IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Женева 2014: Toyota Aygo

Второто поколение на модела изглежда по-луксозно от Peugeot 108 и Citroen C1

Женева 2014: Toyota Aygo

Toyota разкри чисто новото Aygo на изложението в Женева, където са представени и неговите френски братовчеди – Peugeot 108 и Citroen C1. Японският член на семейството изглежда по-луксозен от френското дуо. Това е второто поколение на Aygo, което е нараснало с 25 мм в дължина, но е станало с 5 мм по-ниско. Странно тогава как ли японците са успели да увеличат пространството за глава в интериора със 7 мм.
Женева 2014: Toyota Aygo
Въпреки общите си части с Peugeot 108 и Citroen C1, японският градски дребосък изглежда коренно различно. Моделът ще се предлага с три и пет врати, но няма да има кабрио версия като френските си роднини. Калниците са по-мускулести, което се е наложило заради увеличената предна и задна следи на колата – всяка с по 8 мм. Всичко това кара Aygo да прилича на по-голям и стабилен автомобил, което при всяко положение ще се отрази положително на пазарното представяне на модела.
Женева 2014: Toyota Aygo
Двигателят е обновена версия на 1.0-литровия трицилиндров агрегат на Toyota, която генерира 68 к.с. при 6000 об/мин и 95 Нм при 4300 об/мин. Джантите се предлагат в два размера – 14 и 15 инча, а аеродинамичната ефективност е подобрена от .30 на 0.29 спрямо предишното поколение.

От централата на Toyota казват, че средният разход на гориво е 4.1 л/100 км, а въглеродните емисии са ограничени до 95 г/км.

Колкото до интериора, използвана е трапецовидна централна конзола, а вътрешното пространство е увеличено с 9 мм в дължина. Багажникът също е нараснал на размери, като вече побира 29 литра багаж повече. Новата Toyota Aygo се предлага стандартно със 7-инчов дисплей и камера за обратно виждане.
Женева 2014: Toyota Aygo
Снимки: Automedia.bg

0 от 500
  • #15
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ***, я разкажи как се изнасяш от натоварено кръстовище с бясна скорост? Прелиташ ли или какво? Твоето изказване е като на дете от детската градина за което книжката е все още мираж. При натоварено движение се изнасяш ако можеш и малката кола е за предпочитане. До морето не пътуваш с 90 и стига съчинява. Написал съм колко ги поддържа без проблем.Е не вдига колкото твоята бИгачка знам, но какво да правим. Не всички сме богаташи, като теб. Има хора на които Айгото е достатъчно.
  • #14
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пич, Айго е типична градска кола. Не е избор за единствен автомобил. Логиката ти е изцяло грешна. Не е срамно да признаеш, че си сгрешил в някой коментар. Няма нужда да носиш вода от 9 кладенеца, за да защитиш теорията си.
  • #13
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    По километраж с Айгото съм вдигал 165. Чувството не е много приятно, но ги вдига. Все пак говорим за малък градски автомобил с който спокойно и евтино можеш да отидеш с приятелката си до морето. Едно от най-важните качества са простата и надеждна изработка. Абсолютно непретенциозен автомобил, евтина поддръжка, много здрав и икономичен. Преди Нова година бях в Италия. Направи ми впечатление, че много ги карат Айгото в големите им градове. Преди само Фиати караха, но явно японското също е добро.
  • #12
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пич, ускорението не е само за "газария" както би казал някое хлапе, ускорението е важно и за това за колко време ще се изнесеш от кръстовище което е натоварено , като отидеш на море и с 90 ли ще пътуваш , моля те не ми казвай ще си вземеш и един голям автомобил , няма такъв филм. а явно ти си от децата който гледат в една кола само ускорението. Няма нищо ще се научиш ;)
  • #11
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ***, Айгото ускорява не за 15 сек, а по-малко. Не се прави! Проверил си го и знаеш. Другото е че тази кола в града не се кара със 100, за да ми приказваш за ускорение да тази скорост. То всъщност никоя кола не се кара с толкова в града. Пъргава е и е оса, наистина. Явно никога не си карал 3-цилиндров японец. Мотора моментално се развърта. До 50-60 км/ч колата има прилично ускорение. Автомобила е много лекичък и приятен за каране в градски условия. Извън града е слаб, но 140 ги поддържа.
  • #10
    15 rate up comment 1 rate down comment
    До Анонимния под sal ( преди 11 години )
    Ти явно си от тези дето искат да стигнат до светофара колкото се може по-бързо, нищо че свети червено. Може би за да хванеш по-предно място на стартовата решетка. Може ли да обясниш защо автомобил чиято единствена цел е да бъде градска кола трябва да ускорява за 9 с. например?
  • #9
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Sales ( преди 11 години )
    Каквото и да казвате колата е много интересна и ако цената е добра отново ще бъде най-продавания автомобил в своя клас в България. Изключително здрав, икономичен и пъргав автомобил.
  • #8
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това ако изглежда добре, значи си за очен лекар. Старото изглеждаше добре, но като автомобил бе пълна скръб. Три цилиндровия мотор бил оса!?!?! Мога да си представя каква щайга караш, щом като куция Ай Го ти се е сторил оса. 15 сек. мисля бе ускорението от 0-100км. а дизела бе 17-18 сек. от 0-100км. Такава спъната щайга да ти се стори оса!?! Ти да не караш Москвич осмак?
  • #7
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Карал съм го Айгото с 3-цилиндровия мотор и е голяма оса.За града е супер колата и е много икономична.Разход градско под 6/100, а извън града до 100 км/ч под 5/100.Тази новата с този среден разход 4,1/100 направо ще избие рибата.Изглежда доста добре и не така женска и заоблена, както са повечето в този клас.Дано пуснат и 1,33 мотора със 100 к.с.Направо ще е трепач.Разхода е с около 1 л.отгоре, но пък и доста здраво върви.Пробвал съм го на Ярис.Айгото обаче е по-леко.Около 850 кг.
  • #6
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Karacho ( преди 11 години )
    Не ме кефи,ама хич,става за пазарска кола и да ходи студента на лекции и до там.