IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai планира битка с BMW и Mercedes в Европа

Основното оръжие в нея ще бъде обновеният флагман на марката Genesis

Hyundai планира битка с BMW и Mercedes в Европа

Корейският автомобилен производител Hyundai не крие своите амбициозни планове по отношение на флагмана на марката Genesis, чиято обновена версия ще бъде представена на автомобилното изложение в Женева следващата седмица. Компанията разчита на сериозни продажби в Централна и Южна Европа, където планува да се пребори с конкуренцията на BMW и Mercedes.
Hyundai планира битка с BMW и Mercedes в Европа
Новият Genesis. Снимка: Hyundai

Продажбите на обновения Genesis в Европа ще стартират през юни, заяви на пресконференция в Лондон Алън Рашфорт – директор на Hyundai за Европа, цитиран от агенция Automotive News. В Южна Корея и САЩ автомобилът е на пазара още от ноември миналата година, като Hyundai планира годишни продажби от около 62 000 единици – половината за вътрешния пазар, а другата за чужбина.

По думите на Рашфорт, основните конкуренти на Genesis са BMW 5-Series и Mercedes E-Class, което придава допълнителен престиж на седана. Шефът на Hyundai за Европа допълва, че германските марки контролират 80 % от пазара на премиум автомобили в Западна Европа и затова конкуренцията ще бъде жестока.

Очакванията на корейците са да продават на Стария континент около 1000 бройки от Genesis годишно, като тези автомобили ще бъдат предназначени само за „избрани и специални клиенти, които вече добре познават марката”. Рашфорд е категоричен, че основният фундамент за успехите на Hyundai в Европа е именно лоялността към марката.

 

Тагове: hyundai genesis
0 от 500
  • #30
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не разбрах само, защо говорите за телефони под статия за автомобили. Азиатците да си гледат телефоните и да оставят машиностроенето на немците. БМВ и Даймлер не могат да бъдат съборени. Даймлер е 21-та по големина фирма в СВЕТА. Бедна ви фантазията какви технологии се разработват в момента при вас. Мерцедес и БМВ са ПИОНЕРИ!! Технологиите биват измислени от тях и адаптирани от другите марки. Става дума за стотици хиляди работници, които създават, а не копират! Всички се съобразяват с тях! ФАКТ!
  • #29
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Роботи ***, а?
  • #28
    23 rate up comment 6 rate down comment
    i20 ( преди 11 години )
    Чисто нова кола, а като вдигнеш повече от 60км/ч и тресе. В сервиза ти казват- "нормално e, все пак роботи ги сглобяват, малко се беше разхлабила главината, но я затегнахме, карайте спокойно." i20-ките ги правят в Индия(да се чете от ***), предполагам че продукцията от европейските и корейските заводи трябва да е по-добра.
  • #27
    22 rate up comment 13 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Японците са преборили немците ама само в празните ви кратуни! Не разбрахте ли че немския премиум значи ПРЕСТИЖ! Не случайно най-богатите хора се возят в такива а не в хюндаи и лексуси!
  • #26
    12 rate up comment 12 rate down comment
    До естет ( преди 11 години )
    Сравнението ти за покупка на салам и автомобил подсказва колко ти е багажа..По тая логика дачия трябваше да е N1, или Тата?
  • #25
    16 rate up comment 18 rate down comment
    illko ( преди 11 години )
    не знам дали си наясно че Лексус реализират по-добри продажби от високата серия на БМВ например. Също така дали си наясно че Лексус е високия клас на Тойота.А в тоя ред на мисли какво означава "пребориха"?Защото ако е за превземане на пазар, да японците пребориха германците. И това не е вчерашна новина.
  • #24
    20 rate up comment 11 rate down comment
    7578 ( преди 11 години )
    1000 бройки в цяла Европа :D :D :D Само в София има повече S класи...
  • #23
    28 rate up comment 14 rate down comment
    Естет ( преди 11 години )
    Какво значи "номер 1 по продажби"...То и салам "Народен" има най-много продажби, защото е евтин, а не защото е качествен!
  • #22
    15 rate up comment 12 rate down comment
    ilko ( преди 11 години )
    "колкото японците пребориха германците".. Наясно ли си че Тойота е N1 по продажби в света?Чувал ли си за качеството при Хонда? А карал ли си изобщо?За хюндай съм малко скептичен, тъй като вие давате примери с това как корейците дръпнали.. Да дърпат, защото самсунг копират всеки един модел на Iphone, ако не беше това копиране при серия S още щяха да са там където бяха преди 4 годии.Същото важи и за Хюндай - Форд им вдъхнаха живот а за благодарност Хюндай копират всеки техен модел
  • #21
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Жоро ( преди 11 години )
    Епа ,не бих казал ,че е лошо. Карах няколко месеца чисто нов I20 ,приятел има I40 ,правил съм тест драйв на I40 и от всичките модели съм приятено очарован.А това предполагам ще е Най-най,НО да е вървежно в този сегмент ,трябва да е с ПОне 20-25 % по-ефтино от германските си конку-ренти! :)