IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota привиква нови 2,27 милиона коли

Новата сервизна акция засяга Corolla и Yaris

Toyota привиква нови 2,27 милиона коли

Японският автомобилен концерн Toyota стартира нова сервизна акция, която засяга 2,27 милиона коли в света. Причината е проблем с въздушните възглавници на моделите Corolla и Yaris, предаде Франс прес.
Toyota привиква още 2,27 милиона коли
Снимка: Ройтерс

Най-големият производител на автомобили в света вече привика в сервизите над 9 млн. коли. Новата сервизна акция засяга около 20 модела на компанията, сред които са Corolla и Yaris.

"Длъжни сме да проверим тези автомобили, тъй като имаме съмнение, че са оборудвани с дефектна пасажерска въздушна възглавница. В случай на катастрофа тя може да сработи неправилно, което да доведе до нежелани травми", се казва в отчета на Toyota до Министерството на транспорта на Япония.

Франс прес допълва, че при някои от моделите проблемните въздушни възглавници могат да причинят и пожар. От Toyota все не са разпространили коментар по случая, като заявяват единствено, че са получили оплакване от техен клиент, който твърди, че дясната седалка на автомобила му е била обгорена от активиралата се въздушна възглавница.

От японската компания подчертават, че нямат информация за сериозни наранявания, причинени от дефектни въздушни възглавници.

0 от 500
  • #13
    23 rate up comment 17 rate down comment
    Голф форевър ( преди 10 години )
    който мисле, че VW e по-добрата марка да сложи + а който мисли обратното, да оди да пий един студен айран!
  • #12
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Дас ауто! ( преди 10 години )
    то има ли нещо здраво по тия коли? как въобще им дават право да се движат по пътищата!!!
  • #11
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Дас у гъзо! ( преди 10 години )
    VW е премиум марка!
  • #10
    12 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Браво,клиента е на първо място.Кога дебелите немски пръдливи *** ще започнат да привикват допотопните си *** направо за претопяване?Пардон забравих,че клиентите им са прости диви *** и чалгаджии с два грама мозък в главите.Да си плащат за *** с двегодишна гаранция докато им се завие свят.
  • #9
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Статия, хранилка за троловете. Чудя се къде ВАГ-трола и защо още на е написал 20-30 коментара, като за начало? Не е типично за него. Да не са го прибрали на 4-ти км.? Както и да е нека се лекува човека.А за Тойота и техните сервизни акции е говорено хиляди пъти и се знае всичко. С 2 думи казано, това е грижа за клиента. По-добре, такива акции за поправка на евентуални проблеми, отколкото случващи се проблеми, които се знаят и са доказани, но да няма никаква заинтересованост от производителя.
  • #8
    12 rate up comment 16 rate down comment
    иван ( преди 10 години )
    няма спор че тези сервизни акции са много положителни и БРАВО че си признават грешката и я отстраняват, съмняваме се БМВ мерцедес и компания да не правят и те акции но сигурно по-тихо минават. Освен това много голяма част от пазара на Тойота е в амверика и там ако има проблем и не е отстранен а се опитат да го прикрият не могат да си покрият парите за съдебните дела само, а и NTHSA или както там беше съкращението ще им забрани веднага продажбата на територията на америка
  • #7
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Варненец с Аурис в Румъния и е бил пасажер на дясната седалка. Нпишете в Гугъл "Варненец с разпран крак заради дефект на Тойота" има обяснения и снимков материал.
  • #6
    15 rate up comment 20 rate down comment
    Фолк Вагьен ( преди 10 години )
    Тойота си оправя всеки възможен проблем за разлика от немските премиуми, които те карат да си плащаш за техните проблеми. Примерите си ги знаете, да не ги повтаряме под всяка статия. Разликата при Тойота е в откритото и честно отношение към клиента.
  • #5
    17 rate up comment 5 rate down comment
    ПП ( преди 10 години )
    Между другото наскоро четох, че някакъв варненец или бургазлия се блъснал с Ярис и някакъв болт от въздушната възглавница му разпрал брутално бедрото. Всичко обаче беше доста спорно в новината. А от представителството на Тойота пък се бяха оправдали с това, че си бил сложил само ДОЛНАТА част на колана, което ми се струва невъзможно. По-скоро изглеждаше, като да си е сложил само горната част на колана. Абе както и да е, важното е, че бая беше пострадал поне на снимката...
  • #4
    19 rate up comment 9 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    9 miliona proizvedeni,9 miliona privikani.Tova se kazva iaponska to4nost.Pri tro6lite niama dalgi kle4ki za teglene ot buketa