IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият GT-R ще ползва основата на болида на Nissan за „Льо Ман“

Потвърдено е, че спортната кола ще бъде с хибридно задвижване

Новият GT-R ще ползва основата на болида на Nissan за „Льо Ман“

И при следващото си поколение Nissan GT-R ще продължи да бъде един от най-високотехнологичните автомобили на планетата. При създаването му в компанията смятат да използват разработките и компонентите от състезателния проект Nissan GT-R LM Nismo, съобщава Autocar.
Новият GT-R ще ползва основата на болида на Nissan за „Льо Ман“
Състезанието за издържливост „24 часа на Льо Ман“, както и другите подобни надпревари, са уникални заради автомобилите, които участват в тях. Неотдавна Nissan представи своя болид, който ще се съревновава в най-високия глас – LMP1. Машината все още не е напълно готова, като участието й е планирано едва за 2016 г.

Прототипът носи името Nissan GT-R LM Nismo. От компанията засега отказват да разкрият техническите му характеристики, но подчертават, че той има пряка връзка със серийния GT-R. Последният разполага с 3.8-литров V6 мотор с турбо, който развива мощност от 550 к.с.

Предполага се, че прототипът за „Льо Ман“ ще разполага с хибридно задвижване, на каквото разчитат основните конкуренти на Nissan на пистата – Audi, Toyota и Porsche. От спортното подразделение Nismo обаче са категорични, че агрегатът на техния болид ще се различава значително от този на съперниците.

Очаква се и следващият GT-R да получи допълнителен електромотор, който да повиши мощността и да намали нивата на вредни емисии. В Nissan вече патентоваха марката R-Hybrid, което доказва, че компанията планира пускането на хибриден спортен модел. Предвижда се агрегатът да бъде с мощност от около 800 к.с.

„Всички технологии, които ще използваме в състезанията за издържливост, включително и хибридът Zeod RC (б.а. – той ще участва в надпреварата още тази година), ще повлияят сериозно на развитието на технологиите, които използваме в серийните ни модели. Затова и болидът LMP1 ще бъде свързан с новия GT-R“, заяви вицепрезидентът на Nissan Анди Палмър.

Снимка: Nissan

Тагове: Nissan GT-R Nismo
0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    der Feuer ( преди 11 години )
    А ми се смееха когато казвах че r32 r33 ще си останат единствените годзили. Ниска цена а на пистата правеха v8 двигателите за смях.
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Да! ( преди 11 години )
    Опорочава я щото главното предимство на GT-R БЕШЕ съотношението цена/качество!85007
  • #10
    17 rate up comment 8 rate down comment
    [V01D] ( преди 11 години )
    Значи, когато марки като Порше, Ферари и Макларън направят супер хибриди нещата са ок, но ако Нисан реши да направи хибрид на GTR се "опорочава" идеята. Да ви имам и компетентните мнения просто. :D
  • #9
    12 rate up comment 5 rate down comment
    хибриден ( преди 11 години )
    НЕ се съмнявам,че ще направят нещо уникално каквато уникална кола е ГТ-Р.За тези дето се жалват,че щяло да е хибрид да не би до сега,като не е била хибрида да са си е купили и да са е ровичкали в гаража си!Хайде малко по-сериозно!Хибридните технологии имат голям потенциал за развитие и ще се ползват все по-масово,а най-вече в автомобилните спортиве,където енергията от два агрегата в пикови моменти е наистина много нужна,а при намаляне и завои енергията да не отива във въздуха,а да се съхранява.
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    kvoto da mu slojat i da napravqt,pak shte gi pobarka vsichkite napudreni begachki
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    прогнозата ми е кондензаторен хибрид, транзаксъл и механично задвижване само на задните колела, а предните само чрез хибридната електроника и ел.двигатели. и въпроса е дали ще сложат ел.двигатели на задните - за допълнителна мощност и също за интелигентен контрол на тракшъна.
  • #6
    8 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    и как точно техния хибрид ще се различава значително от ауди, порше и тойота - те трите са си съвсем различни - маховик, батерия и кондензатори - не виждам какво по различно от това може да се ползва. всяка от трите технологии има предимства и недостатъци - за мен кондензаторните са бъдещето за шосейни спортни коли каквато е gtR
  • #5
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ами ако има версия хибрид и версия само на бензин кво правиме? и от кога вагенското фенче се зажалило за ГТР?!? карай си гоуфу не ги мисли нисмотата!
  • #4
    10 rate up comment 4 rate down comment
    дано ( преди 11 години )
    дано поне я направят бърза от 0 до 300 а не само от нула до 100... хъ
  • #3
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Те може и да не искат да дигат цените, но всеки знае, че хибридната технология оскъпява автомобила.