Nissan Motor Co. Ltd. потвърди днес 4-годишно световно партньорство с УЕФА Шампионска лига, включително УЕФА Супер купа. Това споразумение е най-големият до момента спонсорски договор на японския производител и ще установи Nissan като глобален официален партньор от 2014/15 до 2017/18 сезони, включително.
Снимка: Nissan
Nissan ще замени Ford, който през миналия месец съобщи, че ще прекрати 22-годишното си партньорство със спортното събитие. Другите основни спонсори са MasterСard, UniСredit, Heineken, "Газпром" и Sony.
Стойността на сделката не се разкрива, но според BBC настоящите спонсорски договори са били в размер на около 54,5 млн. евро на сезон.
“Най-престижното европейско футболно състезание ще бъде важна световна платформа за Nissan и целта ни е да покажем на феновете по целия свят вълнението от футбола и нашите автомобили. И двете се създават от невероятни хора, които изпитват страст от това, което правят”, заяви Роел де Вриес, корпоративен вицепрезидент и глобален директор „Маркетинг и комуникации“ на Nissan.
Според него, УЕФА Шампионска лига достига до над 4 млрд. тв-зрители на сезон и със сделката Nissan ще достигне до нова публика и ще държи марката на преден план в течение на европейския футболен календар.
Nissan е сред спонсорите и на летните олимпийски игри в Рио де Жанейро през 2016 г., Африканската купа на нациите, NCAA футбол, Трофеят Heisman и Канадската футболна лига.


0