IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 308 е Автомобил на годината в Европа 2014

Френският хечбек изпревари конкурентите си със значителна преднина

Peugeot 308 е Автомобил на годината в Европа 2014

Peugeot 308 е Автомобил на годината в Европа 2014
Новото Peugeot 308 е носителят на тазгодишното отличие Автомобил на годината в Европа, стана ясно при откриването на Автомобилен салон Женева 2014.

Френският хечбек получи общо 307 точки от журито на конкурса, които му подсигуриха категорична победа. За второ и трето място се пребориха оборудваните с електрическо задвижване BMW i3 и Tesla Model S, които калкулираха съответно 223 и 216 точки.

Класирането на останалите номинирани автомобили, достигнали до финалната част на конкурса, изглежда така: Citroën C4 Picasso (182 т.), Mazda3 (180 т.), Skoda Octavia (172 т.) и Mercedes S-class (170 т.).
Peugeot 308 е Автомобил на годината в Европа 2014
"Peugeot 308 е стилен и елегантен автомобил, който демонстрира високо качество и новаторски решения, заяви Хакан Матсон, председател на журито на конкурса. - Новата лека платформа и икономичните, но пъргави двигатели правят 308 наш безспорен фаворит за титлата".

Френският модел попадна и във финалната част на конкурса Световен автомобил на годината 2014, където ще се съревновава с Audi A3, BMW 4-Series, BMW i3, Cadillac CTS, Citroën C4 Picasso, Ford Mondeo, Infiniti Q50, Jeep Cherokee, Lexus IS, Mazda3 и Skoda Octavia.
Peugeot 308 е Автомобил на годината в Европа 2014
През миналата година победител в конкурса Автомобил на годината в Европа бе Volkswagen Golf от 7-о поколение, а най-близко след него останаха „близнаците” Toyota GT86/Subaru BRZ и Volvo V40.

Снимки: Automedia.bg

 

Тагове: Peugeot 308
0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 22 rate down comment
    Yordan ( преди 10 години )
    до Torman,не мога да свикна с нещо наопъки и толкова грозно измислено!Смятам, че една нормална потредба на уредите пред водача никога не е била проблем, не са нужни толкова "иновационни" глупости ... все едно си в подводница с тоя перископ пред очите ти.Същото беше преди 10г. като японците и франсетата въведаха централно разпложените в таблото циферблати и дисплеи. Зад волана тезгях ... Нисан X-trail при фейслифта поправиха това грозно недоразумение! И тук ше е така.
  • #6
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Никола ( преди 10 години )
    Напълно заслужено , защото от PSA са направили един иновативен, напълно нов модел . Намалено тегло , позицията на волана ниско долу не уморява ръцете , управление от тъчскриин и изключителен дизайн . Пълна противоположност на Голфа където само любителите на марката забелязват промените в новите модели .
  • #5
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Torman ( преди 10 години )
    Имах възможността да покарам 308 и то с 1.2 моторчето, 3 цилиндъра, 86 коня. Купето трябва да е доста олекотено, защото с двама човека, колата е като перце с този мотор. Малко странно единствено, като за начало е позиция волан уреди, а и оборотомера отброява от дясно на ляво, но е доста добре измислено и бързо се свиква.Но сената на колата за мен е около 23 000 лева.
  • #4
    35 rate up comment 6 rate down comment
    мухаха ( преди 10 години )
    Гулфу падна от трона и то от Пежо.
  • #3
    31 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И какво като е Мерцедес тук има много фактори които играят роля. Браво на Франсетата Пежака е много добър!!!!
  • #2
    11 rate up comment 32 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мерцедес еС клас 170 точки а за пежото 307 точки, абе тея луди ли са?
  • #1
    9 rate up comment 34 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    смях ...