IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi представи Lancer Evolution X FQ-440 MR

Специалният модел отбелязва 40-годишнината на марката във Великобритания

Mitsubishi представи Lancer Evolution X FQ-440 MR

Японската компания Mitsubishi отбеляза 40-тата година от стъпването си на пазара във Великобритания със специален модел. Това е Lancer Evolution X FQ-440 MR, който ще бъде достъпен единствено за клиентите на Острова.
Mitsubishi представи Lancer Evolution X FQ-440 MR
Снимка: Mitsubishi

Доработеният Lancer Evolution X е наличен единствено в бял цвят - Frost White, като разполага с би-ксенон фарове и ковани джанти BBS с размер 18 инча. За интериора пък са подбрани екстри като спортни седалки Recaro, спортен волан, GPS навигация, аудиосистема Rockford Fosgate и др.

Под капака на
Lancer Evolution X FQ-440 MR работи познатия 2.0-литров мотор с четири цилиндъра. В този случай обаче двигателят е оборудван с турбини HKS, нови горивни инжектори, специална изпускателна система и препрограмирано ECU. Резултатът е мощност от 440 к.с. и 560 Нм въртящ момент.

Динамичните характеристики на тази версия не се съобщават, но става ясно, че Lancer Evolution X FQ-440 MR е наличен единствено във версия с автоматична скоростна кутия. При версията FQ-400, която разполага с 400 к.с., ускорението от място до 100 км/час отнема 3.8 сек.

Юбилейният модел разполага също така със спирачна система Alcon, койловъри Eibach и система, с която могат да се измерват времена на обиколки или да се записват подробности за стила на шофиране, производителността на двигателя, състоянието на системите и др.

Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR ще бъде произведен в къса серия от само 40 бройки. Цените стартират от 50 000 британски лири (приблизително 60 000 евро).

0 от 500
  • #44
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Проблемът на немските коли е, че слагат кожа и махагон на спортните модели и става малко кич... точно като за гастербайтерите или наште кифли.
  • #43
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    WRC не е ли планински шампионат? Шампиона там знаеш ли кой е? ФВ Поло. бавнооборотно, мъши туй унуй, Лансери и Субарута само дишаха Пушилките на Ситроен и Пежо а сега там царя е ФВ. Пистови викаш? ДТМ, пистов шампионат ли е? Кой е шампиона там? Ауди естествено, Сериите Льо Ман пистов шампионат ли са? И кой е Шампиона там? Пак Ауди, другия път по-подготвен ела. обаче леките Лансер и Субару ги няма а Тойота също. А за WTCC не знам как не те е срем да се хвалиш, хонда там се състеава с лада. Смях
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как няма да печели в Сащ и канада като само има японски. Тоест в САЩ не печели там е форда. А относно оттеглянето на японските от wrc това се става доста по късно от когато влизат европейките. Вярно фенове сте но хубаво да е дават истински аргументи, а не измислени които 90% от тях по долу са такива.
  • #41
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 11 години )
    Мицубиши Ево години наред прочистваще макадамите за следващите го отбори от Световния шампионат, докато фирмата се отказа от поддръжка на заводския отбор.Но моделът и сега печели в шампионата на САЩ-Канада и на Пацифика,участва успешно и в дрифтони съзтезания (като 2х4)
  • #40
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така първо минатата година хонда взе титлата при конструкторите защото само лада хонда са регистрирани като заводски марки. Второ световен шампион стана мюлер с Шевролета шевролетите летяха спрямо хонда провери сега за 2014г. Кой е най-бърз в тренировките главния конструктор на Хонда е в WTCC е италианец да не говорим ,че 90% случаите все европейци управляват япоснките отбори. В льо ман пежо дадоха направо на тойота готов екип и кола която печели 2 пъти. Те нищо не правиха с техните японски...
  • #39
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Или ерата в която Японски коли години наред мачкаха всико по пътя си ти тогава си бил на баща си в кайсиите.Европейчетата се появиха точно когато всики Японци останаха да се борят със себе си и не им остана нищо друго освен да се оттеглят.
  • #38
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До който не е гледал пистов шампионнат нарича се WTCC и там кралят и световен шампион се нарича ХОНДА.Другият е англииския нарича се BTCC и там шампион и крал от доста години се нарича ХОНДА.И сега ви казвам кой ще е догодина шампион във ф1 с отбора на Макларън? То се знае досетихте се вече нали?
  • #37
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колко немски бавнооборотни тежки *** участват в пистов или планински шампионат. WRC не е ли планински шампионат? Шампиона там знаеш ли кой е? ФВ Поло. бавнооборотно, мъши туй унуй, Лансери и Субарута само дишаха Пушилките на Ситроен и Пежо а сега там царя е ФВ. Пистови викаш? ДТМ, пистов шампионат ли е? Кой е шампиона там? Ауди естествено, Сериите Льо Ман пистов шампионат ли са? И кой е Шампиона там? Пак Ауди, другия път по-подготвен ела. обаче леките Лансер и Субару ги няма а Тойота също.
  • #36
    6 rate up comment 2 rate down comment
    212 ( преди 11 години )
    EVO Х е далеч от качеството на EVO 8 и 9!!!Да не говорим за дизайн, материяли..предлага се само автоматик...и държи по ниска стойност на старо от ЕВО 8 и 9 !
  • #35
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колко немски бавнооборотни тежки *** участват в пистов или планински шампионат.Естесвено николко срам голям ще е да пуснат такива недодялани *** да умрат хората от смях.Те от Алуди използваха до скоро мотор на Хонда в DTM.