IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz показа комбито C-Class

Моделът е по-голям и по-лек, предлага две хибридни модификации

Mercedes-Benz показа комбито C-Class

Компанията Mercedes-Benz представи комби модификацията на новото поколение C-Class. Производството на автомобила стартира в завода в Бремен, а продажбите ще бъдат факт през есента.
Mercedes-Benz показа комбито C-Class
Дължината на новия C-Class Estate е 4702 мм, което е с 96 мм повече от предишното поколение. Междуосието също е увеличено – с 80 мм, и вече достига 2840 мм. Пространството за краката на возещите се отзад пътници е нараснало с 45 мм, а самият автомобил е по-широк с 40 мм. Нараснало е и багажното отделение– от 485 на 490 литра.

Облегалките на задните седалки могат да с регулират по електронен път, като се свалят в пропорции 40/20/40. Като опция се предлага и системата Easy Pack, която позволява багажникът да се отваря само с движение на крака под задната броня.

Въпреки по-големите си размери новото комби C-Class e с 65 кг. по-леко от своя предшественик. Теглото на автомобила е точно 1500 кг., като това е постигнато благодарение на използването на високоякостна стомана в конструкцията и каросерията.

Също като при седана ще се предлагат две различни „лица“ за модела - спортно с централна звезда или – запазено само за линия EXCLUSIVE – класическа радиаторна решетка със звездата на Mercedes на предния капак.

Двигателите на модела са същите като при седана C-Class – бензинови и дизелови с мощност между 115 и 333 к.с. Предлагат се и две хибридни версии - C 300 BlueTEC Hybrid (комбинация от дизел и електромотор с обща мощност 231 к.с.) и C 350 Hybrid (6-цилиндров бензинов двигател и електромотор с обща мощност 279 к.с.).

Скоростните кутии са 6-степенна механична и 7-степенен автомат. Като опция за двете най-мощни модификации ще се предлага система за задвижване на четирите колела. За всички версии на модела ще се предлага и въздушното окачване Airmatic, което е новост в този сегмент.

Продажбите на C-Class Estate стартират през есента, като от Mercedes-Benz предстои да обявят цените на модела.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много ретро.Иначе колата не е лоша.Никога не бих си купил комби.По-добре миниван.Но на разни по-възрастни потребители с повечко пари ще им дойде екстра.Особено интериорът и централната конзола.Напомня на стар луксозен катер.Или на това как са си представяли бъдещето през 60-те.
  • #14
    1 rate up comment 8 rate down comment
    CR7 ( преди 10 години )
    Странно е защо МБ се мъчи да доближи новата C-Class максимално близо до S-Class. По екстериор малката е копие на голямата, сега комбито се оказва че не е толкова малко за класа си. Като параметри се доближава до E-Class, а като лукс в момента я надминава. ОК C-Class е нов модел но Е-Class претърпя фейслифт преди около година и половина. И дали клиентите каращи E няма да предпочетат C? Е какъв е смисъла от две идентични коли C и Е Class при МB?
  • #13
    10 rate up comment 2 rate down comment
    ЦК на БКП ( преди 10 години )
    В *** средната работна заплата е 400 евро, тази кола струва 40000 евро, т.е. над 8 едногодишни заплати. След 10 години, като стане на 300.000км и по 5000 евро ще могат да си я позволят и българите, ако все още са останали такива в ***.
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    търсещ ( преди 10 години )
    Търся си семейно комби.Да не е най-спортното, най-голямото като багажник, най-икономичното, но да е красиво, здраво и функционално.Кое да избера?Харесва ми Волво в60, ВВ Голф 7 комби, Ауди А4 комби, Сеат Леон комби, това МБ тук също ми хареса...Ама май ще е скъпичко?Кое, а?
  • #11
    15 rate up comment 2 rate down comment
    иван ( преди 10 години )
    Проблема не е в качеството на продукцията, а в състоянието и в което стига до нас. Като купуваме коли на 10 години карани без да се поддаржат в италия нормално да има много недоволни от качествени марки. А факта че не им идва на акъла че S класа на цена на малко по-нов Ситроен ще е гроб си е техен проблем.
  • #10
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До Реалист ( преди 10 години )
    И по-статистика мерцедес бяха 2та най-надеждна компания след лексус. Така че ако съм фен на тази марка не виждам защо да си взимам други. А пък при положение че няма нищо вечно.. The best or nothing
  • #9
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз пък като се зачета в коментарите и виждам как хората с евтини и смотани коли си избиват комплексите като плюят по неща които са много по-добри от това което те карат. Грозно било, *** било и т.н. Какво значи ако някой не харесал? Все едно да си женен за грозна,дебела,беззъба *** и да кажеш за някоя красива миска: Тая много грозна. Такива знаеш ли колко съм ги чел из форумите? Комплексари и хейтъри.
  • #8
    14 rate up comment 10 rate down comment
    реалист ( преди 10 години )
    Като се зачета в коментарите и разбирам, че не по-малко от 99% от харесващите немски автомобили са невероятни комплексари.Винаги гледат да се изтъкнат колко са богати, какви коли карат, имат и т.н. Ако случайно някой не харесва немска кола веднага за тях той се превръща в бедна мишка и ако има неблагоразумието да отправи критика му се казва, че гроздето е кисело, а не мислят, че гроздето изобщо може да не е кисело, а просто някой хора може да нямат комплекси и да искат надежден автомобил.
  • #7
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    гроздето не е кисело приятелтова че имаш мерцедес незначи че ние нямаме мнение и сме слеписпециално за комбито говоря че е грозноколкото до самата марка се е доказала като най проблемна от немското триоаиде със здраве си караи катафалката
  • #6
    26 rate up comment 4 rate down comment
    anonymous ( преди 10 години )
    Колкото и пъти да се зачета в коментарите в тоя сайт се убеждавам в 2 неща - че 90% от коментиращите в нета са абсолютни *** и че гроздето е бая кисело...