fallback
Коментари ( 61 )
Напиши коментар
-
#21
ами значи изненадвай се - вече има метан за нафтови печки :D май само при камиони и автобуси
-
#20
Така е концепцията е нищо ново или особенно...дизела няма вече с какво да ни изненада освен ако не му сложат метанова уредба примерно...но докато не се развият достатъчно новите технологии като водород с горивни клетки примерно , дизела остава добра алтернатива...макар и канцерогеннен
-
#19
мисълта ми беше че някои хора приветстват концепцията все едно е нещо уникално. Иначе спор няма че автомобила изглежда добре и е със завидни за дизел ходови качества ако се съди по статията.
-
#18
Иване само не разбрах защо търсим топлата вода...важното в случаят е че автомобила е красив солиден и много ефективен...но ако кажеш ще търсим топлата вода като неефективни атмосферки или хибриди или квото искаш там...
-
#17
да сложиш 2 турбини не е като да откриеш топлата вода, хората вече и по 3 слагат само на ланча не вярвам да е била електрическа и все пак тук говорим за нафта
-
#16
Що ли си мисля, че VW не слагат DSG на ауди, а мултитроник? 8-степеннен автоматик нямат от ВАГ, така че най-вероятно е ZF. Но то цялата статия е по данни на някой си, така че можем да гъдаем само дали от 0-100 ще са 4 сек или по-малко/повече, дали е с ZF или не е .. Ако е с ZF ще е добър ход, тъй като всички знаем колко много проблеми имат със скоростните кутии от ВАГ.
-
#15
Това какво беше?
-
#14
Фил, дали е VW или Ауди каква е разликата, ако ще и на Шкода да беше пак е ВАГ, както на скоро видяхме дори и на Ламботата пише Ауди :D
-
#13
7-степенната DSG автоматична скоростна кутия, която Ауди монтират на 3.0 дизел е разработка на VW. Някой знае ли 8-степенния автомат пак ли е собствено производство или е на ZF?
-
#12
Комбинацията на компресор с турбокомпресор е измислена и внедрена от LANCIA през 80-те години на миналия век. Предимствата са повече от недостатъците, но не ми се обяснява ...
41 - 50 от 61
първа < 2 3 4 5 6 7 > последна