fallback

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света

Японският бранд е оценен на 29.6 млрд. щатски долара

Toyota за втора поредна година е най-скъпата автомобилна марка на планетата. Агенция Millward Brown Optimor оцени японския бранд на 29.6 млрд. щатски долара.До 2012 г. първата позиция бе за BMW, която бе оценена на 24.6 млрд. Тогава Тоyota заемаше втората позиция с 21.7 млрд. Общо 6 автомобилни бранда са в първата стотица, като този път мястото на Volkswagen е заето от Ford.Лидер сред всички марки е Google - 158. 8 млрд. Второто място е за Apple, която през миналата година бе на първа позция.Марка            Място в Топ 100      Стойност в милиарди1. Toyota       26                                 29.62. BMW          32                                 25.7    3. Mercedes-Benz    42                    21.54. Honda       70                                 14.15. Ford           84                                 11.86. Nissan       90                                 11.1    Припомняме, че за втора поредна година Toyota е лидер и по продажби в цял свят. За 2013 г. компанията продаде 9.98 млн. нови автомобила, а Corolla стана най-популярният модел с 1.22 бройки. Освен това, Toyota е първият концерн, успял да произведе повече от 10 млн. коли  за една година - 10 117 274 през 2014 г.Снимка: Toyota

Тагове:
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота може да се сравнява единствено с другите Японки и Корейки.Немските *** дялани с теслата не си струва и заглавията им да споменаваме.Говорим за две различни галактики.
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами нали продуктът автомобил,който си купуват хората е резултат от нематериалните активи,които са в оценката на бранда. Тоест автомобилите на Тойота предлагат най-добра и добре работеща и високотехнолгична техника.
  • #17
    Поправка ( преди 10 години )
    А този , писал под zoom-zoom......
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    А този , писал пос zoom-zoom защо направо не си влезе с ника autoenthusiast,а се крие. Ти за някакви елементарни ***,като този писалия по-долу ли взимаш всички тук? Аз Тойота я свързвам със Супра, Селика и Ланд Крюзер. Нещо,което никога не е било скучно. Нито пък Корола ТСпорт. Ако на теб ти е скучно си е твоя работа, на мен не ми е. За това хората са различни.
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Май си нарекъл себе си ***. Честито за продажбите за 2014г. Честито и за 12-те милиона продажби през 2015г. Както и за 20 милиона продажби които направиха тойота през 2020г. Да си харчат парите от продажбите с кеф.
  • #14
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    taka, mislq 4e e o4evAdno...v top6 3 marki sa qponski, 2 sa nemski, ford ot usa...i vw...gi nema!nazdrave!
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Цената на бранда включва всички нематериални активи на дадена фирма. Ние това го знаем. И въпреки всичко, клиентите не си купуват бранд на фирмата, а нейните продукти. Аз Тойота я свързвам с продажба на достъпни и непредтенциозни автомобили, вероятно голяма част от тях са доста надеждни. Кола която не може да те развълнува, а просто да те закара сигурно от точка А до точка Б.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота - шофьорската Голгота!
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** нарекох този,който е написал двете мнения под nikito_blend.
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това Тойота за марка ли го имат още?! Може би по-скоро - сервизна марка!
fallback
Последни