IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият флагман на Great Wall направи фалстарт в Китай

Заради спешното спиране на Haval H8 акциите на компанията паднаха със 17 %

Новият флагман на Great Wall направи фалстарт в Китай

Доста неприятности си навлече компанията Great Wall с пускането на новия си флагман – Haval H8 в Китай, съобщава Bloomberg. Производството на луксозния кросовър бе спряно, след като част от първите му купувачи се оплакаха от шум в скоростната кутия.
Новият флагман на Great Wall направи фалстарт в Китай
Обявяването на спирането на производството на модела доведе до рекордно падане на акциите на Great Wall за последните 6 години – с цели 17 %. Само преди година цената на акциите на компанията се качваше с големи темповете, а шефовете на китайския производител обявиха амбиции да застигнат и задминат по продажби марки като Jeep.
 
Анализаторите обясняват, че в Great Wall са допуснали сериозна грешка, след като са решили да влязат в сегмента на по-скъпите кросовъри, където да се борят с модели като Volkswagen Tiguan и Ford Kuga. В Китай Haval H8 се продава за около 32 100 долара.

Посочва се, че проблемът със скоростната кутия на модела се дължи на „недостатъчния опит на производителя в изследванията и разработките, като и в техническото производство на високотехнологична продукция“. В Great Wall обаче са на мнение, че ще продължат да усъвършенстват Haval H8 и ще подновят производството му, когато автомобилът достигне необходимото високо качество.

Според експертите на агенцията Bernstein проблемът е в калибрирането на 6-степенната автоматична скоростна кутия и неговото отстраняване ще бъде много трудно.

„Случаят с Haval H8 отново доказва, че китайските производители не могат да постигнат необходимите стандарти, за да се мерят с производителите от примиум сегменти“, твърдят от Bernstein.

Припомняме, че през януари Great Wall отложи пускането на модела заради негативните отзиви на китайските журналисти, които имаха възможност да го тестват. Това струва на компанията около 2.4 млрд. долара.

Снимка: Great Wall

Тагове: great wall haval h8
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    fakt e, 4e salona na vw/audi e uiuten...no, dotam! drug + vav VW kola ne sum vidql! dori i v AB milion puti sa pisali za DSG problemite dosta predi da stigne6 100K km...toyota imaha problem v usa, udari gi cunami i vapreki vsi4ko tva si ostavat No.1...FAKT!
  • #14
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Шефа ( преди 11 години )
    Доше, не ти ли омръзна да повтаряш едни и същи глупости? Японските коли са в пъти по-некачествени от немските, това най-добре на надгробната ти плоча да го напишат. В целия срят има разследвания, глоби и доказателства. Е, тойота има повече глоби и признати грешки от цялата останала конглокенция всета заедно. И да твърдиш че фирма, която продължава да бълва повредени коли е надеждна... срамота!
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    CutmasterCFS ( преди 11 години )
    специално тойота мислят за клиента ,затова са сервизните акции! То и продажбите говорят!!!А и бмв правят сервизни акции., само вагените засега се ***@@ни и собствениците си плащат от джоба за дефекти които оставят автомобила на пътя :)
  • #12
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 11 години )
    Японците не отричат, че произвеждат японски сапунерки :)
  • #11
    3 rate up comment 11 rate down comment
    A3 ( преди 11 години )
    Da i orizarite da priznqt wednuj zawinagi,4e proizvejdat qponski sapunerki! :)
  • #10
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 11 години )
    Похвално е, че китайците вече си признават. Сега е ред и на немците по-често да си признават, вкл.и за техните си скор. кутии.
  • #9
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Браво, значи ние си имаме най-скапания производител на коли, които се произвеждат (сглобяават) и тук. Пак уцелихме кьоравото.
  • #8
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 11 години )
    Китайчетата може да не могат да правят качествени автомобили, но затова пък правят милиони Фолцвагени годишно.
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Разбирам, какво искаш да кажеш, но дори и омразните големи концерни с невинаги лоялни маркетингови тактики и прехвалени високотехнологични премиуми, никога не биха излъгали така купувачите с такава скоростна кутия. Процесът на разработка, проучвания, тестове и контрол на качеството явно си остават чужди за жълтите другари.
  • #6
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами TOYOTA нямаха ли проблеми със спирачната система? маловжана работа, нали...