IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel с нов план за развитие

Обновената програма DRIVE!2022 предвижда марката да се изкачи до второто място по продажби в Европа

Opel с нов план за развитие

Opel представи обновен и допълнен вариант на своята стратегия DRIVE!2022, в която компанията си поставя пет на брой стратегически цели за развитие.
Opel с нов план за развитие
Към 2022 година марките Opel и Vauxhall целят да достигнат пазарен дял от 8 процента в Европа, концентрирайки се върху постигането на печеливш ръст. Нормата на печалба (печалба преди облагане с лихви, данъци и такси – EBIT) следва да достигне 5 процента в рамките на същия период от време. Едновременно с това, компанията планира да подобри допълнително качеството на своята продукция, както и да повиши задоволството у своите клиенти и служители, става ясно от официалната информация.

“През последните месеци управленският екип на Opel работи упорито върху напредъка и развитието на инициативата DRIVE!2022, а резултатът от тези усилия е наборът от стратегически набелязани цели, които ви представяме тук днес. Вече сме готови с подготовката за прилагането на този план стъпка по стъпка и можем да разчитаме на пълната подкрепа на компанията-майка General Motors в тази насока”, заяви изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман по време на презентацията.

Opel ще фокусира своите усилия върху осъществяването на три основни приоритета – развитието на моделите, марките и подобряването на пазарното представяне. Офанзивата в областта на развитието на гамата от модели и двигатели продължава с ускорени темпове. В периода от 2014 до 2018 година се планира представяне на общо 27 нови модела и 17 нови двигателя.

Втората приоритетна стратегическа насока ще бъде укрепването на имиджа на Opel като емоционална и достъпна германска автомобилна марка.

Пазарният дял и стремежът към постигане на растеж са третата приоритетна цел на програмата. Към 2022 година марката Opel планира да увеличи своя дял от пазара в Германия от сегашните 7.2 на 10 процента. В Европа като цяло (включително пазарите в Русия и Турция), компанията цели увеличаване на пазарния си дял от актуалните 5.8 на 8 процента. Плановете на Opel предвиждат също през 2022 година марката да се изкачи до второто място на европейския пазар на леки автомобили заедно със своя британски „близнак” Vauxhall.

Opel представи за първи път своя десетгодишен план за развитие DRIVE!2022 през лятото на 2012 година. През следващата 2013 година компанията успя да отбележи съществен оперативен напредък, намалявайки на половина своите загуби в Европа. Прогнозата на Opel е 2014 да бъде изпълнена с предизвикателства година. Oт една страна компанията продължава да оптимизира своята оперативна дейност, но от друга необратими разходи като тези по закриването на завода в германския град Бохум, както и нестабилните валутни курсове ще окажат натиск върху приходите. Opel планира да мине на печалба към средата на това десетилетие благодарение на предприетата серия от мерки, сред които намаляване на продуктовите и структурни разходи, повишената ефективност в използването на наличните производствени капацитети на заводите, увеличаването на приходите от продажбите и подобряването на имиджа на марката като цяло.

*Д-р Карл-Томас Нойман, изпълнителен директор на Opel. Снимка: GM

 

Тагове: drive!2022
0 от 500
  • #26
    31 rate up comment 21 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    пак взе да намирисва на фактически карачки на "коли" с 'утки на капака!
  • #25
    30 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе Факти, GM е най богатата Американска фирма.И това ли не знаеш ?А ЗНАЕШ ЛИ,ЧЕ ПАРИТЕ ПРАВЯТ ВСИЧКО В СВЕТА НА АВТОМОБИЛИТЕ ?От GM казаха,че заделят одсега нататък предимно за Опел.А какво значи това,а? Не се ли догаждаш?Че Опел ще има повече пари и от Мерцедес и Бмв взети заедно накуп.И какво следва?Уморих се да те питам.Не можеш ли сам да почне ш да навързваш нещата?Изморително е да обясняваш някоме нещо дете чете стари статии.
  • #24
    24 rate up comment 36 rate down comment
    Факти ( преди 10 години )
    Ampera е разработена в Детройт САЩ , виж се образовай малко.
  • #23
    26 rate up comment 40 rate down comment
    Факти ( преди 10 години )
    Та Опел освен да вземат готови платформи и двигатели друго не могат. Нямат инжинери ,нямат разработки.Всичко идва от други производители. Замисли се нямат собствена лекотоварна гама, нямат собствени 4х4 разработки. Тези неща не се разработват за няколко месеца а за години. Както казах поредния въздух под налягане. И колкото и да си чукате + и - чета това е ФАКТ!
  • #22
    31 rate up comment 22 rate down comment
    Всъщност.. ( преди 10 години )
    ..е до оня с измислените "факти"!
  • #21
    49 rate up comment 23 rate down comment
    До по-долните 2-ма ( преди 10 години )
    Има един град в Германия - Рюселхайм се казва, та там се намира един от най-големите в Европа развойни центрове в автомобилостроенето, който по една "случайност" открай време е на Опел.Та в този развоен център е разработен модела Ампера, на който хамериканците викат Волт, там на 100% е разработен модела Инсиния на който хамериканците викат Буик Ла крос, там са разработени новите мотори на GM с по-малката кубатура, там се разработва новата платформа на бъдещите модели на GM, от там произхожда и прототипа наОпел Манта и т.н.Всъщност Рюселхайм e основния технологичен център на GM, но за да го разбереш това трябва първо да слезеш от льо кашона с ***.ката на капака и да четеш повече, много повече!
  • #20
    26 rate up comment 35 rate down comment
    Факти ( преди 10 години )
    Явно вие нещо не сте прочели. От къде ще дойдат върпосните нови платформи и двигатели от Опел ли? Които не са разработвали платформа и двигател от повече от десетилетие. Какво представлява новия модел на корса, просто нова платформа на Фиат , какво представляват новите мотори на Опел. Ако прочетеш за новия дизел 1.6 на Опел който те лансираха миналата година като иновационен ще видиш ,че е от концерна Фиат с други буквички.
  • #19
    34 rate up comment 23 rate down comment
    Aerials ( преди 10 години )
    До ФактиЧовече много упорито и смешно нещо там си пишеш и си баеш ?Статията е за друго!Остави тези модели на Опел досега,кой те пита за тях?Всички го зтаем това,не нужно да повтаряш нещо което се знае от 10г.За какво ни пишеш неща за Опел които си ги знаем!...Знаеш ли за новата програма,колегите те питаха виждал ли си новите модели,чете ли за параметрите на новите двигатели,изучили геометрията на новите шасита?Ако искахме да ни пишеш нещо което знаем щяхме да отидем в графа:-втора употреба!
  • #18
    17 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Астрата е Vauxhall колега и тя не е чистокръвен Опел, пропусна да кажеш че и Adam си е чист Fiat 500
  • #17
    32 rate up comment 41 rate down comment
    Факти ( преди 10 години )
    Та какво произвежда точно Опел ,че не ми е ясно. Агила е Сузуики, Корса е Пунто, Баничарките им са Фиати, Бусовете им са Рено, Джипките им са корейски ***, Инсигния е някакъв Буик. Та имат една Астра която освен ,че е тежка и доста тясна е остаряла като моторизации.Явно с нея смятат да преборят Фве, Форд Тойота ,франсета и корейчета.