IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Multivan във версия Alltrack

Проходимият луксозен ван бе представен като концепт

Volkswagen Multivan във версия Alltrack

Съвсем скоро гамата от Alltrack модели на Volkswagen може да получи още едно попълнение. Става въпрос за луксозния ван T5 Multivan, чиято проходима версия бе представена в Женева.
Volkswagen Multivan във версия Alltrack
Снимка: Volkswagen

Към момента Volkswagen Multivan Alltrack е само концепт, който обаче изглежда напълно готов за производство. Моделът е снабден с обичайните за Alltrack моделите на Volkswagen екстри, като разширени калници, защитни елементи от всички страни и под купето, увеличен просвет, авантюристичен дизайн и задвижване към четирите колела 4MOTION.

Благодарение на всичко това Multivan Alltrack има ъгъл на атака от достойните 21 градуса. Задвижващият агрегат е дизелов, 2.0-литров. Той генерира 180 к.с. и 400 Нм, които се предават към четирите колела, посредством DSG трансмисия със седем предавки.

Що се отнася до дизайна, Multivan Alltrack се отличава с нови брони и уникални джанти. Интериорът е луксозен и функционален, като е получил обичайните масички, хладилник, мултимедийна система, кожен салон и др.

Към момента моделът е само концепт, но запознати твърдят, че ще го видим в серийно производство съвсем скоро.

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе колкото и да е лош е 100 пъти по-добре от Тойота или Лексус. Поне ще ти работят спирачките и газта и ще си е Фолксваген а не като Тойота сбирщайн двигатели и шасита от други марки с неработещи спирачки и самоускоряващи *** на газта.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "има ъгъл на атака от достойните 21 градуса" ...в момента в който наивния купувач излезе извън пътя и целне някой камък с гирляндите в долната част на бронята ще си умре от кеф
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до: яве ( преди 11 години )
    Ъгъла на атака - мамата си трака... :))))
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Общо взето като си купите ФВ бус не го ползвайне на дълго.След първите няколко стотин км. ще се чувствате все едно сте копали лозе.Няма по-дървен бус от техния.Едно време Т1-2-3 поне бяха здрави,а сега нищо.Дърво от всякъде.Скъпо,грозно,неудобно и трошливо.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до: Kalin72 ( преди 11 години )
    Гледам много ги разбираш нещата.Да те питам за модел бус,който го предлагат с ръчки за отваряне на стъклата?Има ли друг освен ВАГените/За другите екстри да не говорим,че много ще стане.Всичко ти искат да си го платиш.Хайде да е евтин разбирам,но той е не само скъп и трошлив,но и нищо не ти предлага.А сядал ли си в различни бусове.Как намираш седалките на ВАГиналното недоразумение?Кажи с ръка на сърцето не са ли като дърво твърди и тесни и неудобни?А това не е и кола за дълги пътувания...
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    яве ( преди 11 години )
    На мене ми харесеа ъгъла на атака от достойните 21 градуса :D
  • #3
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Kalin72 ( преди 11 години )
    Много разбирачи има тук, които само са чували, че DSG е проблемна, ама изобщо не знаят, че 02Е е 6 скоросттна със съединители в маслена вана, и е безпроблемна- монтира се на тежки автомобили, и на показания Мултиван, докато проблемната 7 скоростна 0AM е със сухи съединители и не се монтира на тежки автомобили. Ама айде да критикуваме бе да сме наясно...
  • #2
    9 rate up comment 5 rate down comment
    .. ( преди 11 години )
    Предпочитам V-class на мерцедес ако ще е такъв бус
  • #1
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само, като прочетох за 2.0-литров дизел и DSG трансмисия ми стана ясно що за чудо на техниката ще е поредното ВАГ недоразумение. Между другото карах няколко месеца Т5. Е няма такова недоразумение честно. Прозорците с ръчки се отварят. Такова нещо в друг бус не съм виждал. Всички са с ел.стъкла от доста време още в базовото оборудване. Двигателя работи, като фуражомелка, все някоя лампа на таблото свети, парното е трагедия, седалките тесни и неудобни за дълъг път и скапан съединител.