fallback

Audi показа дизелово RS5

Купето разполага с 385 к.с. и 750 Нм

Тагове: tdi audi rs5 tdi
fallback
  • #61
    Анонимен ( преди 9 години )
    ееее за мерцедес немога да се съглася наистина изостава спрямо Ауди и БМВ не от към дизаин а от към двигатели ,рама и управление ..
  • #60
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    @doge - нямам в предвид, че правят лоши коли-напротив. Имах в предивд че пускат B-Klasse електрички и хибрид а не правят нещо от калибъра на i3 и i8. Пускат Kango с бранда на MB, 2.2 дизела вече много години не са го променяли.Иначе към момента колите им са супер. На мен външно M, GL и E новите хич не ми харесват, но А, CLA, CLS, C, S са супер. А като техника съм сигурен, че всички са на ниво. Може би наистина МБ са тръгнали в по-ралзична посока.
  • #59
    doge ( преди 9 години )
    @autoenthusiastMercedes не изостава, a просто логично се отделя от BMW и Audi. Всъщност и мястото му не е сред тях, а пред тях. Mercedes твори, другите гонят. Особено сега - с новата им дизайнерска линия, която е направо брутална и колите им никога не са изглеждали по-красиви и модерни... може би с изключение на М- и S-class (новите не ми харесват толкова, колкото предните модели)
  • #58
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    Много добре !Някои брандове обаче не се интересуват от локалните изисквания и специфики. Бълват една и съща продукция проектирана за ляво движение и средният ръст в япония и го продават същото навсякъде.Тези брандове могат да вземат пример от други азиатски производители които постриха проектантски центрове в европа и европейците проектират европейските им коли.
  • #57
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    Концепт е но ще го направят. BMW ги изпревариха с повече от година. Сега да видим отговора на MB.Напоследък ми се струва, че последните (MB) започнаха да поизостават малко-дано не съм прав.
  • #56
    Анонимен ( преди 9 години )
    При Ауди това още е концепт, а BMW от няколко гидини вече продават M550D, което има двигател с подобни характеристики.
  • #55
    Анонимен ( преди 9 години )
    По автокъщите имат следния алгоритъм за клиенти:Ако е клекнала но може да се изправи-> тая е така, като я угасиш и сама си слиза до спортно положениеАко е клекнала и не може да се изправи-> купуваш един датчик за 50 лв. и си готовАко е клекнала на една страна -> отиваш при бай пешо от обеля и за 200 лв щи я оправи, свалям ти 200 лв от ценатаИ така.... :)
  • #54
    Анонимен ( преди 9 години )
    Под вадели имам предвид че колата вадели а не възглавницата. Демек само тогава я вадели като дойде клиента иначе, автомобила не се мести и движи, защото не знаят колко време ще издържи възглавницата.
  • #53
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не бе, не съм казал, че ги слагат като дойдат клиентите и после да ги свалят. Слагат ги на колата и не я карат а я оставят в автокъщата и кават, че тази кола не се кара, защото не знаят колко време ще издържат възглавниците. Иначе като си ги монтират, и си стоят на автомобила. Просто не карат колата, Единствено като дойде клиент, който искал да купи колата, тогава автомобила се карал, защото там, вече няма как да кажеш на клиента, няма да тестваш колата. Искат да кажат, че от 600лв. толкова, иначе броиш 2500лв., С две думи слагали възглавници от 600лв. само на коли, които са за продажба. Ако ще си караш ти колата по добре си купи оригиналната скъпа възглавница.
  • #52
    Анонимен ( преди 9 години )
    Както се казва,Шайзе Ауто.
fallback
Последни