IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Електрическият ван на Nissan

В Женева се състоя премиерата на продуктовата версия на модела e-NV200

Електрическият ван на Nissan

Електрическият ван на Nissan
Премиерата на продуктовата версия на напълно електрическия Nissan e-NV200 се състоя на автомобилното изложение в Женева. Моделът се задвижва от силовия тракт на електромобила Leaf и ще бъде наличен на пазара още тази пролет.

"Съчетахме най-добрите елементи на два модела, отличени с множество награди - Nissan LEAF и Nissan NV200, за да създадем електрическия е-NV200 - ван от ново поколение, който е готов да промени облика на града", заявиха от японската компания по време на премиерата.

Nissan e-NV200 е базиран на стандартния NV200, но около 30% от компонентите му са напълно нови. Основните разлики се изразяват в дизайна, който е изпълнен в стила на електрическите модели на Nissan, и в конструкцията, която променена, за да приюти компонентите на електрическата система.

Моделът може да измине около 170 километра с напълно заредени батерии. Зареждането им в стандартен електрически контакт отнема около 8 часа, а при използването на по-мощно зарядно времето намалява до 4 часа. Има и още бърз вариант за зареждане - със зарядното CHAdeMO DC, което "пълни" батериите на 80% за само 30 мин.
Електрическият ван на Nissan
Задвижването на буса е поверено на познатия електрически мотор, който дебютира при модела Leaf. Агрегатът предлага мощност от 107 к.с. и разполага с вградено устройство за зареждане. Батериите - литиево-йонни с капацитет 24 кВч, са интегрирани в пода, за да не влияят негативно на товарното пространство на модела.

Конкретна информация за динамичните възможности на e-NV200 все още не е разпространена, но производителите уточниха, че електрическият бус ускорява по-бързо от своя стандартен вариант, оборудван с дизелов двигател 1.5 dCi.

Всички подробности, включително цените, ще бъдат обявени непосредствено преди пазарната премиера на модела през юни. Производството на европейския Nissan e-NV200 ще се осъществява в Барселона, Испания. Моделът ще бъде наличен като товарен ван и пътнически вариант с 5 места. Втората модификация ще се предлага в две нива на изпълнение - базова Combi и луксозна Evalia.

Снимки: Automedia.bg

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    М ( преди 11 години )
    Нито една държава няма интерес от това. Даже напротив. Вредите в световен мащаб са неизчислими и непредвидими ако значително намалее консумацията на петрол. Затова и десетилетия не се прави нищо. А когато се направи е с такава цена, че да не може да се купи масово.
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до: неМислещ ( преди 11 години )
    Очакваме да ни кажеш мислителю!
  • #6
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Мислещ ( преди 11 години )
    ОК, само дето никога няма да навлязат масово. Сещате ли се защо?
  • #5
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако на стоянките на такситата направят зарядни станции съм сигурен, че почти всички ще минат на електромобили. Спираш на стоянката и докато чакаш за следващ клиент си зареждаш батерията. За 30 мин. си на 80% готов. Това са 136 км., които са си доста от където и да го погледнеш. И така до следващият и следващият... клиент. Инфраструктурата и високите цени на електромобилите за сега са основната спънка това да не се случва все още. явно има и лоби, което не пуща далаверата с петрола.
  • #4
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахаха, сега остава да кажеш къде е върти тази хилядарка, че нещо не мога да се сетя. Само една проста сметка ще ти направя. Средната скорост в града е около 30 км/ч по БК и то с превишаване редовно на ограниченията. 24 ч.х30=720 км на денонощие при условие, че таксито се движи непрекъснато. Да, но няма такова такси, което да се движи нон стоп. Около половината от времето е в чакане.Направи си сега сметката колко км. прави едно такси в най-добрия случай. Електромобилите са супер за таксита.
  • #3
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За таксита ел.колите не стават. Много е малък пробега. Таксито върти хилядарка на ден. Ако трябва на всеки 100 километра да виси 8 часа за зареждане, бакшиша ще умре от глад. За такси трябва малолитражка на метан или дизел.
  • #2
    13 rate up comment 0 rate down comment
    penev ( преди 11 години )
    И в Лондон стана такси. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21461-nai-novoto-londonsko-taksi/
  • #1
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Готина работа, като гледам как в София бръмчат от "speedy" с електрическите Кангота си е изгодно явно дори за в градовете. Бъдещето бавно, но сигурно настъпва. Ако не се лъжа, подобен ван стана такси на Ню Йорк скоро? А пък в япония карат масово едни симпатични модели ванче, който са тесни, но високи и с малки икономички двигатели. Практичността в големият забързан модерен град е много ценно качество за един автомобил.