IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GM представи 11 нови мотора

Агрегатите са с обем между 1.0 и 1.5 литра

GM представи 11 нови мотора

Концернът General Motors представи ново семейство Ecotec двигатели, в което влизат общо 11 агрегата – от 3-цилиндров турбо-мотор с обем 1.0 литър до 4-цилиндров с обем 1.5 литра.
GM представи 11 нови мотора
Новите Ecotec двигатели са оборудвани с алуминиеви блокове на цилиндрите и развиват мощност от 75 до 165 к.с. До 2017 г. с тях ще бъдат оборудвани общо 27 модела от 5 марки на концерна.

Един от тези мотори ще задвижва компактния Opel Adam. Това е 3-цилиндров агрегат с турбо, директно впръскване на горивото и система за изменение на фазите на газоразпределение. Мощността му е 115 к.с, а средният разход – 4.5 л/100 км.

След него ще се появят 1.4-литров турбо-мотор (150 к.с.) и атмосферен двигател с обем 1.5 литра (115 к.с.), които са предназначени за следващото поколение на Chevrolet Cruze. То трябва да дебютира пред публика до края на годината на едно от големите автомобилни изложения в Китай.

Двигателите са модулни, което позволява различни агрегати да се сглобяват на една и съща поточна линия. Те ще се произвеждат в Китай, САЩ, Мексико, Унгария и Южна Корея. Предвижда се до края на 2017 г. концернът GM да произведе общо 2.5 млн. такива мотора.

Инвестицията на GM в нови агрегати и в създаването на 8-степенна автоматична скоростна кутия, която трябва да се появи на моделите на концерна през 2016 г., достига 322 млн. долара.

Снимка: Opel

 

 

Тагове: General Motors
0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тоз па сравнява опел с фолцваген. баси изтрещелите лапета къде сте се събрали да го хвалите тоя *** ГрОпел-а.
  • #8
    1 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Абе хората (Фолксваген) инвестират 17 милиарда, тия 300 милиона. И пак са на нивото на Фолксваген, което е леко странно...
  • #7
    3 rate up comment 8 rate down comment
    135I_Cobb_Stage1 ( преди 11 години )
    Дано да сложат 1.5т в Мока/Encore да се оправят малко нещата с динамиката.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Тези как събраха между 1 и 1,5 л. цели 11 двигателя!?!? Освен да са ги нацвъкали през 50 куб. - 1; 1.05; 1.1; 1.15... Или може би броят един двигател с различно пълнене за различни двигатели: атмосферен, с турбо, инжекция, моноинжекция и карбуратор! ;) Само така могат да ги докарат до 11. Явно е много модерно да има разнообразие от мотори и модели. И още нещо- вижте къде ще се произвеждат:Китай, САЩ, Мексико, Унгария и Южна Корея. Хората си правят двигателите в Унгария, а ние лапаме мухите!:(
  • #5
    10 rate up comment 13 rate down comment
    а бе остави ги! ( преди 11 години )
    това са тия с онова дето му викат "рено" - та от ежедневно висене по сервизите освен да хейтват кво друго им остава!ахахаха
  • #4
    19 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И какво точно им е на моторите? След като инсигниата примерно спечели един от тестовете на 100 000 км. ? Кажете дефектите на конкретни мотори, неможе всичко да слагате под един знаменател.
  • #3
    19 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    опела е железен за кратко, след това изчезва :)))
  • #2
    25 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Оправиха визията, справиха се с ръждата, но пък за сметка на това моторите им са големи ***. То при хлОпел все нещо има с което ще те изненадат неприятно. Преди поне моторите им бяха здрави, а сега са пълен леш. Ако си вземам хлОпел, което едва ли някога ще направя, ще гледам да е с двигател на Фиат. Техните поне по-стават.
  • #1
    20 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Опел вече правят по ниско качество и от Китайците така ,че няма да им е проблем да си сложат и китайски двигатели. :D :D И без това са еднодневки и това се доказа с последната Корса която след 100000км разтяга верига и удря клапани при моторите 1,2 1,4 и 1,3 дизела.