fallback
Коментари ( 61 )
Напиши коментар
-
#41
На мен обаче никой не ми отговори на въпроса, кой произвежда 8-степенната автоматична скоросттна кутия, която Audi монтира на А6 3.0 diesel с двойна турбина (313 к.с.) ?
-
#40
е ти намери с кое поколение на ваг да даваш пример до появата на голф 3 и ауди а4 безспорно ваг бяха изключително здрави коли, но оттогава дръстично заораха, за след 2000г година почти всияки произодители започнаха да западат, освен може би форд ама те до преди фокуса бяха на дъното и нямаше накаде
-
#39
Това са глупости. И моя опит и на всички около мене показва, че няма повреди и на много повече.Само за пример ще ти дам, че преди години купих Ауди 100/А6 R5 TDI на около 400 000 км, аз го карах още около 200 000 докато в един сервиз не му таковаха майката при смяна на ангренажа - платиха ми ремонта на двигателя но турбината нямаше никакъв проблем. На скоро го видях това ауди и още си върви :)
-
#38
autoenthusiast,ако говориш за японски дизели турбините им може да държат толкова.При немските повечето до 100 хил. са леш,а в най-добрия случай да изкарат до 200 хил.Справка Ауто Билд и продължителният им тест.А ако не вярваш на тях ей сега ще се съберете ВАГ-фенчетата и ще почнете да разправяте как сте минали милиони км. без да пипате нищо.Знаем ви вече номерата... :)))Може и мода да се включи,като изтрие част от коментарите,които казват истината за трошливитеВАГ.
-
#37
*** мислех че мултитроника е пак някаква щуротия**:) Че multitronic-a е щуротия и аз съм съгласен. Не е най - чудестното произведение на AUDI. Но мсиля, че скоро нещата ще се променят.
-
#36
извинявайте тогава мислех че мултитроника е пак някаква щуротия с управление за воланаа за RX8 220нм не са никакав въртяш момнент всяко 2,0 има толкова, при това ги получава при 5000 оборота тоест забрави за силен старт. Ванкела обаче има други предимства като например че много трудно можеш да го счупиш до ниво да не може да те прибере вкъщи и за това го ползват за малки самолетчета
-
#35
По отношение на спортните дизели - единствения проблем е ниския обхват от обороти при които е наличен високия въртящ момент, но това се превъзмогва с по-добри трансмисии.Мит е че съвременните дизели не карат дълго. Дори да приеме, че турбината се развали на 3 - 400 000 км, какъв е проблема - ремонта струва до 1000 лв.или ако искаш 2-3000 лв за нова. Тези пари ще си ги избиел 1000 пъти заради икономията на гориво при това без да губиш от динамиката.
-
#34
Анонимен я ми кажи знаеш ли кави са харектеристиките на рх7...0-100 за 7.3 сек...няма по-бавен ***..пък ти си вярвай че не успяха заради еко нормите..а приказките за дизела са си верни , чугунов блок и по-голяма компресия...доста тридно се хаби...не като бензина компресия между 9 и 12 при най-добрите образци...като падне на 7 и довиждане
-
#33
Кво им пука на германците за екологията или пъ ккачеството. Важното е да хвърля сажди и да бръмчи.
-
#32
@Иван - Miltitronic трансмисията на Ауди А4 е безстепенна (CVT) със симулирани предавки и много сложна електроника за да превъзмогне недостатъците на стандартните CVT. За да може да прехвърля по голям въртящ момент ползва верига и много дисков съединител.
21 - 30 от 61
първа < 1 2 3 4 5 6 > последна