fallback

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света

Японският бранд е оценен на 29.6 млрд. щатски долара

Toyota за втора поредна година е най-скъпата автомобилна марка на планетата. Агенция Millward Brown Optimor оцени японския бранд на 29.6 млрд. щатски долара.До 2012 г. първата позиция бе за BMW, която бе оценена на 24.6 млрд. Тогава Тоyota заемаше втората позиция с 21.7 млрд. Общо 6 автомобилни бранда са в първата стотица, като този път мястото на Volkswagen е заето от Ford.Лидер сред всички марки е Google - 158. 8 млрд. Второто място е за Apple, която през миналата година бе на първа позция.Марка            Място в Топ 100      Стойност в милиарди1. Toyota       26                                 29.62. BMW          32                                 25.7    3. Mercedes-Benz    42                    21.54. Honda       70                                 14.15. Ford           84                                 11.86. Nissan       90                                 11.1    Припомняме, че за втора поредна година Toyota е лидер и по продажби в цял свят. За 2013 г. компанията продаде 9.98 млн. нови автомобила, а Corolla стана най-популярният модел с 1.22 бройки. Освен това, Toyota е първият концерн, успял да произведе повече от 10 млн. коли  за една година - 10 117 274 през 2014 г.Снимка: Toyota

Тагове:
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е според агенция "Millward Brown". Според моята агенция "Гошо&Гошо", не е най-скъпата.
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хаха, ***,когато си *** си си *** , момче. Какво да ти обяснявам на такова елементарно селянче като теб какво значи цена на бранд и защо брандът е олицетворение на продуктите,които се продават под този бранд,на тяхната технологична извисеност и много друг качества,които определят Тойота на върха на автомобилната йерархия. Гледай Голф с 400 коня и се хвали,че това е колата. Такива *** като теб е пълно по селата и градовете не само в България! Ти си просто един ***.
  • #7
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Ех тези японци, все първите места заемат. Колкото повече ги плюете толкова по напред отиват. :D
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Марката им скъпа, пък колите ефтиния...
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо всеки с малко мозък знае, че това е една безмислена статия с глупости и фантасмагории. Както се беше изсмял шефа на Ферари на оценките на бранда. За Ферари той каза, че е около 10 пъти по-скъпа от оценките, които и дават и е прав ако тръгне да продава Ферари, вероятно ще му вземе и 20 пъти по-голяма цена. А Тойота вероятно 20 пъти по-ниска, така, че такива виртуални неща струват толкова, колкото им дадеш, бранда е като да си купиш мъгла в морето. А за да е пълен хумора в статията идва и последното изречение: Освен това, Toyota е първият концерн, успял да произведе повече от 10 млн. коли за една година - 10 117 274 през 2014 г. Тя на 2014г. още средата не е дошла а вече написали, точно колко бройки щяла да произведе 10 117 274 ха ха. Голям смях.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вземи тия 150 коментара, от които 140 са пълни безсмислици :)) + този от мен, де ;)
  • #3
    RRE ( преди 9 години )
    Dano Google da kupiat tro6kite,4e da gi vijdame samo vav virtualnoto prostranstvo.
  • #2
    Rosskooo ( преди 9 години )
    Името на тази марка трябва вече да е BSA-Big Servise Action!
  • #1
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    ВАГонетките са получиши мощен шут от Хонда, Форд и Нисан. Тойота не би се и занимавала с тях, защото са им до под кръста. Дали не се пука пропагандния ВАГенов балон??
fallback
Последни