцип японско ли е - далеч от него!Ето ти и още една "позитивна" новина от Япония;"Компанията е силно притеснена от ожесточената конглокенция в сегмента, където е позициониран Avensis и най-вече от тенденцията за спад в продажбите му. В Европа продажбите на седани от средния клас непрекъснато намаляват, като това с пълна сила важи и за Avensis. Именно поради тази причина от Toyota най-вероятно ще потърсят заместник на въпросния седан."
  • #2
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Ха! Че кво ми дрема на мен - моя Сивик отдавна няма въздушни възглавници! Всъщност май никога не е имал. Въздушните възглавници са за лигльовци!