fallback
Коментари ( 61 )
Напиши коментар
-
#31
(RX8 показва че само коне не стигат)---------------къде го показва?Кажи за друга кола с близки характеристики до RX8 и мноооооого нютон метри да е по-бърза и добра.Ами няма.Проблемът там е ванкела,че не успяха да го направят да отговаря на еконормите.И точно RX8 е пример,че въртящ момент не трябва на спортен автомобил.А това,че дизелите били с по-дълъг живот са приказки от 1001 нощ.За да сме по-точни БЯХА.Един чист дизел може да надживее собственика,но повечето наточени съвременни не.
-
#30
като отчетем че турбината и дюзите са консуматив на толкова надрусан двигател може да се каже че е по-траена само нютони или само коне не помагат (RX8 показва че само коне не стигат)
-
#29
Тракторист , конете и нютоните винаги са работели в синхрон...но при дизела въртящият момент расте много винаги особенно при чип...неизбежно е...и няма да се изхаби толкова лесно..дизела обикновенно има по-дълъг живот
-
#28
CVT e continuously variable transmition или вариатор - там има само 1 предавка и няма нищо общо multy/s-tronic
-
#27
По-принцип 3.0 дизела на Ауди винаги е бил комън реал...не съм сигурен само за първата версия 204 к.с.която беше дали не е с обикновенна система (без реил под-налягане)...
-
#26
И на кого са нужни толкова големи въртящи моменти само да попитам.На хлапетата да се кефят сигурно.Нивата ли ще орете с това Ауди или каравана ще теглите?Това е кола със спортни характеристики.При спортните коли са важни обороти,коне и тегло.Друго няма!Предвид спецификата на дизелите и работата на тези двигатели,най-неудачното е да надуеш дизел до такива стойности.Вярно,че ще върви но до кога!Няма да е за дълго...
-
#25
Не сте ме разбрали правилно - не казвам, че е революция - просто Аз не съм виждал друг модел с такава комбинация дизел, ел. компресор и нормална турбина.Иначе за въртящия момент няма проблем ако не се лъжа Q7 V12 TDI беше с 1000 nM.Моделите с напречен двигател ползват DSG, малките с надлъжен мултитроник (CVT) а на големите му викат "типтроник" който май си е с хидротрансформатор.
-
#24
Тва помпа-дюза ли е?Ако не е не ми го фалете!А колкото за метана на дизелови тракалки си има от много години.Само,че е неизгодно монтирането му на автомобили и ги ползват тези уредби за камиони и автобуси,които се движат в населени места,за да не замърсяват,а не че е чак толкова на сметка от разхода.
-
#23
Да бе знам , затова го написах...просто го няма още толкова разпространено сред автомобилите..макар че има вече метанови уредби за коли макар и скъпи , който редуцират разхода с около 30 %, като вкарват в дизеловата система по-малко метан...градският транспорт е дизел с метанова уредба
-
#22
ФВ не слагат ДСГ на Ауди, Мултитроник се поставя в най-евтините модели на Ауди които са с предно предаване. Които са с Quattro са с типтроник а при спортните ресии s-троник. А в статията пише ПОД 4 сек. Което значи 3 и нещо си. RS6 заводско го дават 3,9сек. но в тестовете слиза под 3,7. Така, че нека излезе модела серийно и тестовете ще покажат каква е динамиката му. Учудващо за мен дизелаците вадят по-добра динамика от бензиновите, но прекалено голям въртящ момент, за който са нужни специални трансмисии. Не знам ако извадят 600-700к.с. дизел въртящия момент дали няма да стигне 1500 Нютон метра. С такъв въртящ момент спокойно ще може да тегли влакова композиция.
31 - 40 от 61
първа < 1 2 3 4 5 6 7 > последна