До 2018 г. компанията Chrysler трябва да удвои продажбите си и да стане масов северноамерикански бранд, който да може да се конкурира на световните пазари с Ford, Chevrolet и Hyundai. Това стана ясно от обявените планове на ръководството на групата Fiat Chrysler Automobiles за следващите 5 години.
За целта производителят ще пусне 3 нови модела - компактен седан и два нови кросовъра. В момента Chrysler предлага едва 3 автомобила - седаните 200 и 300, както и минивана Town & Country. До края на годината един от тях - 300, ще бъде напълно обновен.
През 2016 г. се очаква компактният седан Chrysler 100, който ще си съперничи с Ford Focus, Honda Civic, Toyota Corolla и Chevrolet Cruze. Тогава ще се появи и новото поколение на Town & Country, който ще се предлага и в хибридна версия. Също през 2016 г. ще се спре производството на близнака на минивана - Dodge Grand Caravan.
Година по-късно трябва да бъде готов голям кросовър, който ще се превърне в приемник на модела Aspen. Неговите конкуренти ще бъдат Ford Explorer, Nissan Pathfinder, Toyota Highlander и Buick Enclave. Моделът ще се предлага и като хибрид, а след него ще излезе и средноразмерен кросовър, който ще се бори за клиенти с Ford Escape, Hyundai Santa Fe, Honda CR-V и Toyota RAV4.
За 2018 г. в Chrysler предвиждат продажби от 800 000 автомобила, след като през 2013 г. резултатът бе 350 000.
Снимка: Chrysler


2