IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева

Производството на версията OPC EXTREME трябва да стартира до края на тази година

Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева

Най-мощният и бърз вариант на Opel Astra се появи на сцената на автомобилното изложение в Женева. Моделът се нарича OPC EXTREME, напълно готов е за серийно производство и разполага с мощност от 300 к.с.
1 Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева
Opel Astra OPC EXTREME е разработен и настроен на Северната дъга на пистата Нюрбургринг, което означава, че ще има задача да постигне най-добро време на култовото германско трасе. Рекордът за най-бърз автомобил с предно предаване на пистата бе току що счупен от Seat Leon Cupra, който детронира от лидерското място Renault Megane 265 Trophy. В Женева бе представена и новата Honda Civic Type R, която също има амбиции за рекорден резултат на трасето.

Astra OPC EXTREME е базиран на състезателната Astra Cup, като се задвижва от 2.0-литровия агрегат с четири цилиндъра, който се поставя на версията OPC. В случая обаче двигателят е модифициран да генерира мощност от 300 к.с., които се предават към предния мост, посредством ръчна скоростна кутия и диференциал с ограничено приплъзване.

Освен това Astra OPC EXTREME има по-ниско с около 100 кг. тегло в сравнение с обикновената Astra OPC, което е постигнато чрез използването на карбон за определени елементи от каросерията и купето - задните крила, дифузьора, предния спойлер, предния капак, напречната греда за усилване на окачването, колелата, вентилацията на задните колела, покрива, волана и др. Също с цел намаляване на масата предните калници са изработени от алуминий, а задните седалки в купето са премахнати.

В резултат на мащабната доработка моделът е способен на ускорение от място до 100 км/час в рамките на 5 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/час.

Opel Astra OPC EXTREME разполага също така с 6-бутални спирачни апарати Brembo с диаметър на предните дискове 370 милиметра. Гумите са с размер 245/35 и диаметър 19 цола, като са специално разработени за OPC EXTREME. Окачването също е спортно, оборудвано с койловъри.

Най-бързият Opel Astra е напълно готов за серийно производство, което трябва да стартира до края на тази година. Моделът ще бъде наличен в ограничена серия.

Снимка: Automedia.bg
 

0 от 500
  • #21
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нито сивика нити опела още са наравили обиколка че да викаш че са по бързи даже ги няма в прозиводство. А за мегана какво да кажа от 2008 до 2014 държи рекорда еххх пълен *** и то защото е *** невероятни Хонди и ВАГЕНИ не искат да подобрят неговото време ама е *** нали
  • #20
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изглежда симпатично, но на втората година опелите са дроб. Колкото познати са си купили нови опели - максимум на третата година ги махат, че не стават вече за нищо.
  • #19
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Автор ( преди 11 години )
    Как така сравнявате новите коли със старите,нова технология срещу стара... дали този опел е със същата ламарина на къдет? Или просто ви е яд,че някой се справя по добре от вас в живота! Не е хубаво така. Мойте аплодисменти за опел
  • #18
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Пендел Ренов ( преди 11 години )
    ах...ах - горкото аз! вече три дни подред удар след удар върху любимото ми меганче - първо някъв сеат му се изтакова, после пък оня цивик му се изреди и не стига това ами сега и тая злобна астра си чака реда да го .... то не че и аз не обичам груповите изпълнения ама това вече много ми идва! бягам да се крия при ладите и дачиите...ох..ох!
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пич виш ти че наистина в топ 100 го няма времето на сеата http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/. Наистина в рекорд лап го има обаче. Човека може да се объркал нещо
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До Любопитен. ( преди 11 години )
    Не виждам смисъл да пишеш лъжи. Защо ми искаш линк, след като си отворил сайта? Нещо лъжата ти много бързо лъсна. Влез в страницата на Северната дъга, на която се поставят рекордите и чети. Пише се "Nordschleife lap records"Ето ти и линкче и другия път не лъжи а напиши не знам как да проверя. Защото от това да лъжеш, че нямало такъв рекорд до това, че не знаеш как да провериш разликата е огромна:http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    fan ( преди 11 години )
    Остави го VTEC,него го е яд, че от времето на ХЕ ги пребиват по всички писти и паланки... не техните коли нали изобщо не гният...
  • #14
    0 rate up comment 10 rate down comment
    VTEC ( преди 11 години )
    Ееех, ***, ***. Защо ли имам странното усещане, че провокаторчето дето се пише Дошо изведнъж е станало фен на Опел и вече се казва Мишо :)
  • #13
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Мишо ( преди 11 години )
    Опел нямат ръжда вече!! Това са глупости, даже и моята няма ръжда а е на 20 години!!
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така е за леона но доста интесен факт е че в сайта на риган пише че обиколката е направена с DSG а на клипа е с ръчки. Таймера ту се появява ту изчезва. Друго много интересно ми е защо са скрили емблемата на волана. А и не на последно място голф7 р е завъртял обиколката който е 1:1 с сеата самоче с 20 коня от горе и е дал 7 сек. по бавно време. Не знам и колко официално е защото тоя леон го водят за прототип не е в масово производство. Малко странни работи