fallback

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6. Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса. Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя. От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel. "Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG. От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
fallback
  • #46
    Анонимен ( преди 11 години )
    Battery life cycle [ edit ]As the Prius reached ten years of being available in the US market, in February 2011 Consumer Reports decided to look at the lifetime of the Prius battery and the cost to replace it. The magazine tested a 2002 Toyota Prius with over 200,000 miles on it, and compared the results to the nearly identical 2001 Prius with 2,000 miles tested by Consumer Reports 10 years before. The comparison showed little difference in performance when tested for fuel economy and accelerat
  • #45
    Хибридният ( преди 11 години )
    "Чист дизел" е абсолютен оксиморон. Смешното ЕВРО6 го покрива още първия Приус от 1997.
  • #44
    Анонимен ( преди 11 години )
    ***,кой *** и кой не няма как да определеш по простата причина,че още не си се научил да пишеш на български.Когато го направиш може и някой да те вземе на сериозно, а до тогава тъпият си само и единствено ти.Все пак ще ти отговоря,че скъпитебатерии на Приуса са по-евтини и много по-рядко се сменят от турбота,ГНП,дюзи и консумативи по дизелите.Батериите на Приус са проектирани да надживеят колата.При тестове на над 10 г. батерии производителността им е като на нова почти.
  • #43
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Ето малко данни от сайта на Toyota и на SkodaToyota Prius: Максимална скорост (км/ч) 180Ускорение от 0 до 100 км/ч (сек) 10.4Skoda Octavia greentec:Максимална скорост (км/ч) 194Ускорение от 0 до 100 км/ч (сек) 10.8Цена (и двете са на промо)Toyota: 48150Skoda: 29727
  • #42
    Анонимен ( преди 11 години )
    Приус и икономична кола са две различни вселени. Вижте рекорда за най-икономична кола в Гинес кой го държи. Дизелов Пасат! Той пък подобри рекорда, който се държеше от предния модел пак дизелов Пасат. Най-икономичната кола е дизелов Пасат а най-икономичния хибрид е Хибрида на КИА Оптим с разход 3,65л. на 100км. изобщо няма Приус. Приус с разход от 5,5 литра е далеч зад дизелаците.
  • #41
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ама да бе Дошо твоите познати ги знаем, предния път даже се беше улял. Твой приятели имали Аудита и ги снукали от проблеми после и ти си бил имал и пак проблеми, после и брат ти и той ревал от проблеми, после и баща ти и той. Това са някакви твои сънища в някакъв измислен свят. В реалноста Ауди е някаква далечна илюзорна мечта за теб. И другия път като фантазираш се сещай, че едва ли ако някой изреве от марка и след него друг и друг и ти и баща ти и брат ти едва ли щяхте да си вземете Ауди. Така че следващия път като пишеш лъжи ги осмисляй, за да не изглеждаш тъпо.
  • #40
    Анонимен ( преди 11 години )
    Приуса е в Д-сегмента, а Октавията е в Ц-сегмента,т.е. Приуса е един клас над Октавията. На кого как му изглежда дадена кола не е важно. Важното е специалистите в бранша в какъв клас са е сложили според критериите по които се определя. Така, че сравненията с Октавия също са безпочвени,защото говорим за различни класове. Суперб е в класа на Приус.Там сравнявайте да видим кое как е
  • #39
    Хибридният ( преди 11 години )
    autoenthusiast, в 4.9 литра дизел има енергията на 5.6 литра бензин, така че не, Шкодата не харчи по-малко от Приус. Може да харчи по-малък обем гориво, но със сигурност не по-малка маса, т.е. количество. Но проблемът е във вредните емисии - сажди и азотни окиси. Шкодата ги бълва в стотици до хиляди пъти повече от практически чистия хибрид.
  • #38
    Анонимен ( преди 11 години )
    toq pod men e mnogo tapneznae 4e ikonomiqta na hibrida posle otiva v nowite baterii koito trqbva da kypi
  • #37
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какви РС-и те гогят пък теб.Пусни търсачката в сайта дизелова Октавия и Приус и виж какво става! Филтри-милтри няма какво да гласиш.Какво ми слагаш година и определена модификация.То като е така дай да сравняваме двигателите с идентична мощност с Приуса,хайде пусни да видиш!Разхода скача на 6,29/100 на Октавията,защото ги няма моделите със 75,90,105 к.с.Нали така!Като искаш филтри бъди коректен поне и сравнявай близки мощности!Онзи пък Karachа съвсем издивя.Тръгнал да ми сравнява А2 с Приус.Ужас
fallback
Последни