IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Женева 2014: nanoFLOWCELL QUANT

Спортната лимузина се задвижва на ток и има пробег от 600 км, твърдят производителите

Женева 2014: nanoFLOWCELL QUANT
И през тази година изложението в Женева ни дава възможност да се запознаем с едни от най-радикалните концепти в света. Един от тях безспорно QUANT e-Sportlimousine, който е дело на базираната в Лихтенщайн компания nanoFlOWCELL AG. Атрактивното купе има само две отварящи се нагоре врати, но те са достатъчно големи, за да разкрият целия интериор, който има четири отделни седалки. Покривът има ретро издутини, а екстериорът е акцентиран с медни детайли, огромни 22-инчови джанти и характерно задно стъкло, което следва извивките на покрива.
Женева 2014: nanoFLOWCELL QUANT
Освен елегантните кожени тапицерии, интериорът може да се похвали с дървени детайли от ясен, централна конзола, която продължава до задните седалки, както и масивен дисплей с размери 1.25 метра ширина и 16 см височина.
 
От компанията не разкриват подробности около задвижването, но казват, че концептът комбинира аспекти от електрохимичните акумулаторни клетки и водорните такива. Според информацията течен електролит се съхранява в два резервоара и циркулира в специална клетка. В сърцето на системата е мембрана, която разделя двата електролитни разтвора, но позволява на електрически ток да преминава през нея и по този начин да произвежда мощност.
 
nanoFLOWCELL твърдят, че QUANT има 5 пъти по-добро съотношение на производителност и тегло от съвременните литиево-йонни технологии, които се използват от електрическите автомобили. Това означава, че колата има пет пъти по-добър пробег с едно зареждане от конвенционален електромобил със същото тегло. Технологията позволява на QUANT да измине 600 км, преди батерията му да се изтощи.

Снимки: Worldcarfans/nanoFLOWCELL

 

 

Тагове: nanoflowcell quant
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Искам да видя как върви това чудо!
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Dobre das Auto, za vsichko e vinovna svetovnata konspiraciq... muuhahaha
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Das Auto, това, което ти правиш е да слагаш на пиедестал германците, защото не можеш да погледнеш по-далеко от носа си!Толкова са улисани да ремонтират возилата си , че време не им остава да погледнат напред и да извадят нещо актуално на пазара !Точно японците имат милионни бройки хибриди, диказали се с качество и надеждност на ПАЗАРА, дори германския! А германците къде са им хибридите, на картинки и концепти? Мислиш ли, че този хибрид ако го искарат. ще им е рентабилно да го продават?
  • #13
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Subarufan ( преди 11 години )
    Анонимен, Тойота/Лексус продават хибриди от повече от 15 години, с милиони такива коли! За каква изостаналост ми говориш, като в статията се говори за еденични бройки и проекти, които тепърва ще се търси начин как да се пуснат в серийно производство! Едно е да направиш една две бройки за изложение, съвсем друго е да започнеш да продаваш серийно, много път имат да извървят!
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    pepi ( преди 11 години )
    interesno e , kato si otvori vratite i tramvaia moje da mine prez sedalkite
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хората се развиват вече масовите батерии навсякъде са литиево йонни. Тука немците са минали на още по-върхова технология някаква химическа батерия. Направо научна фантастика, корейците пък при хибридите си вече минават от литиево йонни на батерии от оловен карбонат. Само Тойота още пробутва одавна остарелите още преди десетиление никел метал хидратни батерии при хибридите си на Тойота и Лексус. Тотално са изостанали.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    SILVERARROW ( преди 11 години )
    Да,да видях го,грешката е моя.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До Silverarrow ( преди 11 години )
    Има го на снимките отдолу на статията,
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    SILVERARROW ( преди 11 години )
    Аутомедиа що за дисплей ще е това" както и масивен дисплей с размери 1.25 метра ширина и 16 см височина." :))
  • #7
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде са сега ония дето дрънчат тука, че иновациите идвали само от Япониоя?