fallback

Американци избраха най-изгодните автомобили

Лидери при марките са Toyota, Audi и Chevrolet

Снимка: Ройтерс Агенцията за анализи Vincentrenic направи класация на най-добрите автомобили от гледна точка на вложените в тях пари. Те са оценени по 8 показателя – загуба на стойността след закупуване, данъци и такси, проценти по кредита за купуването им, разходи за гориво, поддръжка и ремонти, както и застраховка. Така бяха определени марките, чиито модели се обезценяват най-бавно. Най-добра при леките автомобили по този показател е Toyota. При машините от премиум-сегмента първото място е за Audi, а при пикапите - за Chevrolet. Ето и победителите в отделните категории: Ултракомпактен автомобил – Scion iQ Субкомпактен -  Hyundai Veloster Компактно купе – Kia Forte Koup Компактен хечбек – Mazda3 Компактен седан – Honda Civic Компактен премиум-седан – BMW 3-Series Компактен хибрид – Toyota Prius C Електромобил/хибрид Plug-in – Chevrolet Spark EV Средно премиум-купе – Jaguar XK Среден седан – Honda Accord Среден седан (хибрид) – Toyota Camry Hybrid Среден премиум-седан - Lexus ES 350 Среден премиум-седан (хибрид) - Lexus ES 300h Голям седан - Toyota Avalon Голям премиум-седан - Audi A7 TDI Луксозен автомобил - Audi R8 Кабриолет - Volkswagen Beetle TDI Премиум-кабриолет - Lexus IS 250 Спортен автомобил - Ford Mustang Премиум спортен автомобил - Audi TT Комби - Subaru Outback Премиално комби - Mercedes-Benz E-Class Компактен кросовър (нисък ценови сегмент)  - Subaru XV Crosstrek Компактен кросовър (среден ценови сегмент - Honda CR-V Компактен кросовър (висок ценови сегмент) - Buick Encore Среден кросовър - Toyota Highlander Среден кросовър (премиум) - Audi Q5 TDI Хибриден кросовър - Toyota Highlander Hybrid Голям кросовър - Ford Explorer Среден всъдеход (премиум) – Range Rover Sport Компактен всъдеход - Jeep Wrangler Среден всъдеход - Toyota 4Runner Голям всъдеход - Chevrolet Suburban Голям всъдеход (премиум) - Infiniti QX80 Миниван - Honda Odyssey

 

Тагове:
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо да му се вярва на този ***? Нямало по скапана кола от Ауди?!?! Недей говори много се излагаш хлапе... На какво ти се базира оценката на тате на Б3то? Недей говори имал съм това имал съм онова. По лошото е че си си повярвал. ПОТЪРСИ ПОМОЩ!!!
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    И аз така мисля, но пък може да са двама-трима...
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не казвай " Защо не вярвате", защото един и същ пише тук мненията в полза на германските еднодневки. По цял ден пише във форума.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Интересно, защо не вярвате, че Дошо е имал и карал ауди? Защото пише обективно за проблемите, които е имал ли?
  • #7
    до Дошо ( преди 10 години )
    Дошо, карането на коли в NFS на компютъра, не се брои за истинско шофиране. Като изкараш шофьорските глоксове ще разбереш.
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    да бе ха ха карал си ауди точно толкова, колкото си калал космическа сувалка.
  • #5
    до Дошо ( преди 10 години )
    Не бе Дошо, то шофирането в сънищата не се брои. Един ден като вземеш книжка, че като си купиш мечтания 30 годишен Сивик, като понавъртиш 40-50К км. в реалноста а не в измисления свят на сънищата и ако имаш късмет да покараш Ауди тогава може и да ми стане интересно какво ще кажеш. В момента си само един комик, който ни разсмива.А хората, които са карали Ауди са си дали оценката в статията, мисля че трябва да игнорираш виртуалния свят на сънищата и да четеш в реалноста хората карали как оценяват.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нормално - най-много високо оценени автомобили от концерна Тойота.
  • #3
    Consumer Reports ( преди 10 години )
    Макар и бавно, година след година, дори и х'американците започват да разбират каква е разликата между МПС и автомобил,между автомобил и премиум автомобил.
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    И Американците разбраха кое е хубавото. Бръгнаха в меда и си облизаха пръстите. "Те са оценени по 8 показателя загуба на стойността след закупуване, данъци и такси, проценти по кредита за купуването им, разходи за гориво, поддръжка и ремонти, както и застраховка. ""При машините от премиум-сегмента първото място е за Audi", забележете не Лексус а Ауди, в целия свят май само човека, който не е карал Ауди и Лексус тука още не го е разбрал.
fallback
Последни