fallback

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6. Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса. Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя. От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel. "Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG. От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
fallback
  • #36
    Анонимен ( преди 11 години )
    Освен това Приуса е доста по-малка кола от Октавията, независимо от това че отвън е голяма и тежка.
  • #35
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дюза, говоря ти за OM611 двигателя на Мерцедес 2,1 143 коня. Проблемни инжектори, ГНП и проблеми с веригата на инжекторната помка. Не е изчислена както трябва и я къса или пък къса щифта на колелото и пада. Датчика за маслото също дава много грешки.
  • #34
    Анонимен ( преди 11 години )
    autoenthusiast , не се връзваи на децата тук
  • #33
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    До 123Колега ти ако сравняваш приуса с Ocativa RS - гарантирано Шкода харчи повече. Филтрирай еко-линията на шкода която се казв greenline и тогава сравнявай резултатите
  • #32
    Анонимен ( преди 11 години )
    тои е уточнил за коя Шкода говори но ти не си
  • #31
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    ПП. Само да уточна критериите при sprit monitor:Гледал съм коли произведени след 2010, при шкода съм филтрирал иконимичната им линия greenline.На самия сайт spritmonitor има класация за най икномичните коли - Дизелите до 38мо място в класацията харчат по малко от приуса.Класацията е обща за модел. Ако се вземат еко- вариантите на моделите приуса ще отхвърчи много по назад.
  • #30
    депутат ( преди 11 години )
    Браточки ,най-икономична е служебната кола,по икономична от нея не знам да има.
  • #29
    до: autoenthusiast ( преди 11 години )
    Стига ти лъга!Ето ти разходите на дизеловите Октавии:среден разход Diesel 6,05Ето ти и на Приус:Benzin 5,19Така,че хайде да не си разказваме врели некипели!Или може би ще кажеш,че и немските специалисти лъжат,като изкарват хибридите на Тойота,като най-икономични.Имаше статии тук и на други места.Потърси ги!
  • #28
    Karachа do 123 ( преди 11 години )
    Audi A2 3L,въведи този модел във сайта и виж разхода на дизел-от 2.65-3.25л.я дай сега да видиме на хибрида ,колко е 3.32-4.01при Тойота Ярис хибрид -е кое е по икономичното???
  • #27
    Дюза! ( преди 11 години )
    Я ми кажи кое им е проблемното на 4 цилиндровите на МБ (аз имам голям опит с МБ)..ама не "някой ти казал"...или "съм чел някъде си"..ти какви проблеми си имал?
fallback
Последни