IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият GT-R ще ползва основата на болида на Nissan за „Льо Ман“

Потвърдено е, че спортната кола ще бъде с хибридно задвижване

Новият GT-R ще ползва основата на болида на Nissan за „Льо Ман“

И при следващото си поколение Nissan GT-R ще продължи да бъде един от най-високотехнологичните автомобили на планетата. При създаването му в компанията смятат да използват разработките и компонентите от състезателния проект Nissan GT-R LM Nismo, съобщава Autocar.
Новият GT-R ще ползва основата на болида на Nissan за „Льо Ман“
Състезанието за издържливост „24 часа на Льо Ман“, както и другите подобни надпревари, са уникални заради автомобилите, които участват в тях. Неотдавна Nissan представи своя болид, който ще се съревновава в най-високия глас – LMP1. Машината все още не е напълно готова, като участието й е планирано едва за 2016 г.

Прототипът носи името Nissan GT-R LM Nismo. От компанията засега отказват да разкрият техническите му характеристики, но подчертават, че той има пряка връзка със серийния GT-R. Последният разполага с 3.8-литров V6 мотор с турбо, който развива мощност от 550 к.с.

Предполага се, че прототипът за „Льо Ман“ ще разполага с хибридно задвижване, на каквото разчитат основните конкуренти на Nissan на пистата – Audi, Toyota и Porsche. От спортното подразделение Nismo обаче са категорични, че агрегатът на техния болид ще се различава значително от този на съперниците.

Очаква се и следващият GT-R да получи допълнителен електромотор, който да повиши мощността и да намали нивата на вредни емисии. В Nissan вече патентоваха марката R-Hybrid, което доказва, че компанията планира пускането на хибриден спортен модел. Предвижда се агрегатът да бъде с мощност от около 800 к.с.

„Всички технологии, които ще използваме в състезанията за издържливост, включително и хибридът Zeod RC (б.а. – той ще участва в надпреварата още тази година), ще повлияят сериозно на развитието на технологиите, които използваме в серийните ни модели. Затова и болидът LMP1 ще бъде свързан с новия GT-R“, заяви вицепрезидентът на Nissan Анди Палмър.

Снимка: Nissan

Тагове: Nissan GT-R Nismo
0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Радва ги истинските фенове, а не тези, които са болни фенове на немските кочини.
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    По-добре от Рено да вземат отколкото, както е при ФВ от Шкода - най-евтината и бюджетна марка на бранда. А най-големият срам е как по тестовете Шкода е по-икономична, бърза, евтина и здрава от колите на компанията майка. А най-голямата излагация е китайци да ти върнат продукцията, като некачествена. Това само ВАГ го могат. Така, че ВАГонче, ако ГТР са взели нещо от Рено (което не е вярно) е 100 пъти по-добре, отколкото нискобюджетно подразделение да е по-добро от основното.
  • #20
    7 rate up comment 0 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 11 години )
    На всички "разбирачи" дето са се зажалили за ГТ-Р мога да кажа, че Нисан до 2 години ще пусне две нови спортни купета- едното позиционирано под ГТ-Р (за тунинг маняци) и едно позиционирано НАД ГТ-Р - демек по-скъпо, по-мощтно и по-бързо. Така че от тук нататък само добри новини ще има от тази марка - няма нужда да мрънкате все едно имате точни 50 000 лева за кола и ГТ-Р Р35 ви идва малко скъпичък :)
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Уникално красива кола. Класически линии, просто побърква окото! Добре че все още има на какво да се наслади човек по улиците, макар и супер рядко в този случай, а не на всеки ъгъл - геймобил или скучен леген.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тези състезания са необходими на фирмите да си тестват технологиите и също така да изтестват и малко обществено мнение. Но второто идва основно от рекламите и дизайна на новите модели. Защото ако парите наливани в реклами отиваха в развойните центрове на производителите, тези дни вече щеше да има совалки за дивилна употреба.
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ;) ( преди 11 години )
    450 коня е била състезателната версия и не е правена в гаража както ти си мислиш а от състезателни инжинери...такива филми като четеш тук там врътнеш там онам няма брачед.защото си купуваш за 50 хилки врътваш там онам в гаража спускаш се веднъж два пъти и после на ново пак с хилките,нали??
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Нали? ( преди 11 години )
    няма лошо че Рено са приватизирали(погълнали) Нисан шот вървяха към най-лошото.Сега са горе долу добре във свтовния пазар.
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ?? ( преди 11 години )
    е каква му е славната история???запознат?да не би да има победи във престижни състезания или нещо друго??
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Рено не знам дали винаги са били водещи, но виж Шкода са били винаги. Сменяш емблемата на Шкода с на Порше и спортиста е готов. Балъци които да го купят, колкото искаш, облъчени от медиите и само касираш парички. Нали така ВАГонче!
  • #13
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Браво на Рено, винаги са били водещи в моторните спортове!