Снимка: Ройтерс Агенцията за анализи Vincentrenic направи класация на най-добрите автомобили от гледна точка на вложените в тях пари. Те са оценени по 8 показателя – загуба на стойността след закупуване, данъци и такси, проценти по кредита за купуването им, разходи за гориво, поддръжка и ремонти, както и застраховка. Така бяха определени марките, чиито модели се обезценяват най-бавно. Най-добра при леките автомобили по този показател е Toyota. При машините от премиум-сегмента първото място е за Audi, а при пикапите - за Chevrolet. Ето и победителите в отделните категории: Ултракомпактен автомобил – Scion iQ Субкомпактен - Hyundai Veloster Компактно купе – Kia Forte Koup Компактен хечбек – Mazda3 Компактен седан – Honda Civic Компактен премиум-седан – BMW 3-Series Компактен хибрид – Toyota Prius C Електромобил/хибрид Plug-in – Chevrolet Spark EV Средно премиум-купе – Jaguar XK Среден седан – Honda Accord Среден седан (хибрид) – Toyota Camry Hybrid Среден премиум-седан - Lexus ES 350 Среден премиум-седан (хибрид) - Lexus ES 300h Голям седан - Toyota Avalon Голям премиум-седан - Audi A7 TDI Луксозен автомобил - Audi R8 Кабриолет - Volkswagen Beetle TDI Премиум-кабриолет - Lexus IS 250 Спортен автомобил - Ford Mustang Премиум спортен автомобил - Audi TT Комби - Subaru Outback Премиално комби - Mercedes-Benz E-Class Компактен кросовър (нисък ценови сегмент) - Subaru XV Crosstrek Компактен кросовър (среден ценови сегмент - Honda CR-V Компактен кросовър (висок ценови сегмент) - Buick Encore Среден кросовър - Toyota Highlander Среден кросовър (премиум) - Audi Q5 TDI Хибриден кросовър - Toyota Highlander Hybrid Голям кросовър - Ford Explorer Среден всъдеход (премиум) – Range Rover Sport Компактен всъдеход - Jeep Wrangler Среден всъдеход - Toyota 4Runner Голям всъдеход - Chevrolet Suburban Голям всъдеход (премиум) - Infiniti QX80 Миниван - Honda Odyssey