IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Три двигателя за спортната кола на BMW и Toyota

Цената модела ще бъде около 35 000 евро

Три двигателя за спортната кола на BMW и Toyota

Бъдещата съвместно създадена спортна кола на BMW и Toyota се приближава да серийното си производство, пише немското издание Auto Zeitung. И разкрива допълнителна информация за модела.
Три двигателя за спортната кола на BMW и Toyota
Toyota FT-1. Снимка: Toyota

Бъдещият автомобил ще бъде заимстван от концепцията Toyota FT-1, но ще бъде с около 20 см. по-къс от нея. Ще разчита на предно разположен двигател и задно задвижване, а разпределението на масата между предния и задния мост ще бъде в съотношение 50 / 50. Центърът на тежестта ще бъде максимално ниско, а за конструкцията и купето ще се използват леки материали, като алуминий и карбон.

Моделът ще предлага избор от три задвижващи агрегата, работещи на бензин. Базов ще бъде 2.0-литров с четири цилиндъра и мощност 218 к.с. Следващ в гамата ще бъде 3.0-литров двигател с шест цилиндъра и мощност 320 к.с., а върховият модел ще получи 3.0-литров би-турбо агрегат с шест цилиндъра, чиято мощност достига 400 к.с.

Според немското издание бъдещата спортна кола на BMW и Toyota ще се появи на пазара през 2017 г. Моделът с емблемата на Toyota ще има стартова цена от около 35 000 евро, докато вариантът на BMW ще бъде с около 5 000 - 10 000 евро по-скъп.

Още за сътрудничеството между BMW и Toyota четете ТУК

Тагове: BMW Toyota Toyota FT-1
0 от 500
  • #37
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    ВАГфенчо, ти очевидно живееш в някаква паралелна вселена където съществуват дизелови Камрита. Ясно поне защо си немски фенче. Ха-ха!
  • #36
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тъпо немско фенче, няма проблем да си поклонник на германските коли, всеки си има предпочитания!Но не мога да разбера, защо се опитваш да искараш черното бяло? Тойота и Лексус до сега имат повече от 7 милиона хибриди продадени в цял свят и са еталон при тези технологии, нещо, за което германците само могат да си мечтаят! Ферари е италианско, Макларън английски а прослувото ти Порше ползва патентована хибридна технология на Уйлиамс!
  • #35
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До до Дошо ( преди 11 години )
    И ще споменеш ли също какви са цените на Поршето, Ферарито и Макларъна сравнени с тези на Тойота/Лексус. Няма проблем да си фен на германското, ама когато започнеш да сравняваш хамстер с кон, само защото имали четири крака за да докажеш своето, се превръщаш в *** германски фен!
  • #34
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До Дошо ( преди 11 години )
    Не се сещам в нито един тест Лексус да бие немска марка. Даже доколкото знам, немския хибрид на Порше е най-бързата кола на Нюрбургринг. Не се сещам за бърз хибрид на Лексус или Тойота на нюрбургринг. Най-икономичен хибрид според Гинес е Хюндай най-бърз бе Инфинити, но вече естествено не е след появата на хибридите на Порше,Ферари и Макларън. Не знам колко дизели е купил за Мини БМВ, май николко, но със сигурност Тойота Аурис в Европа е с дизелов двигател 1,6Д на БМВ от модела Мини а Camry с дизелов агрегат от BMW 120d. Пазарната капитализация е малко по-добре от цената на Бранда, но отново е нищо. Това са някакви оценки на фондовите борси, нещо като да кажеш, че притежаваш 10 декара мъгла в морето. Днеска ги имаш, утре слънцето напекло и ги нямаш. Справки Уолстрийт 2007г. Легнахме си богати, събудихме се без пари.
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Лоша работа, ВАГфенчо. Щом Лексус със старите батерии бият наред немските хибриди по ефективност и рафинираност, представи си какво ще ги правят като минат на литиево-йонни. BMW купуваха дизели от Тойота за Mini One D. А като не ти харесва цената на бранда, гледай пазарната капитализация. Тая на Тойота е по-голяма от на цялата немска автоиндустрия. И има защо.
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До Дошо ( преди 11 години )
    Чиче Порше хибрид 2014г. е с литиево йони батерии, модела от преди 4 години действително бе с никел метал хидратни, но вече не. А най-новите хибриди на Лексус от тази и миналата година са си със старите никел метал хидратни. А БМВ с двигател на Тойота не съм виждал и чувал. Цената на автомобилния бранд е едно нищо и не се определя от хората а от платен маркетингов мениджър, за това можеш спокойно да прочетеш на всякъде, че абсолютно никой не вярва на маркетиговите оценки на брандовете.
  • #31
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    ВАГонче празноглаво, Панамера и Кайен хибрид също са с никел-метал хидридни батерии. А двигателите които Тойота е продала на БМВ към момента са в пъти повече от тези които БМВ са продали на Тойота. Освен това марката Тойота е най-скъпия автомобилен бранд. Това се постига с качество, надеждност и иновативност. Няма друг начин.
  • #30
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изобщо нищо не са трампили, защото хибридната им система е най-лошата и остаряла в света. Още ползват никел метал хидратни батерии. Нещо което от десетилетие не използва никой. Не напразно хибридите на Тойота харчат най-много и вървят най-малко. Доколкото знам БМВ използват Тойота, за да си поделят разходите по-разработка на нови литиевойонни батерии. А освен това продават двигатели на Тойота, от което печелят и пари. БМВ много добре са си направили сметката.
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много слабо преписана статия, спестени са доста подробности. Като това, че двигателите ще са от БМВ а най-мощната модификация ще получи битурбодвигателя, монтиран на седана M3 и купето M4, но в дефорсиран от 431 на 400 к.с. Явно с двигатели от БМВ,Мазда, Субару и Тесла(която им прави електрическия РАВ) да не забравяме и модела Ай Го, който пък е направен от Пежо-Ситроен. Тойота изцяло загърбва собственото си производство на двигатели ментета маслояди. Явно им е писнало от милиони сервизни акции
  • #28
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Трошльот Сервизов ( преди 11 години )
    Трошльота ли ? ААА НЕ ! Мерси нямам време за сервизни акции всяка седмица !