IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz се насочва към зареждащите се хибриди

Предстои пускането на такива версии на C-Class и S-Class

Mercedes-Benz се насочва към зареждащите се хибриди

В своята стратегия за развитие на моделната гама Mercedes-Benz ще предпочете хибридите, които могат да се зареждат от електропреносната мрежа, а не чистите електромобили. Това обяви шефът на отдела за изследвания и разработки в компанията Томас Вебер пред Autocar.
Mercedes-Benz се насочва към зареждащите се хибриди
„В момента широко се дискутира използването на електромобили, но търсенето им съвсем не е голямо – коментира Вебер. – Големият проблем с тях не е в качествата им, а в липсата на инфраструктура за тях. Именно тя отказва потенциалните им купувачи.“

Топ мениджърът допълни, че въпреки наличието на „чисти“ електромобили като Mercedes-Benz B-Class Electric и Smart ForTwo Electric Drive в гамата, неговата компанията ще заложи на развитието на модели с агрегати тип Plug-in Hybrid.

Германският производител ще бъде улеснен допълнително за масовото пускане на подобни автомобили, благодарение на платформата си MRA. Тя може да се използва както за модели със задно предаване, така и за модели със система за задвижване на четирите колела. На нея могат да се правят седани, купета, комбита и всъдеходи. Както и хибриди.

Именно шасито MRA е в основата на новия Mercedes-Benz C-Class, който предстои да излезе и като Plug-in Hybrid. Ще има такава версия и на флагмана на марката – S-Class, а след 2020 г. подобен агрегат ще получат почти всички модели на компанията. За тогава в Mercedes-Benz предвиждат средното ниво на вредни емисии CO2 при техните модели да бъде 100 гр/км.

Снимка: Mercedes-Benz

 

Тагове: plug-in hybrid
0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Според мен основния проблем на електричките е бавното зареждане.Поправете ме ако бъркам в сметките:Tesla model S с големия пакет капацитета е 85 kWh и има реален пробег около 250 км.За да го заредиш в къщи от битов контакт със стандартното окабеляване ще ти трябват 15-20 часа. Или трябва да прекарваш нова инсталация (вероятно от трафопоста)за да можеш за 8 ч.За да го заредиш за 15 мин.(колкото отнема зареждане на резервоара)ти трябва мощност ~350 KW, което не мога да си го представя реално
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Или казано по друг начин, има много повече ел. контакти, отколкото бензиноколонки. ;)Също така електричеството се пренася по-лесно от петролните продукти. Трябва ти само кабел, който се продава във всеки магазин за ел. материали.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Не съм казал, че разбирам повече от менъджера на МБ но това не ми пречи да не съм съгласен с някои неща,които казва. Инфраструктурата е проблем ако става въпрос за дълги преходи,но за градска кола няма проблеми дори и 160 км пробег на i3 да речем. Да, на бензиностанция зареждането става бързо, но от друга страна аз мога сам да си прекарам кабел до паркомястото пред блока, но бензиностанция сам не мога да построя. Има много повече хора квалифицирани да строят ел.станции,отколкото бензиностанции
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    разбирател ( преди 11 години )
    Ха ха - ти разбрираш повече от мениджъра на МБ!не си прав - проблема е точно инфраструктурата.Не всеки има гараж, а начина на зареждане е различен от бензиностанцията.Там просто влизаш и след пет минути си излязъл зареден.При електромобилите това отнема часове.Как си представяш стотици автомобили наредени за зареждане с ток в докинг станция?
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Що за глупости казани и то от висш менъджер на Мерцедес! С 10 л. гориво борд компютъра показва, че ще се изминат 150 км. които са достатъчни за няколко дена не интензивно каране в средно голям град. Какъв е проблема да си зареждаш колата вечер през 2-3 дена!? Можеш да го правиш за телефона си, защо да не можеш да го правиш за колата си!? Проблемът при електромобилите е цената им. Батериите и преходът им са проблеми, които ще се решат бързо след масовото им навлизане.
  • #1
    4 rate up comment 6 rate down comment
    hate ( преди 11 години )
    Да, след като им трябваха малко повече от 20 години за да оценят пръскането на водата директно върху перото на чистачката, вместо от половин метър по стъклото, ВНЕЗАПНО се оказа, че след малко по-малко от 17 години оцениха хибрида...