fallback

Toyota изтегля близо 6,4 млн. автомобила от пазара

Автомобилният производител не разкрива колко ще му коства изтеглянето

Toyota Motor Corp обяви днес, че ще изтегли 6,39 млн. автомобила от глобалния пазар заради дефекти, свързани с различни части – от управлението до седалките, предаде Ройтерс. Това е второто по големина изтегляне на коли в историята на компанията. Снимка: Ройтерс Най-големият производител на автомобили в света заяви, че не са му известни никакви катастрофи или наранявания от резултат от дефектите, установени в 27 модела на Toyota, сред които RAV4 и Yaris. Дефекти са установени също и при моделите Pontiac Vibe и Subaru Trezia, които компанията произвежда за General Motors и Fuji Heavy Industries. Автомобилният производител не разкрива колко ще му коства изтеглянето и не е ясно дали дефектите идват от доставчици на Toyota или са възникнали по време на производствения процес. „Искрено се извиняваме на нашите клиенти за неудобството и притесненията, причинени от това съобщение за изтегляне“, пише в изявлението на Toyota. През последните години зачестиха подобни мащабни кампании за изтегляне на автомобили от пазара. Производителите бързат да разрешат възникнали проблеми, след като по-рано Toyota беше принудена да изтегли над 9 млн. коли заради проблеми, довели до фатални случаи. Въпросното изтегляне нанесе щети на продажбите и репутацията на компанията и принуди президента й Акио Тойода да даде показания пред американския Конгрес. От Toyota обясняват, че около 3,5 млн. автомобила се изтеглят заради подмяна на спирален кабел, който може да бъде повреден при завиване. Това би попречило да се отвори въздушната възглавница в случай на катастрофа. Около половината от тези коли, произведени между април 2004 г. и декември 2010 г., са в Северна Америка. Други 2,32 млн. модела с три врати, произведени между януари 2005 г. и август 2010 г., се изтеглят за проверка на релса, заради която седалката може да се премести напред при сблъсък. Сред останалите причини за изтегляне са мотори за чистачките и стартери на двигателите, поясняват от компанията. Още икономически новини от света на автомобилите четете в Investor.bg

Тагове:
fallback
  • #38
    Анонимен ( преди 10 години )
    На един познат на Фолца скоростите умряха. Кола на няколко години за маса пари. 2-3 бона са отишли. Та всичкото това бързане са се пусне нов модел води до пробиви.
  • #37
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мен лично немец ме е питал дали знам как се чупи японски автомобил(ставаше по точно въпрос за Хонда Акорд).След като ми видя учудената физиономия каза,източваш антифриза,източваш и маслото и караш докато спре.
  • #36
    Анонимен ( преди 10 години )
    Момчето не лъже за съединителя,само е пропуснал една нула да добави още.Имал е предвид че се сменя на 400 000 км.
  • #35
    Лападуха Големхуйова ( преди 10 години )
    Хахахахах Новината говори сама за себе си, дори няма нужда от коментар хахахахах
  • #34
    do toyota fencheto ( преди 10 години )
    Abe priatel,az kogato sujm karal takiva koioti ti si hodil prav pod masata,kaji kakvo te interesuva za toiotite da te svetna,a otnosno saedinitelia na toyota avensis pitai v serviza ,kolat beshe na 1 godina na 40000km,bez pilene na gumi savsem normalno karana I v edin moment sdade,slunceto na pritiskatelnia I lagera,ako ti govori neshto:-)
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    До оня с латиницата. А бре кеуеш, кой ти кза че на авенсис съединителя на 40000 дефектира? Ако кара някой *** като теб, и на 40 км. ще свърши. И ако обичаш обясни ми моля те, какво означава дефектирал съединител, защото ми се струва, че нямаш представа за какво говориш. И къде в тойота видя пълен паркинг с коли за ремонт? Хаиде сега бегом да си изпапкаш попарката, и бързо в леглото че сънчо свърши!
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не бе колега от долните постове, те от порше бг ги привикват на сервизна програма 4+, че като изтече гаранцията на две години та до четири, са станали много редовни клиенти, и започват да им правят отстъпки.
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Mojej da obiasnish sushto na bai Ganio,kak dafektira saedinitel na Avensis na 40 000km,kak dizelite harchat maslo kato ludi I oshte kup defekti,egati I toyotite,hodi si zapishi chas v Tm ***,da vidish za koga zapisvat,a na parkinga I'm e pulno s japonski troshki,ne mersi ot takiva hubavi i kachestveni koli:-)
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Купуваш си ВАГ излизаш от магазина и докато се прибереш в къщи вече ти е дала първия дефект.Няма сервизна акция няма дявол,а с голямата брадва през кръста.
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    Естествено че е трик това го разбраха и лудите.Може ли да извикаш кола която си продал преди 100 години за безплатна сервизна акция?Боли ги сакса Тойота за тази дърта щайга.Ама само Вагиналните *** няма кой да им светне фаровете.
fallback
Последни