IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi представи Lancer Evolution X FQ-440 MR

Специалният модел отбелязва 40-годишнината на марката във Великобритания

Mitsubishi представи Lancer Evolution X FQ-440 MR

Японската компания Mitsubishi отбеляза 40-тата година от стъпването си на пазара във Великобритания със специален модел. Това е Lancer Evolution X FQ-440 MR, който ще бъде достъпен единствено за клиентите на Острова.
Mitsubishi представи Lancer Evolution X FQ-440 MR
Снимка: Mitsubishi

Доработеният Lancer Evolution X е наличен единствено в бял цвят - Frost White, като разполага с би-ксенон фарове и ковани джанти BBS с размер 18 инча. За интериора пък са подбрани екстри като спортни седалки Recaro, спортен волан, GPS навигация, аудиосистема Rockford Fosgate и др.

Под капака на
Lancer Evolution X FQ-440 MR работи познатия 2.0-литров мотор с четири цилиндъра. В този случай обаче двигателят е оборудван с турбини HKS, нови горивни инжектори, специална изпускателна система и препрограмирано ECU. Резултатът е мощност от 440 к.с. и 560 Нм въртящ момент.

Динамичните характеристики на тази версия не се съобщават, но става ясно, че Lancer Evolution X FQ-440 MR е наличен единствено във версия с автоматична скоростна кутия. При версията FQ-400, която разполага с 400 к.с., ускорението от място до 100 км/час отнема 3.8 сек.

Юбилейният модел разполага също така със спирачна система Alcon, койловъри Eibach и система, с която могат да се измерват времена на обиколки или да се записват подробности за стила на шофиране, производителността на двигателя, състоянието на системите и др.

Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR ще бъде произведен в къса серия от само 40 бройки. Цените стартират от 50 000 британски лири (приблизително 60 000 евро).

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Меган и Сеат не са парвени за Ринга а са стандартни версии. Еднствената кола която е правена за ринга е Лексус ЛФА с пакет нюрбургринг. Рено не предлага в серийните си автомобили двигатели от Ф1. Вижда се кой е изтрещелия и кой е хлапето с бедни познания.
  • #23
    4 rate up comment 4 rate down comment
    haha ( преди 11 години )
    123 хората говорят с фактикъде намеси Ф1 колата не е само двигател
  • #22
    8 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 11 години )
    Германофилчето пак изтрещя. Гледа хлапепето без книжка кой е по-бърз на ринга и от там си прави заключенията за автомобилите. Баси, колко ограничени хора имало тук! Просто нямам думи. Значи Мегана и Сеата, като са по-бързи с версиите направени за ринга са по-добри коли. Ами, че то и във Ф1, Рено, като са най-добрите трябва и колите им да са така дето ги продават!!!Господи, прибери си версиите!
  • #21
    5 rate up comment 5 rate down comment
    haha ( преди 11 години )
    тойчо,нещо си ядосанкажи защо и бъди искрен
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мисля че в днешно време няма да е кой знай какво да се постигнат такива резултати от такъв двигател с тези технологии. А туй вижда един добър и качествен тунинг на колата. Все пак всеки който разполага с достатъчно средства би постигнал такъв резултат и би тунинговал негово ево.Тук просто има ниша за хора които искат направо готова кола от магазина без да се занимават с такива неща плащат и вземе яка бегачка. Евто е добро
  • #19
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това Мицубиши има по-добра динамика от Лексус ЛФА. Щом като вече двулитровите четириместни семейни коли вървят повече от ЛФА, значи нещата в Тойота не вървят на добре.
  • #18
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е то и сеата е с 280к.с. но дава по добро време от Лансера. Както и Мегана с 265к.с. също има по-добро време от Лансера. Тази версия за острова са и направили тунинг, гледам сложили са и чип тунинг и по-голяма турбина и са я подобрили, но дано подобренията да не са за сметка на живота на двигателя. Струва ми се че собствениците няма да му се радват много дълго.
  • #17
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Ryan ( преди 11 години )
    Мдаааа, кога германците ще направят такъв шедьовър без да слагат 5 литра двигатели, 2-3 турбота или поне 150-200 К евро?Няма нужда да отговаряте...
  • #16
    4 rate up comment 9 rate down comment
    haha ( преди 11 години )
    това е колатапод 3000 об. е умрял кон,над тия обороти цепи мраказа комфорт и шум в купето е пълна скръб
  • #15
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Нев ( преди 11 години )
    То и дедовия ми може да сложи един 5 литров двигател в един кош и да тръгне да се хвали кво ускорение, ква мощ има...и така до първия завой! :)Хаде слезте на земята, като искате да сравнявате японски и германски спортни коли, кажете ми кое може да е еквивалент на това Ево, ама с 2 литра двигател? Май най близко е ЦЛА 45 Брабус, ама много по-слабичко...